به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

یزدی: استقلال اهواز جرأت برکناری مرا نداشت

داریوش یزدی می گوید مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز به بازیکنان تیم گفته بود تمرین نکنند.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: باشگاه استقلال اهواز از چند هفته قبل می خواست مرا کنار بگذارد اما جرأت این کار را نداشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، داریوش یزدی در مصاحبه پخش زنده با رادیو خوزستان در خصوص کنار گذاشته شدن از استقلال اهواز گفت: مجموعه باشگاه استقلال اهواز از چند هفته قبل برای برکناری من برنامه ریزی کرده بود اما به دلیل نتایج خوب تیمم جرأت این کار را نداشتند. هر چند که تا همین امروز هم ابلاغیه ای مبنی بر برکناری به دست من نرسیده است.

یزدی با واکنش به اظهار نظر ارسطو جهانداری مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز عنوان کرد: آقای جهانداری ادعا می کند که بازیکنان استقلال اهواز با هماهنگی سرمربی اعتصاب کرده و در تمرینات حاضر نمی شدند. این در حالیست که عامل تمرین نکردن بازیکنان شخص آقای جهانداری بود. جهانداری هنگامی که به بازیکنان تیم چک های بانکی مربوط به قراردادهایشان را می داد به آن ها تأکید کرد که اگر چک ها در تاریخ مقرر وصول نشدند، از حضور در تمرینات خودداری کنند و او هم به عنوان مدیرعامل باشگاه از آن ها حمایت خواهد کرد. بازیکنان هم همین کار را کردند و وقتی خبری از پول نشد در تمرینات حضور نیافتند.

سرمربی سابق استقلال اهواز در ادامه صحبت هایش، دلیل اصلی برکناری خود را مخالفت با خواسته های یکی از مسئولان این باشگاه دانست و توضیح داد: متأسفانه برکناری من به یک شخص در باشگاه استقلال اهواز مرتبط می شود. این شخص در ابتدای فصل می خواست تعدادی از بازیکنان پا به سن گذاشته فوتبال ایران و سرمربی فعلی تیم جوانان استقلال اهواز را به تیم ما تحمیل کند اما من به خواسته های او تن ندادم و در نهایت تمام اتفاقات اخیر برنامه ریزی شد.

وی ادامه داد: این شخص با توجه به نزدیک شدن زمان نقل و انتقالات میان فصل لیگ دسته اول دنبال تحمیل بازیکن به استقلال اهواز و تأمین منافع شخصی خود بود و به همین دلیل برایم مشکل ایجاد کرد. البته من قضاوت را به مردم می سپارم چرا که آن ها بهترین قاضی هستند.

داریوش یزدی در بخش پایانی صحبت هایش به اتفاق جالبی اشاره کرد و گفت: هواداران استقلال اهواز باید بدانند که این باشگاه در سه هفته آخر مسابقات لیگ یک حتی توپ فوتبال برای انجام تمرینات و مسابقات نداشت و بازیکنان استقلال اهواز با توپ هایی که از باشگاه استقلال خوزستان قرض گرفته بودیم، تمرینات و بازی های خود را برگزار می کردند!

یزدی: استقلال اهواز جرأت برکناری مرا نداشت/ جهانداری به بازیکنان گفت تمرین نکنید


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
اهوازي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
0
2
چون دازيوش يزدي باند باز نيست نميزارن كار كنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
0
1
نمی خوان استقلال اهواز بیاد بالا چون پولی نمی خوان خرجش کنن بعد اقا یون می خوان اس تهرانو بگیرن چون بصرفتر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
0
1
نام شخص عبدالرضا سعدی است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها