به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
تعداد نظرات: ۳۷ نظر
هیئت مدیره فولاد وارد عمل شود

بختیاری‌زاده: سرمربی فولاد باید استعفا کند

بختیاری‌زاده: اسکوچیچ باید استعفا کند

خوزستان اسپورت- سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: دراگان اسکوچیچ باید شأن و شخصیت مربیان را حفظ کند و از سمت خود استعفاء دهد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیاوش بختیاری‌زاده کاپیتان اسبق تیم جنوب اهواز که پس از واگذاری امتیاز این تیم به فولاد خوزستان، بعنوان کاپیتان فولاد خوزستان سال های پایانی دوران بازیگری را سپری کرده بود، اعتقاد دارد ادامه حضور دراگان اسکوچیچ در فولاد باعث تداوم ناکامی این تیم و زیر سئوال رفتن شخصیت ورزشی این مربی کروات خواهد شد.

سیاوش بختیاری‌زاده که در 5 هفته ابتدایی لیگ امسال نتایج خوبی با استقلال اهواز گرفت، پس از اتفاقاتی که در هتل استقلال افتاد و باخت مشکوک تیمش برابر راه آهن تهران، قربانی مبارزه با یک جریان خاص شد.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان که سال ها در لباس تیم های شاهین، جنوب و فولاد در سطح اول فوتبال ایران بازی کرده، در رابطه با دلایل ناکامی تیم سابقش و راهکارهای نجات این تیم توضیحاتی می‌دهد.

شخصیت فولاد بزرگ زیر سئوال رفت
فولاد خوزستان از آغاز لیگ برتر تاکنون همیشه یکی از تیم های باشخصیت و حرفه ای فوتبال ایران بوده که چه در داخل استان و چه در خارج از استان طرفداران زیادی زیادی داشته است اما متأسفانه اتفاقاتی که امسال برای فولاد افتاده، ابهت این تیم را زیر سئوال برده است. این اتفاقات شامل درون و بیرون مستطیل سبز بوده است. از یک طرف نتایج بسیار ضعیف تیم فولاد باعث آزار هواداران می‌شود و از طرف دیگر، مسائل مربوط به قرارداد عجیب اسکوچیچ با فولاد و بخصوص ماجرای اخیر سپاهان که شخصیت تیم فولاد را خدشه دار کرد، هواداران را ناراحت کرده است.

مشکلات فولاد از نیم فصل پارسال شروع شد
آقای اسکوچیچ در فولاد نشان داد که با وجود دو سال و نیم حضور در کشورمان هنوز شناخت خوبی از لیگ ایران و بازیکنان ایرانی ندارد. ایشان سال اول یک تیم آماده را در ملوان تحویل گرفت و با این تیم هفتم شد. انتخاب اسکوچیچ از سوی باشگاه فولاد قابل قبول بود و در نیم فصل اول سال گذشته مشکل خاصی در رابطه با فولاد وجود نداشت اما مشکلات از نیم فصل سال قبل آغاز شد، یعنی زمانی که اسکوچیچ شخصاً برای انتخاب بازیکنان جدید وارد شد. امسال هم که همه اختیارات بصورت کامل به ایشان واگذار شده بود و نتیجه این چیزی است که می بینیم.

بهانه بازیکنان سرباز قابل پذیرش بود
در سال اول حضور دراگان اسکوچیچ در فولاد، دلایلی که ایشان در توجیه باخت های فولاد مقابل تیم های کوچک می‌آورد، مورد قبول مردم قرار می‌گرفت، چرا که تیم فولاد با مشکل بازیکنان سرباز روبرو شده بود. سال قبل تیم فولاد رفت و برگشت مقابل استقلال و پرسپولیس پیروز شد و هیچ حرفی از بازیکنان سرباز نبود اما تا به تیم های ته جدولی می‌باخت، بحث غیبت بازیکنان سرباز مطرح می‌شد ولی ما این بهانه اسکوچیچ را قبول می‌کردیم. اگر دقت کنید تیم فولاد در ابتدای سال قبل فقط بختیار رحمانی و آرش افشین را بدلیل مشکل سربازی از دست داد و سایر سربازان تا نیم فصل بازی کردند. در نیم فصل هم تیم فولاد اقدام به هزینه حدود 3 میلیارد تومان برای خرید 4 بازیکن کرد و گرانترین تیم نیم فصل دوم لیگ محسوب می‌شد. فولاد در نیم فصل دوم سال قبل، در شرایطی که تا اوایل اردیبهشت 94 در کورس قهرمانی بود، در پایان اردیبهشت به رده پنجم نزول پیدا کرد و حتی نتوانست سهمیه آسیایی بگیرد.

اسکوچیچ از لیگ ایران شناخت ندارد
اگر نخواهیم وارد مسائل جانبی شویم و نقل و انتقالات بازیکنان این فصل تیم فولاد را فقط از زاویه فنی نگاه کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که دراگان اسکوچیچ هیچ شناختی از فوتبال ایران و حتی خوزستان ندارد. این مربی نه بر اساس نیازهای فولاد در پست های مشخص بازیکن گرفت و نه بر اساس موقعیت جغرافیایی خوزستان و ساختار فیزیکی بازیکنانی که در این استان بهتر جواب می‌دهند، یارگیری کرد.
وقتی من تیم استقلال اهواز را تحویل گرفتم، فقط هشت روز به شروع لیگ مانده بود. نه بازیکنی از سال قبل داشتیم، نه ساختار باشگاهی نزدیک به فولاد و نه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری که بتوانیم در سطح عالی تیم ببندیم ولی دراگان اسکوچیچ یک سال در فولاد کار کرده بود و اسکلت بندی تیم سال قبل بغیر از آلویس نانگ را حفظ کرده بود. ایشان بودجه لازم برای خریدن بازیکنان مورد نیاز و فرصت زیادی برای برپایی اردوهای داخل و خارج از ایران را هم داشت ولی بدترین یارگیری ممکن را انجام داد.

وقتی تیم فولاد تماشاگر می‌شود
اعتقاد دارم که تیم فولاد بواسطه داشتن بازیکنان سرعتی و تکنیکی در بازی روی زمین یکی از تیم های خوب لیگ است اما همین که توپ از روی زمین بلند می‌شود و تیم مقابل اقدام به ارسال های بلند می‌کند، تیم فولاد تبدیل به یک تیم تماشاگر می‌شود. فولاد در اکثر دیدارها روی ضربات شروع مجدد گل خورده است. اسکوچیچ بعد از دو سال کار در ایران باید می‌فهمید که در لیگ ایران بدلیل ضعف تیم ها در انجام کارهای ترکیبی، اکثر گل ها روی ضربات شروع مجدد به ثمر می‌رسد و بر همین اساس باید اقدام به یارگیری می‌کرد. لازمه بازی در این لیگ، داشتن یک دروازه‌بان با فیزیک بسیار قوی و دو مدافع میانی بلندقامت و تنومند است که در زدن ضربات سر تبحر داشته باشند.

ویسی فهمید؛ اسکوچیچ نفهمید
من تیم استقلال خوزستان را مثال می‌زنم. عبدالله ویسی امسال یک دروازه‌بان با فیزیک بسیار قوی و دو مدافع سرزن دارد که یک هافبک دفاعی بلند قامت هم جلوی آنها بازی می‌کند و به همین دلیل تا اینجای کار دارای کمترین گل خورده است. عبدالله ویسی پس از دو سال حضور در استقلال خوزستان متوجه شد برای نتیجه گیری در فوتبال ایران چه باید بکند ولی دراگان اسکوچیچ بعد از دو سال حضور در ایران متوجه این موضوع نشده است.
من حتی می‌توانم تیم استقلال اهواز را مثال بزنم. تا قبل از بازی با گسترش فولاد  تبریز در هفته هفتم که داستان اعتصاب بازیکنان و سایر مسائل پیش نیامده بود، تیم ما فقط 4 دریافت کرده بود و اگر گرفتار مسائل مالی و حاشیه‌ای نمی‌شدیم، روند  تیم ما بهتر هم می‌شد. متأسفانه آقای اسکوچیچ بدترین یارگیری ممکن را انجام داد. وقتی در تیم های روبروی فولاد، بازیکنانی مثل حنیف عمران زاده، محسن بنگر، هادی عقیلی و ... برای زدن ضربات سر به محوطه جریمه فولاد می‌آیند، کدام بازیکن فولاد قرار است با اینها مقابله کند؟ واقعیت اینست که تیم فولاد به وضوح کمبود دو مدافع میانی طراز اول و یک مهاجم نوک را احساس می‌کند. در میانه میدان تیم فولاد بازیکنانی چون ماتیاس چاگو، اسماعیل شریفات و ساسان انصاری زحمت زیادی می‌کشند، ولی چه کسی قرار است زحمات این بازیکنان را تبدیل به گل کند؟

لیست اول و دوم سیاه بازی است
من یک نکته منفی را از آقای اسکوچیچ یاد گرفتم. اگر زمان به عقب برگردد و من سرمربی استقلال اهواز شوم، یک لیست شامل 20 بازیکن ملی‌پوش به آقای ملکی می‌دهم و می‌گویم این بازیکنان را باید برایم بیاورید و سریع هم مصاحبه می‌کنم و به مردم می‌گویم لیست من اینست و اگر این لیست جذب نشود، باخت های تیم تقصیر آقای ملکی است.
شما مطمئن باشید هیچ وقت بازیکنان غیرخوزستانی با سابقه ملی نظیر سیدمهدی رحمتی، سیدجلال حسینی، امید ابراهیمی و ... به خوزستان نمی‌آیند. مگر در تمام این سال ها به خوزستان آمده‌اند که حالا بیایند؟ واقعاً از حرف های عوام فریبانه اسکوچیچ تعجب می‌کنم. ایشان چرا قبل از شروع فصل وقتی دید بازیکنان ملی‌پوش به فولاد نمی‌آیند، از این تیم استعفا نکرد؟ چرا بازیکنان فولادنوین را جایگزین آنها نکرد؟ چرا یک دروازه‌بان مثل فرناندو خسوس با قرارداد 500 میلیون تومان به فولاد نیاورد؟ چطور بازیکن خارجی برای بازی در استقلال خوزستان به اهواز می‌آید اما برای بازی در فولاد می‌گوید به اهواز نمی‌آیم؟
 به نظرم این حرف ها سیاه بازی است. فرق سیاوش و امثال سیاوش با دراگان اسکوچیچ اینست که ما با داشته‌های خودمان وارد مسابقات می‌شویم اما اسکوچیچ بعنوان یک بیگانه فقط به شرط خریدن بازیکنان ملی‌پوش نتایج تیم فولاد را گردن می‌گیرد. اگر قرار باشد تیم فولاد این همه بازیکن ملی‌پوش را بخرد و به اهواز بیاورد، چه نیازی دارد پول میلیاردی به اسکوچیچ بدهد و او را مربی کند؟ این آقا بیشترین پول را در فوتبال ایران گرفته که چیزی از خودش نشان دهد نه اینکه فولاد تیم ملی را بخرد و به اهواز بیاورد.

از هیئت مدیره فولاد تعجب می‌کنم
من واقعاً از هیئت مدیره محترم باشگاه فولاد تعجب می‌کنم که چرا اقدامی برای نجات تیم فولاد نمی‌کنند. یک نفر از یک کشور فقیر به ایران آمده و در حالی که در ملوان 100 هزار دلار هم نگرفته، به اهواز می‌آید و در کنار قرارداد میلیاردی، صاحب یک منزل با امکانات کامل، اتومبیل، راننده، انواع و اقسام امکانات جانبی و ... می‌شود و بدترین نتایج را می‌گیرد و در نهایت طلبکار هم می‌شود و هر روز علیه باشگاه، هوادار، داور، بازیکن و ...  مصاحبه می‌کند. حتی به بازیکنانی که خودش آورده هم رحم نمی‌کند و این اواخر علنا داد می‌زند که این بازیکنان را به اجبار آوردم.
نظرم اینست که دراگان اسکوچیچ با توجه به امکاناتی که داشت و با توجه به اینکه تا هفته ششم از 18 امتیاز فقط 3 امتیاز گرفته بود، بعد از بازی هفته ششم باید اخراج می‌شد. نمی‌دانم اعضای هیئت مدیره محترم فولاد که زحمات زیادی هم می‌کشند و تمامی امکانات لازم را برای تیم فراهم می‌کنند، چرا تاکنون اقدامی انجام نداده‌اند. متأسفم که بگویم داستان اسکوچیچ و سپاهان باعث زیر سئوال رفتن شخصیت تیم فولاد و این مربی کروات شد تا جایی که روزنامه‌ها تیتر زدند «اسکوچیچ بیخ ریش فولاد» و این تیم بزرگ سوژه خنده شد.

اسکوچیچ باید از حضور در تمرین منع شود
هیئت مدیره باشگاه فولاد بعد از داستان اسکوچیچ و سپاهان باید سریعاً دستور می‌داد که این مربی تا زمان تعیین تکلیف از حضور در تمرینات فولاد منع شود. اسکوچیچ مگر قرار نبود ظهر چهارشنبه به اصفهان برود و با سپاهان قرارداد امضا کند، پس چرا از روز قبل به بازیکنان ابلاغ کرده بود تمرین روز چهارشنبه تعطیل است؟ یک مربی که از تیمی می‌رود، مگر می‌تواند برای جلسات بعدی آن تیم برنامه بدهد؟ چه کسی باور می‌کند که سپاهان او را خواسته باشد؟ یعنی فکر می‌کنید ایگور استیماچ بامداد پنجشنبه از آسمان به زمین افتاد و با سپاهان قرارداد بست؟ فکر نمی‌کنید از چند روز قبل با سپاهان مذاکره کرده بود و فقط برای عقد قرارداد کتبی به ایران آمد؟
اعتقادم اینست که هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان باید از هفته ششم دست به کار می‌شد. اگر دلیل آنها برای عدم فسخ قرارداد اسکوچیچ، قراراد عجیب این مربی و پرداخت غرامت میلیاردی است، پس بیایند همانطور که اسکوچیچ در یک درخواست مضحک از آنها خواسته به وی تضمین نامه بدهند تا با سپاهان قرارداد امضا کند، از این مربی تضمین نامه بگیرند که اگر تیم فولاد در بازی های بعدی نتیجه نگرفت، پول مردم خوزستان را به آنها برگرداند.

سیستم اسکوچیچ سیستم برره‌ای است
اسکوچیچ با کارهایی که می‌کند، شخصیت حرفه‌ای همه مربیان داخلی و خارجی لیگ را زیر سئوال برده است. یک نفر برای ایشان ترجمه کند که از وینگو بگوویچ یا حتی لوکا بوناچیچ که عصبی مزاج است، اخلاق حرفه‌ای را یاد بگیرد. این مربیان هر وقت می‌دیدند، در یک تیم ایرانی نتیجه نمی‌گیرند، مرد و مردانه استعفا می‌کردند و به همین دلیل نزدیک به 10 - 15 سال است که در ایران به آنها تیم می‌دهند اما اسکوچیچ دارد کاری می‌کند که در سال های بعد هیچ تیمی جرأت نکند سمت او برود. اگر قرار باشد اسکوچیچ با این همه امکانات در قبال فسخ قراردادش تقاضای 2 میلیارد غرامت کند، پس من باید از استقلال اهواز تقاضای 5 میلیارد غرامت کنم.
فدراسیون فوتبال باید وارد ماجرای اسکوچیچ و فولاد شود. داستان فولاد و اسکوچیچ مرا یاد دیالوگ های سریال برره می‌اندازد که یکی از هنرپیشه های آن می‌گفت فلانی پول زور می‌گیرد. اسکوچیچ دقیقاً دارد با سیستم برره‌ای با تیم فولاد و مردم خوزستان برخورد می‌کند.

چرا تمرینات فولاد تعطیل شد؟
فولاد خوزستان با ماندن دراگان اسکوچیچ، با تفکرات فنی این مربی و با تمرینات نامناسبی که انجام می‌دهد، نمی‌تواند موفق شود. شما ببینید تیم فولاد در 3 روز 3 جلسه تمرین سبک انجام می‌دهد و بعد از آن دو روز استراحت می‌کند. در همان 3 جلسه هم بازیکنان تمرکز ندارند و نمی‌توانند خوب تمرین کنند، چون نمی‌دانند که این مربی روز بعد در این تیم حضور دارد یا خیر. باز هم تکرار می‌کنم که اسکوچیچ با توجه به اینکه مدعی بود قرار است ظهر روز چهارشنبه به اصفهان برود و با سپاهان قرارداد ببندد، حق نداشت تمرین روز چهارشنبه فولاد را تعطیل کند. تیم فولاد در این وقفه لیگ باید روزانه دو جلسه صبح و عصر تمرین می‌کرد، اما متأسفانه این فرصت را از دست داد.
باشگاه فولاد دیگر نباید سکوت کند. اگر همین امروز اقدام کنند، بهتر از فرداست. باید تمامی امکانات را از اسکوچیچ بگیرند و او را تا تعیین تکلیف از حضور در تمرینات منع کنند. من از مترجم اسکوچیچ خواهش می‌کنم اگر در سطح شهر اهواز تردد می‌کند، نظرات مردم را به گوش اسکوچیچ برساند، شاید این مربی واقعاً نمی‌داند که مردم خوزستان او را نمی‌خواهند؟ شاید فریب تبلیغات دوستانش را خورده است که به او اطلاعات غلط می‌دهند. طبیعی است منافع بعضی‌ها در اینست که اسکوچیچ در فولاد بماند اما این ماندن به ضرر اسکوچیچ است. اسکوچیچ اگر مرد و مردانه از فولاد استعفا کند، می تواند در سال بعد و سال های بعد در ایران صاحب تیم باشد ولی اگر بخواهد به روند فعلی ادامه دهد، برای سال های بعدی دچار مشکل می‌شود و هیچ تیم ایرانی به او اعتماد نمی‌کند.

هواداران پشت تیم را خالی نکنند
من از هواداران فولاد خوزستان هم گلایه دارم. نباید استادیوم اهواز در بازی های فولاد خالی می‌شد. خالی شدن ورزشگاه همان چیزی است که بعضی‌ها دنبال آن هستند. بعضی‌ها می‌خواهند استادیوم خالی باشد تا فقط نفرات خودشان روی سکو بنشینند. واقعاً چرا حضور تماشاگران فولاد در ورزشگاه از 50 هزار نفر به 500 نفر رسیده است؟ نتیجه نیامدن هواداران همین بلایی است که بر سر فولاد آوردند. هوادار باید بیاید و از نام فولاد دفاع کند. باید تیم را تشویق کند و در عین حال خواسته هایش را بصورت محترمانه به گوش همه برساند.

اسکوچیچ باید زودتر استعفا کند
در پایان باز هم به آقای اسکوچیچ توصیه می‌کنم شأن و شخصیت مربیان را حفظ کند و به احترام مردم خوزستان که با ادامه حضور او در تیم فولاد موافق نیستند، استعفا کند و از فولاد جدا شود. هیئت مدیره باشگاه فولاد هم باید بصورت جدی وارد قضیه اسکوچیچ شود و تا تعیین تکلیف این مربی، او را از حضور در تمرینات منع کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۷
منصور
|
Kuwait
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
10
آقاجان كدام هيئت مديره، كدام باشگاه ما و فولاد شديم بچه سرراهي فولاد متاسفانه با يك عده سياه باز طرف است اين مشكل حل نمي شود الا يك اتفاق بيفتد بعد مسؤولان بفكر راه حل يا چاره انديشي مي باشند خدا عاقبت مان را بخير كند .
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
10
سپاس از آقا سیاوش که همیشه حقایق رو میگه ای کاش بقیه پیشکسوتان واقعی فولاد (نه این بازیکنان چند سال قبل فولاد که دارند دنبال تیم میگردند) با شهامت بیایند و صحبت کنند هوادارای فولاد نیز متحد بشوند تا از هدر رفتن بیشتر پول بیت المال جلوگیری شود ماندن اسکوچیچ مساوی است با سقوط فولاد که متعاقب ان هیات مدیره کارخانه فولاد (خوزستانی نیستند) بهترین دلیل برای تعطیلی باشگاه به دست می آورد.
حسن خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
6
سیاوش با تعصب
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
9
درود بر سیاوش جنوب! تمام حقایق گفته شد الا یک چیز . و آن هم مدیر نالایق باشگاه بزرگی مثل فولاد باید استعفا دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
8
با تشکر از اقای بختیاری زاده باید خدمتتون بگم که اگه شخصیت حرفه ای برای اسکوچیچ اهمیت داشت از چن هفته قبل استعفا میداد این اقا روز سه شنبه که تماشاگرا رفتن سر تمرین اعتراض کردن قول داد که چهارشنبه میره سپاهان و با تماشاگرا هم خداحافظی کرد ولی با کمال بیخیالی پنجشنبه اومد سر تمرین وقتی دید سپاهان نخاستش. این اقا میدونه اگه از فولاد بره هیچ تیمی خواهانش نیست پس توی فولاد میمونه که دلارها رو بگیره قراردادی که برا دوسال بسته مساویه با بیست سال قیمت واقعی این مربی. پس اگه بیست سال مربیگری نکنه براش مهم نیس
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
5
حرفای سیاوش واقعا متین و منطقی بود دیگه بهتر از این نمی شد شرایط باشگاه فولاد و اسکو و مدیران فولاد رو تشریح کرد
فولاد جای سیاوشها و نعیمهاست نه امثال آدمهای فعلی
اگر فولادیهای قدیمی و کاردانی مثل سیاوش و نعیم در باشگاه بودن اسکو به این شکل جولان نمی داد
اهای فولادیها باید متحد بشیم تا بتونیم این ادمها رو سر جاشون بشونیم خالی کردن ورزشگاه بزرگترین اشتباهه
تا دیر نشده باید کاری کرد و الا افسوس فردا هیچ سودی نخواهد داشت
سيدسعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
4
تنها راه نجات فولاد اخراج اسکوچيچ وعوامل ان مى باشد حتى با پرداخت غرامت به اين مربى فولاد نجات پيدا ميکنه.
اخراج تنها راه موفقيت فولاد البته تا دير نشده بايد قبل از نيم فصل همين امروز اخراجش کنيد تا فولاد به ارامش برسه.
مديران فولاد اگه نميتونن اين کاربکنن بهترين راه استعفا بدن و مردانگيه خودشونو نشون بدن فکر ميکنم قدرت اسکو از مديران فولاد بيشتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
4
بعید میدانم مورد دیگری وجود داشته باشد که آقای سیاوش أن هم بشکل کارشناسی به آن نپرداخته باشد فقط متعجبم که چرا مدیران باشگاه فولاد برای خروج از بحران دست بکار نمیشنوند . سیاوش هم مشکلات را ذکر کرده و هم بصورت کاملا دلسوزانه و کارشناسانه راه حل را نشان داده بنابرین آنهای که در این باشگاه مسئولیت دارند بیش از این نباید ساکت بنشینند .اسکوچیچ حتی اگر یک مربی حرفه ای و کار بلد (که اصلا نیست)باشد دیگه بدرد فولاد نمی خورد و اصلا نمیتواند این تیم را از بحران خارج کند چون در خوزستان وقتی ایران یک مهره سوخته میباشد مهره سوخته ای که بدلیل از بین رفتن شخصیتش حتی بازیکنان هم از او حرف شنوا نخواهند داشت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
4
راست میگویند بچه ها الان برای اسکوچیچ هیچ چیز به اندازی گرفتن پول قراردادش مهم نیست حتی اگر با از بین رفتن شخصیتش تا آخر عمرش مربیگری نکند ولی بنظرم مدیران باشگاه هم نباید به این راحتی به او این پولها را بدن و همانگونه که آقا سیاوش گفت اول باید امکاناتی که در اختیار او گذاشته اند پس بگیرند تا کم کم مجبور به استعفا و فرار شود .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
3
2
سیاوش خان ممنون حرفای دلمه زدی.
از جناب مستر اسکوچیچ کبیر خواهشمندم چنانچه فولاد را رها نمیکند اقلا دستور اخراج اژدری و بابازاده را صادر کند تا دلمان خنک شود حالاکه اونها کاری نمیکنند و قدرت اخراج مربی را ندارند پس بهتره از باشگاه برند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
5
با سلام
ضمن تشکر از جناب آقای سیاوش بختیاری ، که مقداری از حقایق و مشکلات فولاد را گفتند ولی به نظر بنده مشکل اصلی در هیت مدیره و پشت پرده قرارداد اسکوچیچ است و از ترس اینکه مبلغ حقیقی قرار داد افشا بشود جرات برخورد و اخراج وی را ندارند یعنی در این قرارداد ننگین هیچ امتیازی به باشگاه داده نشده ، لذا سعی شود از وکلای قوی فوتبالی فدراسیون بخصوص آقای نصیرزاده خوزستانی کمک گرفته شود و یا اینکه باید جوانان خوزستانی خودشان دست بکار شوند و به اسکوچیچ اعتراض کنند تا از فولاد برود
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
4
اسکوچیچ حیا کن خوزستان رها کن
پناهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
6
آفرین بر سیاوش خان بختیاری
رحمت بر شیری که خوردی
الحق که بقول مردم لیاقت جنابعالی حضور در باشگاه فولاد است و نه کسی مثل اسکوکیچ و نیکولیچ و...
ضمنا حرف مردم یعنی اینکه فوتبال خوزستان و بخصوص استقلال اهواز یک مربی فهیم وکارشناس مسلط و کاردان رو از دست دادند.
به امید اوج دوباره فوتبال خوزستان
معینی
|
United States of America
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
4
آقای پناهی مدیران استقلال اهواز قدر سیاوش بختیاری رو ندونستند.
سیاوش بختیاری صد تا اسکوچیچه بخدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
4
احسنت بر سایت خوزستان اسپورت
الحق این مصاحبه بزرگترین کلاس مربیگری برای اسکوچیچ و دیگر مربیان فولاد بود.
خیلی جالب بود. بارک الله آقای بختیاری
حرف دل ما رو هم زدی
زنده باد فوتبال خوزستان
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
3
سیاوش قربانی دست های پنهان شد و اس اهواز واقعا خوب بازی می کرد .در مورد اسکوچیچ افرادی مثل کوروش بختیاری زاده شدیدا وارد بازی خطرناک شدند و بخاطر منافع خود در هر شرایطی با کمک مدیر برنامه اسکوچیچ و بی عرضگی مدیریت اژدری زاده شدیدا فولاد را در سرازیری سقوط قرار داده اند . هییت فوتبال و شورای ورزش استان باید نقش فعال تری داشته باشند و عزیزان مثل استاد طالقانی باید در نظر داشته باشد که مجموعا 60 روز تعطیلات لیگ تباه شد و فولاد اصلاح نشد و قطعا دست کم سه باخت دیگر در انتظار فولاد خواهد بود . نیم فصل هیچ دست آوردی از نظر جذب بازیکن نخواهند داشت چون بازیکنی حاضر نیست تیم فعلی خود را رها کند و در یک تیم قعر جدولی با بودجه نازل بازی کند و سابقه خود را با لیگ یکی شدن خراب کند . تاسف برای افرادی که تصور میکنند نیم فصل میشود بازیکن جذب شود . حرف های اسکوچیچ که گفت بازیکنان ورودی کیفیت نداشتند عملا فولاد را با بحران جدیدی رو به رو خواهد کرد بازیکنانی که میدانند در نیم فصل اخراج میشوند و بی کیفیت خطاب شدند و اصولا بنحوی آینده شغلی آنها هم با حرف اسکوچیچ شدیدا نابود میشود . پس 4 تا از بازیکنان ورودی که اصولا اسکوچیچ بصورت فیکس بازی داده با ناامیدی از شرایطشان باعث باخت های سنگین فولاد خواهند شد .
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
3
اقای اژدری خواهشن شما و هیئت مدیره به خواسته هوادارا توجه کنید.اگه نمیتونی اسکو را اخراج کنی .با چند نفر کارشناس زبده حقوق مشورت کن و کمک بگیر که بخدا سکوت شما از اشتباهات اسکو بیشتر به تیم ضربه میزنه باید بهش فشار بیارید تا استعفا بده وگرنه تا اخر فصل بیخ ریش فولاده .ازش تعهد بگیرید که تیم باید باخت نده .بابا رو اعصابش راه برو اگه در ورزشگاه حضور داشته باشی وبعد از هر باخت شما وسرپرست تیم حالشو بگیرین دیگه حساب کار دستش میاد از شما خواهش میکنم اقای اژدری بجای سکوت کردن بیا بالا سر تیم والله خیلی بهتره تا همه چی را دست این از خدا بیخبر بدی واز دور تماشا کنی .بابا از بازیکنا قدیمی بخواه کمکت کنن. تحقیرش کنید. دیگه جون به لب شدیم چقدر تحمل کنیم بخاطر خدا ومردم همتی کن هیچی بهتر از اهرم فشار نیست . قسمت میدم جان ان عزیزت این اسکو را بیرون کن خسته شدیم از بس گفتیم . اخراجش کن تا هوادار بعد از چند ماه یه شب راحت بخوابن چه گناهی کردیم که با اشتباهات شما تیم وهوادار باید بسوزه اخراجش کن خدا رفتگان شما را بیامرزد ...
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
3
اگه شعار به زبون خود اسکوچیچ ندیم کوروش بختیاری زاده و اون یکی مترجم میگن تماشاگران داشتند تشویقت میکنن و میگن بمون !!! باید طوری اعتراض کنیم که اسکوچیچ بفهمه . نمی دونم به زبون کروات استعفا استعفا چی میشه ؟؟؟
پاسخ ها
foolad girl
| Iraq |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
گوگل اینو داد: ostavka

انگلیسیش هم میشه Resignation
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
3
دنیا و ابو کوشا. خیلی مردی سیاوش کاش فوتبال خوزستان ۴تا مربی و مدیر مثل تو داشت
حبیبی.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
3
اقای اژدری اسکو جنگیدن برای بهتر شدن تیمو پشت گوش انداخته . الان فقط فکر وذکرش جنگیدن با هوادار وشماست فکر میکنه میخواستین دورش بزنید پس لباس رزمتو مثل اسکو بپوش این وسط این تیمه که مابین دوتا ادم پولکی واجنبی و یه مدیر خسیس گیر افتاده . هر دوتاتون سروته یه کرباسین . وهر دو هم نزد هوادار منفور ابدین.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
3
متاسفم تیمی که سالها برای اوج گرفتنش هزینه شد تبدیل شده به گوشت قربونی بین چند تا مربی کروات و چند تا ایجنت تهرانی و نوکران آنها در اهواز یعنی نه وجدان نه معرفت نه ایمون هیچی هیچی فقط پول جلوی چشماشون گرفته هر کدوم یه تیکه از این گوشت رو دارن قورت میدند اما از گلوشون پایین نمیره امسال پس ندن نهایت تا یکی دوسه سال دیگه پس میدن این پولها خوردن نداره
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
3
اگر باشگاه فولاد نظارت درستی روی نقل و انتقالاتش میکرد بازیکنای مثل حسین مالکی و حسین ابراهیمی و خانزاده و امثال اینها نمیتونستن پیراهن بارزش این تیم رو به تن کنن. یک زمانی فولاد جای بازیکنان لایق و باغیرت بود ولی حیف که الان شده جای بازیکنهای درجه سه
باوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
4
اسکوکیچ بند کفش سیاوش نمیشه
بابا تیم آخر بشه و بره دسته سه ولی یه مرد مثه سیاوش بالا سر تیم باشه
خیر نبینه اونی که این کارو با فولاد کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
4
بقول یکی از هوادارا لقب خوبی داده بود گفته بود کفشهای میرزا نوروزه هر جا میندازیش دوباره برمیگرده سراغت. فقط خدا میتونه نجاتمون بده از دست این جماعت گرسنه فرصت طلب و بعضی از این بازیکنای دوزاری که اگه مدیر برنامه نداشتن تیم لواشک سازی هم نمیگرفتشون
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
4
بچه ها فکر نکنین فقط با رفتن اسکوچیچ فولاد درست میشه البته اخراج اسکوچیچ از نظر فنی که صدردرصد نیازه ولی باید چن تا بازیکن که از نظر فنی حرفی برا گفتن ندارن و با رابطه اومدن داخل فولادم از این تیم برن چون اگه اینا بمونن شروع میکنن به حاشیه درست کردن و توطئه علیه مربی جدید بازیکنی که میره خونه اسکوچیچ ..................................
یه خبرایی این دو روز شنیدم تازه فهمیدم بعضی بازیکنان چجوری همیشه داخل ارنجن با اینکه افتضاحن یعنی دیگه فولاد اخر رابطه بازیه
بدبختانه تیم بدجوری گیر افتاده امسال بقول یکی از بچه ها که نوشته گوشت قربونی شده میخام حرفشو تکمیل کنم لااقل گوشت قربونی نصیب ادمایی میشه که لیاقتشو دارن و دعا میکنن برا کسی که نذر کرده ولی بعضی از از این اقایون نون و نمک رو میخورن و بعد از اینکه سیر شدن بقول معروف داخل ظرف غذا اب دهن میندازن
خدا بداد فولاد برسه با این شرایط من که امیدی به نجات تیم ندارم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
1
با سلام
حالا که آقای اژدری لیاقت و قدرت برخورد و اخراج اسکو را نداره بهتر پیشنهاد بدهیم آقای اسکوچیچ آقای اژدری را اخراج کنه
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
2
هرکی بیاد ی نظری بده شماها میگین بهترازخودش نیست بهترازاسکوچیچه! ازاینکه شجاعانه ب عنوان ی مربی حرف دل هواداراروزد جای تشکر داره!اما آقای بختیاری مگه شما نمیدونستی خوزستان مهد فوتبال ایرانه پس چرا سهمیتون ازگرفتن بازیکنان غیربومی ازهمه تیما بالاتره شما هم مثل اسکوچیچ بازیکنان بومی رو نادیده گرفتی فقط آقای ویسی استفاده کرد ک درسی بود برای همه مربیان خوزستانی ومربیان کشور! برای آقای ویسی وشاگرداش آرزوی موفقیت داریم!
زرگاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
3
درودبه سايت دلسوز خوزستان اسپورت كه هميشه وسربزنگاه وارد ميشه وحقايق رو بازگو ميكند...باچاپ اين مصاحبه ضمن بازگو كردن حقايق تلخ فوتبال خوزستان بخوبي از دانش وشعور مربيان استانمان دفاع كرديد. واقعا متشكرم
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
2
3
بختياري دوست داريم . آقاي بختياري بايد مربي فولاد بشه
علی برومند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
2
دورد بر سیاوش ایکاش کورش از سیاوش یاد می گرفت ؟؟؟ اما حیف که کورش ....
اهوازي
|
United States of America
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
1
2
درجواب ساراخانوم بايد بگم اين چه مقايسه اي است كه شما كردي ؟پيكان با عبدالله ويسي به ليگ1سقوط كردبس نبود يااينكه سال گذشته استقلال خوزستان تا مرز سقوط وپلي آف پيش رفت بس نبود ؟تازه امكانات وپول دراختيار ويسي كجا وضعيت سياوش واستقلال اهواز كجا؟
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
1
چرا هر چی نظر میفرستم برا سایت ... درباره مصاحبه سیاوش بختیاری زاده نشون نمیدن؟ اینکه نمیشه بشینن اونجا هی نظر جعلی بنویسن به اسم هوادارای فولادو نظرات مارو نشون نمیدن چرا؟ چطوری میتونیم اعتراض کنیم بهشون؟
علیبازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
1
1
آقای اهوازی درست میگه
ویسی فقط با انتقادهای سیاوش به امروز رسید. سیاوش ۲سال میزد تو سرش که چرا بومی گرایی نمیکنی که امسال گوش کرد و حالا شده این. ضمنا سیاوش تو استقلال به پاک پرور , بهمنی, خضیراوی, بهرامی, هلیچی, منصوری و چندتا دیگه که همه بومی هستن و از تیمهای پایه استان آورد برا اولین بار تو لیگ برتر بازی داد اون تو شش هفته اول.
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
2
باسارا خانم کااااااملا موافقم!!
مهرورز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
1
0
با تمام احترامی که برای آقای بختیاری زاده قائلم متأسفانه با نظراتشون اصلا موافق نیستم. ایشون خودشون در تیم استقلال اهواز حضور موفقی نداشتن و مطمئنا تعویضشون کار درستی بود، البته فرد جایگزینشون افتضاح هست. مدیریت باشگاه های خوزستانی هنوز درک نکردن کسی که می خواد سرمربی یه تیم لیگ برتر باشه باید چند سال تجربه این لیگ رو داشته باشه و حداقل در این لیگ مربی بوده باشه تا بتونه تیم رو در لیگ نگه داره. الانم به نظرم باید تیمی مثل فولاد و استقلال اهواز تا قبل از پایان نیم فصل مربی عوض کنن تا مربی جدید بتونه یارهای مورد نیاز خودش رو به تیم دعوت کنه. متأسفانه فرهاد کاظمی بهترین فرصت بود که نادیده گرفته شد و جذب تیم دیگه شد. اما استقلال اهواز باید هر چه زودتر مربی مثال فیروز کریمی یا غلام پیروانی یا حسین فرکی و امثال این ها رو جایگزین کنه تا تیم سقوط نکنه. تیم فولاد هم باید یه فکری برای مدیریتش کنه و بعد اگر نیاز بود تعویض مربی کنه. الان مشکل فولاد بیشتر ضعف مدیریت و نالایق بودن مسئولین و باند بازی و دلال بازی هست، نه چیز دیگه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
0
0
خودتون رو خسته نکنید اقای اژدری موظف شده تیم رو ببره دسته یک تا امتیازش واگذار شه سفت و سخت هم وظیفه اش رو انجام میده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها