به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶

بختیاری زاده: دعای مادران مستجاب شد

بختیاری زاده می گوید دعای مادران باعث شد تا فرماندهان نیروهای مسلح از دریچه عفو اسلامی به جوانان ملی پوش نگاه کنند.
پیشکسوت فوتبال خوزستان با تشکر از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خدا را شکر می کنم که دعای مادران به دل سرلشکر فیروزآبادی نشست.

سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با خوزستان اسپورت ضمن ابراز خرسندی از رفع مشکل سربازی بازیکنان تیم ملی ایران گفت: من اعتقاد دارم که دعاهای مادران این جوان ها باعث شد تا مهر خداوند به دل سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح و همکاران ایشان از جمله سردار صدرالسادات، سردار موسی کمالی و سردار باران چشمه بنشیند. امشب دعای خیر همه مادران ایرانی بدرقه راه ملی پوشان فوتبال خواهد بود و مطمئنم که فرماندهان نیروهای مسلح نیز از این دعاها بی بهره نمی مانند.

بختیاری زاده ادامه داد: سروش رفیعی و مهرداد پولادی مثل سایر بازیکنان جوانی که کارت معافیت سربازی دریافت کرده اند، بچه های جوان و بی گناهی بودند که اغفال شده بودند و خوشحالم که امروز با لطف خداوند، شاهد بخشش رفیعی و پولادی و حضور آن ها در لباس تیم ملی ایران هستیم.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان که خاطره بازی های زیبای او با پیراهن منتخب خوزستان در لیگ قدس و باشگاه های مختلف این خطه از یاد فوتبالدوستان نمی رود، در ادامه صحبت هایش افزود: من مطمئنم که فرماندهان نیروهای مسلح از دریچه عفو اسلامی به تمامی بازیکنان دارای مشکل سربازی نگاه می کنند و انشاءالله که رأفت اسلامی شامل حال همه این بچه ها باشد.

سیاوش بختیاری زاده در خاتمه صحبت هایش گفت: خوزستان جوانان زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی دفاع مقدس کرده و من امیدوارم که به حرمت خون همه آن شهیدان بزرگوار از اشتباه چند جوان کم تجربه گذشت شود تا مادران ان ها بتوانند شب را آسوده بر بالین گذاشته و همیشه دعاگوی فرماندهان محترم نیروهای مسلح باشند.


بختیاری زاده: دعای مادران مستجاب شد 


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها