به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

حنطه: نگرانی‌ بابت برکناری‌ام ندارم

حنطه: مثل خیلی از مربیان مدرک A ندارم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال اهواز با بیان این‌که برای شرکت در کلاس‌های مربیگری A ثبت‌نام کرده‌ام، گفت: نگرانی‌ای بابت برکناری‌ام ندارم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علی حنطه در خصوص نداشتن کارت مربیگری A و این‌که باتوجه به فسخ نشدن قرارداد سیاوش بختیاری‌زاده (سرمربی سابق تیم)، باشگاه با او به عنوان مربی قرارداد بسته است، اظهارکرد: من نمی‌دانم این مسایل چه می‌باشد و این سوال را دارم که شما اکنون چه کسی را به عنوان سرمربی استقلال اهواز می‌شناسید؟ به هر حال شما من را به عنوان سرمربی تیم می‌شناسید.

* برای شرکت در کلاس مربیگری A ثبت‌نام کرده‌ام
وی بیان کرد: برای شرکت در کلاس‌های مربیگری A ثبت‌نام کرده‌ام و در اولین فرصت نیز اقدام می‌کنم. من هم مثل رسول خطیبی و خیلی‌های دیگر این مدرک را ندارم.

* همه چیز خوب است!
مربی تیم فوتبال استقلال اهواز در ادامه درباره وضعیت تیم، عنوان کرد: پس از بازی با سپاهان، من به مشهد نرفتم و در این جا ماندم و از روز دوشنبه هفته گذشته در ابتدا تمرینات بازیکنان زیر 23 سال، جوانان و امیدهای استقلال اهواز را طی دو روز تحت نظر قرار دادم و از روز چهارشنبه نیز تمرینات تیم خودمان آغاز شد و روزی دو جلسه تمرین می‌کنیم و تمرینات هم به خوبی پیش می‌رود و همه چیز خوب است.

* می‌خواهیم برابر پرسپولیس، استقلال دیگری باشیم
وی ادامه داد: همه تیم‌ها مشکل دارند و ما هم مشکلاتی داریم، البته این مشکلات به مرور حل خواهند شد و مهم این است که تیم‌مان یکپارچه است. ما با تمام وجود تمرین می‌کنیم تا ان‌شاءالله استقلال اهواز دیگری را در بازی با پرسپولیس و البته اگر اتفاق خاص دیگری نیفتد، شاهد باشیم.

* نگرانی‌ای بابت برکناری‌ام ندارم
حنطه در پاسخ به این سوال که منظورتان از این که اگر اتفاق خاصی نیفتد، چه می‌باشد و آیا باتوجه به نداشتن کارت مربیگری Aنگرانی شما در خصوص برکناری‌تان است؟ گفت: من فقط می‌توانم بگویم اگر شرایط به همین شکل باشد، شاهد استقلال اهواز واقعی در بازی با پرسپولیس هستیم، چرا که تمرینات‌مان عالی پیش می‌رود و همه به هم کمک می‌کنیم تا آبروی استقلال اهواز واقعی را حفظ کنیم. من نگرانی‌ای بابت برکناری‌ام ندارم. موضوع مطرح شده از نظر نداشتن کارت مربیگری A نیز جای نگرانی ندارد.

* نیاز به اردوی مشهد داریم
وی در ادامه درخصوص عدم برگزاری اردوی تیم در مشهد، خاطرنشان‌کرد: ما احتیاج به برگزاری یک اردو در ارتفاع داریم و ارتفاع بین اهواز و تهران بین 900 تا 1200 کیلومتر است. تیم راه‌آهن از تهران به اصفهان می‌رود و شکست می‌خورد و مربی آن می‌گوید ما اسیر ارتفاع شدیم، در حالی که ارتفاع این دو استان نزدیک به 350 کیلومتر است. به هر حال ما احتیاج به برگزاری یک اردو در ارتفاع داریم و به همین دلیل مشهد را انتخاب کرده بودیم تا ضمن تمرین کردن، بازیکنان با زیارت امام رضا (ع) از نظر روحی – روانی نیز بهتر شوند. به هر حال این اردو لغو شده است ولی از ما گفتن این است که باید این اردو را در برنامه‌مان داشته باشیم و اگر این اردو نباشد در 30 دقیقه ابتدایی بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، دچار مشکل خواهیم شد.

* مشکلی پیش نیاید در لیگ می‌مانیم
مربی تیم فوتبال استقلال اهواز درباره حفظ این تیم در لیگ برتر تاکید کرد: اگر مشکل خاصی پیش نیاید، این تیم در لیگ برتر ماندنی است.

* کلاه‌کج مصدوم است
وی درباره جدایی کلاه‌کج، سالارزاده، میردورقی و جعفری، عنوان کرد: زمانی که تیم بسته شد، من نبودم؛ برخی بازیکنان و باشگاه با یکدیگر مشکلات خاصی دارند و اگر مشکلات حل شود، بهتر است. آرمین میردورقی، سالارزاده و جعفری هم با درخواست خودشان از تیم جدا شدند و ما هم به درخواست آن‌ها احترام می‌گذاریم و تلاش می‌کنیم از داشته‌ها‌ی‌مان بهره ببریم. کلاه‌کج هم تا جایی که می‌دانم، مصدوم است.

* اتفاق خاصی نیفتد 6 تا 8 بازیکن جذب می‌کنیم
حنطه درخصوص جذب بازیکن نیز گفت: اگر اتفاق خاصی نیفتد، در نیم‌فصل شش تا هشت بازیکن جذب می‌کنیم تا تیم را با تمام وجود به جایگاه اصلی‌اش برسانیم. اگر توان باشگاه برسد هم، بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
0
1
ازتون خواهشمندیم تورو خدا حالا هم ه یه مربی اومده داره با بچه ها درست و حسابی تمرین میده بچه ها رو باز بدون پول جمع و جور کرده دارن با ذوق تمرین میده دیگه سنگ نندازید تو رو جون عزیزترین کستون قسمتون میدیم ب خاطر اینکه یه بازیکنی را که فقط اشتباه کرده تو بازیها بازی نمیده تیم رو بهم نریزید لطفا خواهشمندیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
0
1
اين تيم در 6 هفته اول بهترين تيم بود بجز بازي سپاهان كه دلالها براي سياوش نقشه ريختن و تيم را باخت دادن مردم عادي خوزستان از حنطه بيشتر تو فوتبال تخصص دارن آقاي حنطه با وساطت م ج آمده استقلال اهوازقرباني داوري و توطئه شده در بازي گسترش فولاد و استقلال تهران برد بااستقلال اهواز بود ارنج تيم را دلالها و راننده مربی برنامه ريزي مي كنند استقلال اهواز براي حنطه بزرگ است سياوش خان برگردد استقلال موفق مي شود .يادتون نره حنطه چي به سر ابو مسلم و راهيان كرمانشاه آورد اگر استعداد داشت حد اقل دوره a رو ميگذراند.
جی جی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
0
باسلام
بدونمقدمه و سریع اصل مطلب فکر کردید تماشاگرنما شاخ داره یا دم؟ خودمان صدالبته بیشتر نا خواسته تیشه به ریشه تیم میزنیم.بنده خدا اومده داره کارشو انجام میده الحق بعد روانی و مدیریت بحران خوبی داره یه نگاه اجمالی و کلی به اس اهواز بندازید و شرایط تیم ( مدیریت.توان و حد بازیکنان.بودجه.و... )و در آخر جدول لیگ وسه تا تیم انتخابات کنید.وجدانا بزارید با آرامش نه فقط روری چهارتا مصاحبه ؛ ما بدبختیم.ما پول نداریم ما... دلیل نمیشه بازیکن خوب مربی خوبی هم باشه خودم قبول دارم آقا سیاوش منتخب خوزستان(لیگ قدس )-شاهین.جنوب اهواز عزیز و فولاد و .... اما دلیل نمیشود مربی قوی باشد یه مثال توفیق عامری رو یادتونه (سال آخر حضورم در خوزستان و ایران )مارادونا بود.ابرام تهامی.یه بار یه گل زد به تراکتور تو لیگ آزادگان نزدیک بود تو تختی سکته مغزی کنم!!!.سروران من خواهشا بزارید حنطه کارشو بکنه درسته بازیکن متوسط پیام مقاومت خراسان و ابومسلم بود.اما تو این شرایط اس اهواز رو تحویل گرفتن خیلی.... مطمئن باشید همین که پاکه.وقتی تو تیمی برکنار میشد.دمار تیمو در نمی آورد که متاسفانه آقای....چنان غزل سرا و اس اهواز حتما حتما سقوط میکنه.برادر.پدر ماراامیدی به خیر تونیست لا اقل شرنرسان.الان اس اهواز.راه آهن.فولاد.ملوان.سیاه جامگان و اندکی پدیده شزایط سقوط دارند.بقیه قوی تر هستند بهترین حالت راه آهن.سیاه جامگان.ملوان یا شاید پدیده (احتمال کمتر )سقوط کنندو فولاد و اس اهواز گلوله روی صورتشان خط بیاندازد تا فصل بعد حساب کار وتجربه بالا پیدا کنند.مثال زنده خودتان میدانید چه تیم گلیه صنعتی خوزستان. روی همتون رو میبوسم پایدار باد خوزستان و خوزستاني
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها