به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

اعلام آمادگی سعداوی برای مناظره با اسکوچیچ

اعلام آمادگی سعداوی برای مناظره با اسکوچیچ

خوزستان اسپورت- مربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان برای انجام مناظره تلویزیونی پخش زنده با سرمربی کروات تیم فولاد اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، نعیم سعداوی در اواسط نیم فصل دوم مسابقات سال گذشته در اعتراض به مسائل موجود در تیم فولاد خوزستان با این تیم قطع همکاری کرد و قبل از شروع فصل جاری بارها در رابطه با ناکامی پیش روی تیم فولاد در لیگ پانزدهم هشدار داد.

سعداوی که در هفته های ابتدایی لیگ برتر به انتقاد از نتایج فولاد پرداخته بود، از چند هفته قبل سکوت اختیار کرد، چرا که دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد و دوستان وی اعتقاد داشتند یکی از نتیجه نگرفتن فولاد، انتقادات سعداوی است!

پس از اینکه فولاد در پنج مسابقه اخیر متحمل چهار باخت شد و تبدیل به یکی از کاندیداهای اصلی سقوط به لیگ دسته اول شد، سعداوی در یادداشتی با عنوان «فولاد را قربانی یک مشت دلار نکنید» به تجزیه و تحلیل شرایط فعلی تیم فولاد و راهکارهای نجات این تیم پرداخت.

نعیم سعداوی امروز اعلام کرد آماده است تا در یک مناظره تلویزیونی پخش زنده در تلویزیون مرکز خوزستان مقابل دراگان اسکوچیچ قرار بگیرد و در خصوص تمامی مسائل تیم فولاد با سرمربی کروات این تیم مناظره کند.

ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران در نظر دارد از طریق تلویزیون خوزستان بصورت مستند در رابطه با مسائل مربوط به نقل و انتقالات تیم فولاد و آنچه وی از آن با عنوان «دلالی سیستماتیک» نام برده، با مردم استان صحبت کند و مستندات مربوط به افرادی که وی از آنها با عنوان «حامیان اسکوچیچ و عوامل پشت پرده داستان فولاد» نام برده را در حضور سرمربی فولاد مقابل دوربین تلویزیون ارائه دهد تا سرمربی فولاد بصورت مستقیم در این رابطه پاسخگو شود.

نعیم سعداوی تأکید کرد این مناظره باید در تلویزیون مرکز خوزستان انجام شود تا مخاطبین آن مردم خونگرم خوزستان باشند و کاملاً متوجه واقعیت های موجود در تیم فولاد شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
sajad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
10
اسکوچیچ حاضر نمیشه مطمئنم باشید
صادق فولادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
1
11
دورود برتو آقای سعداوی ماهمه هوادارن چشم به شما داریم که یک پیش کسوت فولاد تیم رانجات دهد بیشتر هواداران به عشق فولاد شبها نمیخوابند ازنتایج بد فولاد لطفاً دربرنامه زنده تلوزیون انتقادات فولاد دوستان راپذیرا باشید وساعت وتاریخ را اعلام فرمایید
دورود برفولاد دوستان وباغیرتان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
1
9
فولادی های دلسوز مثل سعداوی باید در تیم باشن نه این خارجی های که فقط به فکر پول شون هستن و وجدان کاری ندارن ....
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
5
درود بر نعیم سعداوی تنها کار همینه ،کشاندن مدیران فولاد و سرمربی به رسانه ها و مخصوصا تلویزیون و مطالبه خواسته ها از بالاترین مقام های اجرایی و تصمیم گیری استان (استاندار و نماینده های مجلس)،فقط همین راه مونده
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
4
باید علیه اسکوچیچ و مدیر برنامه های محترمشون دادخواست تهیه کنن و علیه ایشان اعلام جرم کنند .
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
5
امیدوارم این نظر رو خوزستان اسپرت اجازه روئیت دهند.
شاید بیش 13/ 14ساله که هوادار پرآتیشه فوتبال خوزستان علی الخصوص فولادم. متاسفانه نهادها وسازمانهای خوزستان از مدیران گرفته تا کارمندان همه ورزشی وفوتبالیند ولی بیش از80درصدشون سرخابی پایتختند. (متاسفانه) . یکی ازسازمانهایی که میتونه در پیشرفت فوتبال و ورزش استان کمک کنه ومیتونه با آگاهی دادن به جوانان ،اونا رو جذب فوتبال استان کنه ،صداوسیماست. ولی بایستی به کارکرداین سازمان تاثیرگذار در جذب جوانان وحمایت ازتیمهای استان فقط تاسف خورد. این 30 ساله به دلم موند که سیمایی که ازصبح تاشب سریالهای بدون محتوای خارجی پخش میکنه فقط یکبار،فقط یکبار ،برنامه ای در خور شان فوتبال استان تولیدکنه. برنامه ای که هیچ هزینه ای نداره ،فقط 2کارشناس باسوادویه مجری واستودیو. سیمای استان برنامه ای داره به نام ،ف تا ف ولی متاسفانه این برنامه ازبس از نظرزمان زیرفشارگذاشتنش ،سلام وخداحافظی رو باهم میگه،زمانی اینترنت نداشتم باوربفرماییدنمیدونستم کی شروع میشه وکی تموم،چون یه روز شنبه بود،ماه دیگه میومد دوشنبه،یه شب ساعت8/30بود،هته دیگه10شب،خلاصه به دلمون موند که این برنام 30 دقیقه ای که میخواست لیگ برترکشورودسته2وسه کشور،لیگ استان ،محلات رو بررسی کنه فقط یکبارکامل ببینمیش. که دیگه عطاش رو به لقاش دادیم گفتیم عمو نخواستیم. این چندسال که فولاداوج گرفته بودبه دلم موند که وقتی فولادبا اون قاطعیت گذشته میبرد بعدازبازی چندثانیه تشویق هواداران خونگرم استانمون رو که باشعارهای زیبای محلی بختیاری لری وعربی همراه بوده نشون بده تا مردم کشور به شور وحرارت مردم استان خوزستان درقبال فوتبال پی ببرندولی متاسفانه تصاویر صداوسیمای استان دقیقا باسوت شروع و قبل ازسوت پایان ،گزارشگرخداحافظی میکرد. کارشناس دعوت میکنند ولی کارشناس مجال صحبت کردن نداشت.
به قول وفرموده استاد ابتهاج:

من در این گوشه که از دنیا بیرون است
آفتابی به سرم نیست
از بهاران خبرم نیست
آنچه می بینم دیوار است
آه این سخت سیاه
آنچنان نزدیک است
که چو بر می کشم از سینه نفس
نفسم را بر می گرداند
ره چنان بسته که پرواز نگه
در همین یک قدمی می ماند .....

امیدوارم احساسم اشتباه باشد ولی احساس میکنم صداوسیمای استان به هیچ وجه دوس ندارند مردم خوزستان تیمای استان رو حمایت کنند. شما ببینید اس خوزستان تا الان شگفتی آفرید باتوجه به امکانات ،یارگیری، و... سوال : صداوسیا درقبال این شگفتی چه حرکت ارزشمندی انجام داد؟؟؟ البته من منکر یکسری برنامه های دست وپا شکسته نیستم ولی کاملا از نظر محتوا ، کیفیت، زمان و.. مشخصه همه فرمالیتست. این مطالب رو گفتم به این خاطر که به آقای سعداوی بگم ، برادر! ،صداوسیما بااین رویکردی که این چندسال اخیرازخودش نشون داده حتی اگه اسکو بیاد ،صداوسیما حاضر نخواهد شد چون هرگز دوسj نداره آتش عشق به فوتبال استان شعله ور تر بشه.
(قبل ازاون ازهمه شماسروران،بابت اطاله کلامم معذرت خواهی میکنم.)
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
2
با انجام این کار ثابت کنید در ایران آزادی بیان وجود دارد با این کار اعتماد ای دست رفته من نسبت به کل دستگاههای اجرایی ایران بر میگردد من هادی هستم همون کسی که هواداران فولاد برای تعصب همیشه منو مثال میزنن چون دقیقا در همه بازیهای فولاد رو از شروع لیگ برتر یعنی ۱۴ سال پیش تا به امروز از خفاجیه(سوسنگرد) دقیقا همه بازیها رو بدون استثناء میام حالا تصورش برای من خیلی سخته که فولاد رو اینطور ببینم پیش نهاد میکنم یک کاری برای فولاد بکنید قبل از اینکه ما ناخواسته کاری انجام بدیم
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
2
نعیم خان درود بر شما
حقا که فرزند خوزستانی
هواداری و پیشکسوتی و مردانگی رو تمام و کمال به جا اوردی
فولاد جای امثال نعیمهاست نه این اقایان پول پرست
اما مطمئن باشید اسکو در هیچ مناظره ای شرکت نخواهد کرد چون حرفی برای گفتن نداره
هم اسکو هم اژدری و هم هوادرا می دونن که اسکو برای فولاد تمام شده تنها دلار و دلار و دلار هست که این اقا رو مثل بختک بالا سر فولاد نگه داشته اما در مورد صدا وسیما خوزستان حرفی نزنیم بهتره دوستان گفتنیها رو گفتن امیدی به این جماعت خفته نیست مگر اینکه زیر فشار قرار بگیرن
زنده باد فولاد و هواداران و پیشکسوتان
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
2
بايد روبروى حاج سعداوى اشتباهاتش رو بگه غير از اين حقيقت؟ چيز ديگرى نيست .
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
2
برادر عزیز عشق فقط یک کلام فولاد احسنتم.
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
0
2
برادر سامی! تشکر، به امید پرواز دوباره ابرقدرت فوتبال ایران، خوزستان ،فولاد، همچنین حفظ جایگاه بالا و بالاتر برای اس خوزستان و باز شادی وهلهله در غدیر وشعارهای زیبای محلی.......
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها