به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴

کریمی: باقری نیا سرمربی ملی حفاری است

یک سایت ورزشی معروف که در زمینه سرقت اخبار ورزشی سایر سایت ها از جمله خوزستان اسپورت فعالیت زیادی دارد، امروز گاف بزرگی داده است!

ایرج کریمی مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز و مسئول امور ورزش شرکت ملی حفاری ایران در گفت و گو با خوزستان اسپورت گفت: همانطور که هفته گذشته اعلام کردم از یک هفته قبل عبدالمجید باقری نیا را به عنوان سرمربی انتخاب و در تمرینات به بازیکنان ملی حفاری معرفی کردیم.

کریمی ادامه داد: واقعاً تعجب می کنم که چنین اخباری درج می شود. باقری نیا یک هفته قبل به عنوان سرمربی ملی حفاری اهواز منصوب شد. ایشان تا این لحظه به من نگفته می خواهد به تیم دیگری برود و نمی دانم هدف از انتشار این اخبار در برخی سایت ها چیست.

شایان ذکر است که خوزستان اسپورت روز دوشنبه اول دی ماه جاری در خبری با عنوان «بختیاری زاده دستیار باقری نیا شد» از انتصاب و معرفی این مربی به سمت مربی گری تیم دسته دومی ملی حفاری اهواز خبر داده بود.

البته شنیده می شود که از طرف برخی واسطه ها خصوصاً عوامل یک سایت ورزشی معروف تماس هایی با مسئولان باشگاه استقلال اهواز صورت گرفته و به آن ها تأکید شده که باید باقری نیا را به عنوان سرمربی این تیم منصوب کنند اما استقلالی ها با این موضوع مخالفت کرده اند. این در حالیست که این مربی خوزستانی از این اتفاقات کاملاً بی اطلاع است و معلوم نیست چرا برخی افراد از نام این مربی با تجربه سوء استفاده می کنند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها