به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
تعداد نظرات: ۹ نظر

سعیدی: آقای اژدری‌زاده حق من را بدهید

سعیدی: آقای اژدری‌زاده حق من را بدهید

خوزستان اسپورت- مدافع خوزستانی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: بارها برای گرفتن طلب 30 میلیونی به باشگاه فولاد مراجعه کردم ولی حق مرا نمی‌دهند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سروش سعیدی مدافع جوان خوزستانی که تحت قرارداد باشگاه فولاد بوده و برای گذراندن دوره خدمت سربازی راهی تیم فجرسپاسی شیراز شده است، ظهر امروز در تماس با خوزستان اسپورت در رابطه با مشکل مالی که با باشگاه فولاد پیدا کرده، صحبت کرد.

سعیدی گفت: قرارداد مالی من برای فصل ورزشی 93-94 مبلغ 60 میلیون تومان بود که 30 میلیون تومان از آن را دریافت کردم ولی برای گرفتن مابقی طلبم چند ماه است که به باشگاه فولاد می‌روم و هیچ نتیجه ای نمی‌گیرم.

وی ادامه داد: در اواسط نیم فصل دوم مسابقات سال گذشته بود که از بازی در لیگ برتر منع شدیم. تعدادی از بازیکنان با باشگاه فولاد فسخ قرارداد کردند و رفتند ولی من در این تیم ماندم و تا فروردین 94 در تمرینات حضور داشتم، چرا که از طرف سازمان وظیفه مجوز بازی در لیگ قهرمانان آسیا را داشتیم و اگر آقای اسکوچیچ صلاح می‌دانست، می‌توانست در مسابقات آسیایی از ما استفاده کند. در رابطه با مبلغ قراردادهایمان هم مقرر شد که هر کدام از ما در فولاد بماند و قراردادش را فسخ نکند، طلب مربوط به سال گذشته را در پایان فصل بگیرد.

سعیدی افزود: با اینکه بعضی از بازیکنان سرباز با فولاد فسخ قرارداد کردند و بصورت قطعی از این تیم جدا شدند، من اعلام کردم دوست دارم در تیمم بمانم و بعد از خدمت سربازی به فولاد برگردم. حدود 5 ماه است که بعنوان سرباز هیچ پولی دریافت نکرده‌ام و شدیداً در مضیقه مالی هستم اما در این مدت هر چه به باشگاه مراجعه کردم، هیچ نتیجه‌ای نگرفتم. مسئولان باشگاه فولاد مدتی است تغییر کرده‌اند و متأسفانه پدرم هم که به باشگاه رفته، با جواب سربالا مواجه شده و اجازه ملاقات با اژدری‌زاده را به پدرم نداده‌اند.

این مدافع خوزستانی در پاسخ به این سئوال که آیا به سیف الله دهکردی مدیرعامل سابق باشگاه فولاد مراجعه نکرده تا موضوع را با وی مطرح کند، توضیح داد: اتفاقاً نزد آقای دهکردی رفتم و ایشان هم با آقای اژدری‌زاده تماس گرفتند و مدیرعامل باشگاه قول داد که مشکلم را برطرف کند ولی وقتی حضوری نزد ایشان رفتم، به من گفت که آقای ابن قاسم سرپرست سابق تیم فولاد در گزارش مالی نوشته بود که با شما تسویه حساب شده است.

سعیدی ادامه داد: برای حل مشکل با آقای ابن قاسم تماس گرفتم که ایشان گفتند اگر چنین چیزی نوشته شده، اشتباه است، شما تا فروردین 94 در تمرینات فولاد حاضر بودی و هیچ پولی بابت نیم فصل دوم به حساب شما واریز نشده است، بنابراین شما 30 میلیون تومان بابت نیم فصل دوم طلبکار هستی و حاضرم هر جا که لازم باشد، حضور پیدا کنم و کتباً بنویسم که از باشگاه فولاد طلبکار هستی.

سعیدی افزود: واقعاً برایم جای تعجب و تأسف است که حاضر نمی‌شوند حق و حقوق یک بازیکن سرباز خوزستانی که به باشگاه فولاد وفادار مانده و بازیکن باشگاه محسوب می‌شود را پرداخت کنند ولی برای بعضی از بازیکنان صدها میلیون تومان پول بپردازند.

سروش سعیدی در ادامه عنوان کرد: آقای اژدری‌زاده بدلیل اختلافی که با آقای ابن قاسم دارد، ملاک تدادن حقوق من را اظهارنظر آقای ابن قاسم قرار داده که قبلاً گفته سروش سعیدی از باشگاه طلبکار نیست، در حالی که اولاً آقای ابن قاسم به من تأکید کرده هر جا لازم باشد حضور پیدا می‌کند و شهادت می‌دهد که من بابت نیم فصل دوم یک ریال از فولاد پول نگرفته‌ام و دوماً اسناد مالی باشگاه فولاد و شماره حساب من نشان می‌دهد که هیچ پولی در نیم فصل دوم به من ندادند.

این بازیکن خوزستانی که سابقه بازی در تیم فولادنوین اهواز را هم داشته، اظهار داشت: در تمامی این مدت که درگیر مشکل سربازی بودیم، یک جمله علیه باشگاه فولاد صحبت نکردم. چند ماه است شدیداً در مضیقه مالی هستم، اما یک مصاحبه انجام ندادم. الان هم اگر صحبت می‌کنم، بخاطر اینست که فشار مالی شدیدی به من که سرباز هستم وارد آمده و در کمال تأسف می‌بینم که باشگاهم حاضر نیست حقم را بدهد.

سعیدی ادامه داد: آیا واقعاً ندادن 30 میلیون تومان حق یک بازیکن سرباز خوزستانی باعث کم شدن مشکلات مالی باشگاه فولاد می‌شود؟ آیا همه مشکل فولاد همین 30 میلیون تومان حق سروش سعیدی است؟ چرا کاری می‌کنند که از وفادار ماندن به تیم فولاد پشیمان شویم؟ یعنی بخاطر اینکه آقای اژدری‌زاده با آقای ابن قاسم مشکل دارد، نباید حق مرا نباید تا بدین شکل ثابت کند آقای ابن قاسم در ارائه گزارش اشتباه کرده است؟ آقای ابن قاسم که شخصاً دارد اعلام می‌کند که هر جا لازم است حاضر می‌شود و کتباً می‌نویسد که من از باشگاه طلبکارم و اگر گزارشی نوشته شده، اشتباه بوده است.

سروش سعیدی در خاتمه صحبت هایش با خوزستان اسپورت گفت: بخدا قسم طی این مدت بارها از طرف مدیربرنامه‌ها با من تماش گرفتند و گفتند با فولاد فسخ قرارداد کن تا بعد از سربازی به تیم دیگری بروی ولی به آنها جواب منفی دادم. واقعاً شرایط روحی بدی دارم. از یک طرف مشکلات سربازی و مالی زیادی دارم و از طرف دیگر با برخورد نامناسب باشگاه فولاد روبرو می‌شوم. واقعاً نمی‌دانم چکار کنم. می‌ترسم ناچار شوم حرف هایی بزنم که حرمت ها شکسته شود و اصلاً دوست ندارم کار به آن جا برسد. امیدوارم مسئولان باشگاه فولاد شرایطم را درک کنند و حق و حقوقم را پایمال نکنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
10
فقط می تونم بگم متاسفم. احتمالا در حال صرفه جویی هستن که 3 میلیارده جناب اسکوچیچ تامین بشه با پرداخت نکردن حق جوونهایی مثل سروش
dante
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
8
یه مبلغ ناچیز اونم طلب کسی که بچه ی استانه؟ واقعا که ...
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
5
سروش به کارت ادامه بده تو یک اسطوره میشی واسه فولاد دمت گرم و پیشنهاد دلالا رو قبول نکردی جای تو در فولاده وبس ن اژدری ون اسکوچیچ هیچ کاری نمی تونن بکنن اینا امروز فرداست ک میرن ب امید خدا فقط صبر کن
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
2
پول سروش باید داده بشه اقایون اخرتی هم هست تو قیامت چی جوابی می خوای بدی مال مردم خوری بزرگترین گناه
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
5
سروش خان توروخدابه حرف دلال ها گوش نده توروخدا امیدما شماها هستین که بااومدن دهکردی سال دیگه میشیم فولادقهرمان آسیایی. پولت روهم با اومدن دهکردی میدن
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
1
متاسفم برای فولاد که میتونه ملیارد ملیارد بده به اسکو که بندازتمون دسته یک ولی حق این جوون خوزستانی رو "از عمد" نمیده.
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
1
والا من به عنوان یه هوادار وقتی این مطالب رو می خونم شرمنده میشم نمی دونم اینا چه ادمهایی هستن که این جور با اعتبار فولاد بازی می کنن
انگار نه انگار که این باشگاه حرفه ای ترین و منظم ترین باشگاه ایران بوده
سروش جان از این رفتارها دلخور نشو حساب این اقایون از هواداران فولاد جداست این ادمها رفتنی هستن و شما دوباره به فولاد بر می گردید چون شماها فولادیهای واقعی هستید
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
0
اقای سعیدی در این باشگاه هیچکس به حقش نرسیده برای من هوادار بغیر از ناراحتی وغصه چیزی نداشته .برا شما هم ضرر فقط این مدیریت امد راس کار تا دوغ اسکو را ماست کنه .این اجنبی به عمرش تو خواب هم نمی دید تو هیچ کجای دنیا اینقدر پول گیرش بیاد.حرومش بشه این پول باید تیمو بالا میاورد که پول حلالش باشه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
0
0
سروش جان همین پولی رو که میخوای بگیری بابت حرف نزدنته ، پس یکم دیکه تحمل کن شاید مشکلت حل بشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها