به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵

نصیرزاده: فولاد خوزستان بازنده نمی شود

رئیس خوزستانی کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال باعث برطرف شدن نگرانی هواداران فولاد خوزستان شد.
رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در رابطه با درخواست تغییر نتیجه دیدار پرسپولیس و فولادخوزستان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، پس از آنکه سازمان نظام وظیفه اعلام کرد کارت معافیت سروش سعیدی بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان باطل شده، شایعاتی مبنی بر اینکه پرسپولیسی‌ها به دنبال تغییر نتیجه این بازی هستند، مطرح شد. پرسپولیس در این بازی خانگی که در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر انجام شد ۲ بر یک شکست خورد و این شایعه به وجود آمد که ممکن است بازی ۳ بر صفر به سود پرسپولیس شود.

هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در این باره گفت: زمانی به محرومیت یک بازیکن از سیستم بیرون از فوتبال اعتبار داده می‌شود که سامانه‌های داخل فوتبال آن را تایید کرده باشند. در واقع اعلام ممنوعیت برای شرکت یک بازیکن در مسابقه فوتبال از طرف تشکیلات خارج از فوتبال تا زمانی که توسط برگزار کننده بازی اعتباربخشی نشود، به مفهوم این است که بازیکن برای شرکت در مسابقه منعی ندارد.

وی افزود: در صورتی که اعلام بی‌اعتباری کارت معافی بازیکن فولاد خوزستان توسط سازمان لیگ ابلاغ شده باشد، از آن لحظه حضور بازیکن توجیه ندارد اما موضوع خیلی مهم این است که اعتراض به حضور بازیکنان در یک مسابقه در آیین‌نامه انضباطی کشورمان به شیوه کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا انشاء شده، یعنی پس از ۲ ساعت بعد از مسابقه امکان اعتراض وجود دارد و پس از ۲ ساعت اعتراضی در رابطه با صلاحیت هیچ بازیکنی پذیرفته نمی‌شود.

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: این دو موضوع باید مشخص شود که آیا سازمان لیگ این موضوع را ابلاغ کرده یا نه. ضمن اینکه آیا تیم مقابل اعتراض خود را تا ۲ ساعت پس از انجام بازی اعلام کرده یا نه که اگر این اتفاق نیفتاده باشد، هیچ اعتراضی شنیدنی نیست.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها