به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
تعداد نظرات: ۲۸ نظر

بختیاری: دراگان اسکوچیچ باید تقویت شود

بختیاری: دراگان اسکوچیچ باید تقویت شود

خوزستان اسپورت- پیشکسوت فوتبال خوزستان اعتقاد دارد که اگر قرار است دراگان اسکوچیچ فعلاً در فولاد حضور داشته باشد، باید کادر فنی فولاد را تقویت کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، کورش بختیاری مدافع بلندقامت و مستحکم فوتبال خوزستان در دهه‌های 60 و 70 شمسی، در کنار درخشش با پیراهن تیم منتخب خوزستان، ابتدا با شاهین اهواز قهرمان ایران شد و به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا رفت و سپس با جنوب اهواز در سطح اول فوتبال ایران خوش درخشید و راهی مسابقات جام در جام آسیا شد.

کورش بختیاری که از ورزشکاران تحصیلکرده خوزستان و از مدیران شرکت گاز استان است، از شرایط تیم فولاد خوزستان در لیگ پانزدهم و قهر تماشاگران با استادیوم اهواز ناراحت است. این پیشکسوت فوتبال که با کورش بختیاری‌زاده مربی تیم فولاد تشابه اسمی دارد، معتقد است که اگر قرار باشد فعلاً اسکوچیچ در فولاد بماند، باید کادر فنی این تیم تقویت شود و در صورت امکان رضایت نعیم سعداوی برای همکاری مجدد با فولاد جلب شود. کاری که به نظر غیرممکن می‌رسد.

پس از اینکه طی روزهای گذشته، تحلیل های پیشکسوتان فوتبال خوزستان نظیر نعیم سعداوی، سیاوش بختیاری‌زاده و علی نواصرزاده در رابطه با شرایط تیم فولاد را خواندید، این بار نوبت به دیگر عضو اصلی از بهترین خط دفاعی لیگ ایران در سال 72 می‌رسد. مدافع میانی چپ پایی که با یک شوت سرکش از فاصله 30 متری در استادیوم آزادی دروازه استقلال را فرو ریخت تا اولین برد جنوب اهواز مقابل استقلال تهران در استادیوم آزادی رقم بخورد. استقلال با گل کورش بختیاری از گردونه جام حذفی خارج شد و در پایان همان سال تیم جنوب اهواز آسیایی شد.

مصاحبه کورش بختیاری با خوزستان اسپورت را مرور کنید:

20 سال گذشته یک طرف؛ امسال یک طرف
نتایجی که امسال برای فولاد رقم خورده، همه ما را متأثر کرده است. تمام 20 سال فعالیت باشگاه فولاد خوزستان بعد از خریداری امتیاز جنوب اهواز در یک طرف قرار می‌گیرد و عملکرد سال 94 در طرف دیگر.
اگر در سال گذشته، مبحث بازیکنان سرباز، بازتاب زیادی در سطح کشور داشت و تأثیر منفی زیادی روی روحیه مردم خوزستان گذاشت، امسال نوبت به نتایج ضعیف تیم فولاد رسیده تا مردم استان را شگفت زده و ناراحت کند. در طی این سال ها، حتی سال قبل که فولاد درگیر مشکلات بازیکنان سرباز بود، مردم به دیدن فولاد در بالای جدول فوتبال ایران عادت کرده بودند ولی متأسفانه امسال شرایط طور دیگری رقم خورده است.

همه چیز از رفتن فرکی شروع شد
مشکلات فولاد از رفتن حسین فرکی شروع شد. بعد از فرکی، مشکل بازیکنان سرباز ایجاد شد و این بازیکنان فولاد را ترک کردند. سپس موضوع استعفای اعضای هیئت مدیره پیش آمد تا فولاد در طی حدود یک سال دچار تغییرات اساسی در کادر فنی، بازیکنان و مدیریت شود. به این تغییرات باید یارگیری نامناسب در فصل نقل و انتقالات و قهر تماشاگران با ورزشگاه اهواز را هم اضافه کنیم و در نتیجه می‌بینیم فولاد 94 یک فولاد متفاوت و تقریباً جدیدی است که اصلاً نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

نفرات جدید فولاد بازیکنان مؤثری نبودند
اولین مشکل فولاد اینست که بازیکنان جذب شده در حد نفراتی که در سال های گذشته پیراهن این تیم را به تن می‌کردند، نبوده‌اند و نتوانسته‌اند جای خالی آن بازیکنان را پر کنند.
مشکل بعدی تیم فولاد، ضعف در خط دفاعی و دروازه است. همه ما می‌دانیم که هر تیمی بخواهد در مسابقات لیگ موفق شود، باید دروازه‌بان و خط دفاعی قوی داشته باشد. متأسفانه عملکرد فولاد در بخش دفاعی بقدری نامناسب است که بیننده احساس می‌کند بخش دفاعی این تیم در سطح لیگ برتر نیست. با هر توپ بلندی که به محوطه جریمه فولاد می‌آید، دروازه این تیم و دل هواداران خوزستانی به لرزه می‌افتد.

همه ضربات سر را استقلالی‌ها زدند
ضعف بارز فولاد در خط دفاعی اینست که ضربات سر اول زده نمی‌شود. در بازی با استقلال تهران هر توپی به محوطه جریمه فولاد می‌آمد را استقلالی‌ها می‌زدند، در حالی که باید این توپ ها توسط مدافعان فولاد قطع می‌شدند.
علاوه بر ضعف مشهود در خط دفاع و دروازه، فولاد در دفاع تیمی هم مشکل دارد. شما اگر بازی تیم ملی را دیده باشید، می‌بینید که پرس در همه نقاط زمین در دستور کار بازیکنان تیم ملی است ولی در فولاد به این مقوله توجه نشده است.
دراگان اسکوچیچ که می‌دانست تا نیم فصل و زمان نقل و انتقالات نمی‌تواند بازیکنان جدیدی را به تیمش اضافه کند، باید از چند هفته پیش با افزایش جلسات تمرینی و کار اختصاصی با خط دفاعی اقدام به برطرف کردن نقاط ضعف تیمش می‌کرد.

ساعات تمرین فولاد کافی نیست
اگر به گذشته برگردیم، می‌بینیم در دهه 70 تیم جنوب اهواز با حضور مربیان و بازیکنان خوزستانی صاحب یکی از دو سهمیه ایران در آسیا و عنوان بهترین خط دفاع لیگ شد. شما فکر می‌کنید این عنوان که بدون استفاده از بازیکن غیرخوزستانی به دست آمد، راحت کسب شد؟
باید بگویم که بعد از اتمام هر جلسه تمرین تیم جنوب اهواز، مربیان تیم از بازیکنان خط دفاعی و دروازه‌بان می‌خواستند در زمین تمرین باقی بمانند و بیش از یک ساعت با ما بصورت اختصاصی تمرین می‌کردند. بعد از هر جلسه تمرین، بیش از یک ساعت باید روی دفع ارسال های از جناحین کار می‌کردیم. با دروازه‌بان برای دفع ضربات شروع مجدد حریف هماهنگ می‌شدیم. طرز اضافه شدن به حمله و پر کردن فضای خالی بین خط دفاع و هافبک را مرور می‌کردیم و در نهایت با تمرین زیاد و مشقت توانستیم با حضور چهار مدافع و یک دروازه‌بان خوزستانی صاحب بهترین خط دفاعی لیگ ایران شویم.
من از برنامه تمرین فولاد و مدت زمان جلسات تمرین این تیم اطلاع دقیقی ندارم. آیا اکنون که فوتبال به اصطلاح حرفه‌ای شده و بازیکنان باید تمام وقت در اختیار باشگاه باشند، بازیکنان فولاد حداقل به همان اندازه که ما تمرین می‌کردیم، تمرین می‌کنند؟ آیا کار اختصاصی با خط دفاعی انجام می‌شود؟ من با توجه به بازی‌هایی که از فولاد می‌بینم، فکر می‌کنم جواب منفی است و کادر فنی فولاد به اندازه کافی با بازیکنان فولاد تمرین اختصاصی انجام نمی‌دهد.

بعضی بازیکنان قدر پیراهن فولاد را نمی‌دانند
یک نقطه ضعف بارز دیگر در تیم فولاد، روحیه جنگندگی پایین بازیکنان است. در این تیم دو دسته بازیکن دیده می‌شوند. دسته اول بازیکنانی هستند که با تمام وجود می‌دوند و تلاش می‌کنند و دسته دوم بازیکنانی هستند که بیننده احساس می‌کند به فولاد آمده‌اند تا مدت قراردادشان را سپری کنند و در پایان فصل از این تیم بروند.
قبلاً هر تیمی روبروی تیم های خوزستانی، خصوصاً فولاد خوزستان قرار می‌گرفت، به سختی می‌توانست روبروی این تیم خلق موقعیت کند ولی اکنون بازیکنان تیم های مقابل با 3-4 پاس به محوطه جریمه فولاد می‌رسند. بعضی از بازیکنان فولاد باید قدر این پیراهن که تن آنها رفته را بدانند و متوجه باشند که در چه تیمی توپ می‌زنند.
در این رابطه، نقش مدیریت باشگاه بسیار مهم است که وارد گود شود و برخی از بازیکنان را متوجه این موضوع کند. اعتقاد دارم که مدیریت یک باشگاه صرفاً به نشستن پشت میز و انجام کارهای اداری خلاصه نمی‌شود. در مواقع ضروری مدیرعامل باشگاه باید بصورت عملی وارد گود شود. برخی از بازیکنان به باخت عادت کرده‌اند و ادامه این شرایط فولاد را با مشکلات بزرگی مواجه می‌کند.

کمک مربیان فولاد نباید تماشاگر باشند
دراگان اسکوچیچ در ابتدای حضور در ایران در تیم ملوان کار کرده است. شاید این مربی متوجه نشده که شرایط فوتبال بین جنوب و شمال دارای تفاوت های زیادی است.
اگر واقعاً متوجه این تفاوت ها نشده است، دستیاران این مربی وظیفه داشتند او را متوجه اشتباهات و اشکالاتش کنند. در فوتبال دنیا، کمک مربیان در موفقیت یا عدم موفقیت یک تیم نقش زیادی را می‌توانند ایفا کنند. دستیاران آقای اسکوچیچ نباید نقش تماشاگر و صرفاً اجرا کننده تصمیمات سرمربی را داشته باشند. کمک مربیان فولاد باید به مسائل فنی ورود کرده و این مربی را متوجه اشتباهاتش می‌کردند
من با مربیان ایرانی زیادی از جمله لفته سه‌برادران، حسن حبیبی، شادروان غلامحسین مظلومی، عبدالمجید باقری‌نیا و ... کار کرده‌ام. گاهی اوقات می‌دیدم که سرمربی تیم برای اینکه بر تمامی مسائل اشراف داشته باشد، از همه اعضای کادر فنی و اجرایی تیم اطلاعات می‌گرفت و نظر می‌خواست و در نهایت با جمع بندی اقدام به اتخاذ تصمیم نهایی می‌کرد.

دراگان اسکوچیچ باید تقویت شود
همه ما می‌دانیم آقای اسکوچیچ طوری برنامه ریزی کرده تا پول قراردادش را کامل بگیرد و نمی‌خواهد استعفا کند. در اینجا مدیریت باشگاه فولاد می‌تواند نقش مهمی داشته باشد. اگر قرار است به آقای اسکوچیچ فرصت بیشتری داده شود، باید از این فرصت به شکل بهینه استفاده کرد.
حالا که این مربی در فولاد حضور دارد و قرار است او را تحمل کنیم، باید کادر فنی را قوی کنیم. دراگان اسکوچیچ که علامه دهر نیست. دستیاران این مربی باید در مسائل فنی ورود کنند. اگر مدیریت باشگاه احساس می‌کند که مربیان فعلی نمی‌توانند خیلی به اسکوچیچ کمک کنند، بهتر است یک مربی دیگر را هم به کادر فنی فولاد اضافه کنند و از اسکوچیچ بخواهند که با مشورت سایر مربیان تیم را آماده کند. با توجه به اینکه در فضای داخلی تیم فولاد نیستم، دقیقاً نمی‌دانم که دلیل جدایی نعیم سعداوی از فولاد چه بوده، اما مطمئنم که سعداوی با توجه به شناخت بالایی که از تیم فولاد دارد، می‌تواند به این تیم خیلی کمک کند.

نعیم سعداوی باید بخاطر خوزستان برگردد
در یکی از بازی‌های فولاد در اهواز وقتی دیدم آقای اسکوچیچ بازیکن تأثیرگذار تیمش را روی نیمکت نشانده و از بازیکن دیگری با سطح فنی پایین، در ترکیب استفاده کرده، احساس کردم این مربی هنوز نتوانسته توان بالای بازیکنان خوزستانی را درک کند. در همین تیم فولاد برخی بازیکنان هستند که تیم ها در نقل و انتقالات دنبال جذب آنها بودند و اگر مربیان فولاد به درستی از آنها استفاده می‌کردند، همین فولاد هم می‌توانست بالاتر از برخی تیم های پایین جدولی قرار بگیرد. اعتقاد دارم که اگر فولاد از چند بازیکن خوبش به درستی استفاده می‌کرد و با تمرینات بیشتر نقاط ضعف را کمتر می‌کرد، می‌توانست با همین نفرات هم عملکرد بهتری داشته باشد.
بنده معتقدم که نعیم سعداوی نه بخاطر اسکوچیچ، بلکه بخاطر فولاد و بخاطر یک شهر و استان باید به این تیم برگردد و به نجات تیم فولاد کمک کند. فولاد با هر امتیازی که از دست می‌دهد، به مرگ نزدیک می‌شود. الان اسکوچیچ که ضرر نکرده، ایشان براساس قراردادش مانده و پولش را گرفته است.

مدیریت فولاد وارد عمل شود
الان شهر اهواز و استان خوزستان ضرر کرده است. شما ببینید ورزشگاه اهواز از کجا به کجا رسیده است. در گذشته برای یک بازی عادی تیم فولاد حدود 10 تا 15 هزار نفر به ورزشگاه می‌رفتند، الان جمعیت به هزار نفر هم نمی‌رسد. این وضعیت ورزشگاه بسیار ناراحت کننده است.
امیدوارم مدیریت باشگاه فولاد باید وارد عمل شود. مدیریت باید در ابتدا وفاق و همدلی را در تیم فولاد ایجاد کند. برخی بازیکنان را متوجه ارزش پیراهن که به تن آنها رفته است بکند و در نهایت کادر فنی را تقویت کند. همانطور که گفتم اگر قرار باشد اسکوچیچ فعلاً در فولاد حضور داشته باشد، باید کادر فنی فولاد تقویت شود تا سرمربی بتواند از بازیکنان موجود در این تیم بهترین استفاده ممکن را در میدان ببرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۸
فولادي متعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
10
مديريت فولاد محكم بامسائل و حواشي تيم فولاد برخورد كند وتماشگر نباشه هربازيكني بي تعصب باشه در فولاد نباشه بهتره پيراهن فولاد مقدس است و جاي بازيكن هاي باتعصب و باغيرته و بايد باتمام قدرت مقابل تيمها ظاهر شود
foolad girl
|
Iraq
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
8
همه دارن حرفای درستی میزنن
اگه نمیتونید اخراجش کنید باید یه مربی دلسوز به تیم اضافه بشه، بازیکنایی هم که دلال اورده باید برن لیست مازاد.
این دو دستگی بین بازیکنا باید از بین بره. بازیکنای اسکوچیچ همه فقط به فکر پول و تفریحاتشون هستند، فولادی یعنی جماعتی، بدرلو، خالدی، حبیبی نژاد، شریفات، چاگو
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
8
با تشکر از سایت خوزستان اسپرت که این چندروز نظرات پیشکسوتان پرافتخار خوزستانی درباره تیم فولاد را جویا شد. خوشحالم که آقا کورش در صحت و سلامتی هستند و افسوس میخورم که چرا چنین بازیکنان متعصب و خوزستانی در تیم فولاد کم داریم. ایکاش زودتر این بلای آسمانی (اسکوچیچ) از فولاد بره تا تیم نفس تازه ای بکشه
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
6
این عکسها این اسمها یه دنیا خاطره است حیف که وضعیت فولاد دل و ودماغی برامون نذاشته که گریزی به اون روزهای خوب بزنیم اما برسیم به فولاد که تبدیل به نگرانی شبانه روزی ما شده
فصل مشترک حرفهای تمام پیشکسوتان ضعف فنی اسکوچیچه و البته احمالی است که مدیریت باشگاه با این فرد انجام داده
برای یک مربی چه قدر زشته که با جمله هایی نظیر 《 حالا که مجبوریم این مربی را تحمل کنیم 》 و یا اشاره به پول دوستی این ادم ازش یاد بشه
اما نکته ی دیگه ای که اقای بختیاری به درستی به اون اشاره کردن نحوه ی برخورد باشگاه و مدیر عامل با بازیکنان تازه وارد به تیمه
به بعضی از این بازیکنها واقعا باید تذکر داده شه که اهمیت موضوع و پیراهنی رو که به تن کردن درک کنن حیف که اژدری رسم و راه مدیریت رو بلد نیست
در پایان نکته ای که به ما هوادارا بر می گرده و تمام پیشکسوتانمون به اون تاکید دارن خالی شدن ورزشگاهه
اقایون برادران عزیزان قهر با تیم و نرفتن به ورزشگاه یعنی خالی گذاشتن میدان برای باند دلالها و بازیکنهای تحمیلی و مربی پولکی و دشمنان فولاد
لطفا اهمیت موضوع رو درک کرده و کوتاهی نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
4
آقای بابازاده آقای اژدری از نظرات پیشکسوتها استفاده کنید اگه خودتون ورزشی نیستید اقلا صحبتهای بزرگان استان رو بذارید جفت هم و از این صحبتها یک نتیجه گیری کنید برا کمک به تیم فولاد.بخدا با دست رو دست گذاشتن چیزی درست نمیشه و اولین کسی که از اوت شدن فولاد ضرر میکنه شما هستید که اسمتون بد میشه بین مردم. ازما گفتن بود
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
5
با حرفایی ک اقا کوروش زده پس باید نیم فصل دوم ی دروازه بان خوب وچنتابازیکن خوب بیارن جایگزین این بازیکنای ب درد نخور ازجمله خط دفاعی البته ی مهاجم خوب هم الزامیه واگر ی مربی هم ب تیم اضاف کنن بازم بهتر! اگر هم اینطورنشه سقوطش حتمیه
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
10
داستان کارتهای سربازی پروژه علی دائی و مسعود رضاییان بود که کمر فولاد را پس از قهرمانی شکست.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
5
تمام هدف کارخانه صنایع فولاد اینه که بابت پولی که به اژدری و اسکوچیچ داده بیشترین توجه و هزینه هم معطوف به این دو نفر باشد و این دو مدیریت و سر مربیگری را برای فوتبال قبول نکرده اند . آقای بختیاری شخصی مثل اژدری و اسکوچیچ حقوق سختی و تحمل جو فشار حاصل از تخریب فولاد را میگیرند تا آنچه که فرستادن فولاد به لیگ یک است را مسجل کنند . آیا بهتر نیست مسولان استانی برای فصل بعد در قبال کارخانه تعهدات ویژه بگیرند. بخصوص تعیین مدیریت و کادر فنی از سوی کمیته ای بنام کمیته فنی استان تعیین شود . کمیته فنی میتواند تاسیس شود .به این ترتیب بودجه و نفرات منصوب شده تحت کادر قوی استانی خواهند بود و نه امثال شریفی .
Shahin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
5
واقاً اقاي بختياري حرف هاي موثري زدند
سیدعلی زواری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
3
زنده باد کورش بختیاری مدافع مستحکم گذشته و مدیر ورزش مستحکم کنونی
از بهترین مدیران ورزشی بوده که افتخار کار کردنو باشون داشتم
آرزوی موفقیت برای ایشان و ورزش استان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
2
در بحث بكارگيري از دستياران، همچنين بايد دروازه تيم تقويت شود. فولاد با امكانات مالي هم كه دارد بايد حتما ١ دفاع خوب خارجي و ١ مهاجم تمام كننده جذب كند ... هومن گيلاسي زاده از اهواز
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
3
با حرفای آقای بختیاری کاملا موافقم. به خصوص در رابطه با وجود دو دسته بازیکن در فولاد و همچنین وضعیت حضور تماشا گران
امین خدری از اهواز
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
3
آقای بختیاری راهکارهای خوبی رو پیشنهاد داده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
2
تیم های خوزستان نیاز به خونه تکونی دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
2
نظر منم با آقای بختیاری متناسبه.
اسکوچیچ باید استعفا بده.
واقعا توی فوتبال خوزستان جای آقای بختیاری خالیه.
خوزستان باید از این تجارب بیشتر استفاده کنه.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
1
با سلام
از شما ممنونم که از نظرات اصلح پیشکسوتان فوتبال استان همچون کوروش خان بختیاری که عمر خود را در فوتبال این مرز و بوم گذرانده پیگیر میشوید امید است مسؤلان استان نظرات پیشکسوتان استان از جمله
کوروش خان بختیاری را در در راستای هر چه بهتر شدن فوتبال استان مورد توجه قرار دهند.
با سپاس فراوان
برادر کوچک شما امین رحیمی
شهریار از آمریکا
|
United States of America
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
1
یادش به خیر اون گل استثنائی به استقلال تو آزادی. درود بر کورش بختیاری بهترین دفاع وسط و تکل زن تاریخ فوتبال خوزستان.
احسان رحیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
1
با سلام
واقعاً دست مریزاد که پس از مدتها از نظرات ابن پیشکسوت فوتبال خوزستان جناب آقای کوروش بختیاری استفاده کردید و جای تاسف دارد برای مدیران و مسولان ورزشی استان و باشگاه های خوزستان که از افرادی همچون آقای بختیاری کمتر استفاده میشود به امید آن روزی که آقای بختیاری رو در سطح اول ورزش استان ببینیم .
با تشکر
احسان رحیمی
هدا طاهری دختر قرمزپوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
1
سلام..ممنونم از شما که نظرات پیشکسوتان فوتبال خوزستان رو برای حل مشکلات تیم فولا جویا میشید..و ممنونم از آقای بختیاری و نظرات تاثیرگذارشون امیدوارم که با راه حل های پیشکسوتان و توجه مسولین فولاد موفق باشه.
Morteza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
1
جاي اقا كورش در فولاد خاليه واقعاً
مرتضي از اهواز
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
1
همان طور كه اقاي بختياري گفت بايد خط دفاع و دروازه فولاد تقويت بشه
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
1
اقاي بختياري در هر تيمي بوده موفق بوده و ميتونه به فولاد هم كمك كنه
رضا از تهران
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
1
منم موافقم وقتي همچين پيشكسوتايي داريم چرا نبايد در فوتبال خوزستان به كار گرفته بشن و يكي مثل اژدري بايد مدير عامل بشه جاتون تو فوتبال خاليه آقا كوروش
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
منم موافقم وقتي همچين پيشكسوتايي داريم چرا نبايد در فوتبال خوزستان به كار گرفته بشن و يكي مثل اژدري بايد مدير عامل بشه جاتون تو فوتبال خاليه آقا كوروش
شروین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
1
سلام، مسئولان فولاد باید از این حرف ها درس بگیرند.
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
1
با سلام
مسئولین محترم فولاد خوزستان خواهشمندم توجه ویژه ای به صحبت های این پیشکسوت عزیز داشته باشید .
با تشکر
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
0
0
به نظر من مشكل از اسكوچيچ نيست،
hossein kazemi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
0
0
بابام تعريف ميكرد اون موقع كه با جنوب اهواز بود گفت بعد تمرين ١ساعت دوباره استارت دور زمين يا گام بلند داشتيم گفت يه روز بعد از تمرين قبل از بازي تراكتور سازي حتي نميتونستم دكمه هاي پيرهنمو ببندم واسم بستنشون ، الان كه ديگه اينا راه هم نميتونن برن چه برسه بخوان استارت بزننو گره بازي رو باز كنن ، از خدا ميخوام ما رو كمك كنه ايشالا نيم فصل دوم نتيجه بگيريم يا علي
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها