به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴

کمک استقلال خوزستان به استقلال اهواز

دو تیم آبی پوش فوتبال اهواز همکاری خوبی در زمینه های مختلف دارند.
تیم فوتبال استقلال اهواز بازی های اخیر خانگی در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران را با همکاری باشگاه استقلال خوزستان برگزار کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، داریوش یزدی سرمربی سابق استقلال اهواز امروز عنوان کرد: «هواداران استقلال اهواز باید بدانند که این باشگاه در سه هفته آخر مسابقات لیگ یک حتی توپ فوتبال برای انجام تمرینات و مسابقات نداشت! بازیکنان استقلال اهواز هم با توپ هایی که از باشگاه استقلال خوزستان قرض گرفته بودیم، تمرینات و بازی های خود را برگزار می کردند!»

صحبت های داریوش یزدی این سئوال را پیش آورد که «آیا باشگاه استقلال اهواز از خریداری چند توپ برای برگزاری تمرینات و مسابقات رسمی ناتوان است؟!»

خبرنگار خوزستان اسپورت برای یافتن پاسخ این سئوال با مسئولان دو باشگاه استقلال خوزستان و استقلال اهواز تماس گرفت که مسئولان هر دو باشگاه تأکید کردند داوران و ناظران فدراسیون فوتبال فقط اجازه برگزاری مسابقات با توپ های مخصوص تهیه شده توسط فدراسیون فوتبال را می دهند و از آن جا که این توپ ها در بازار ارائه نمی شوند، باشگاه استقلال اهواز اقدام به امانت گرفتن توپ های باشگاه استقلال خوزستان کرده است.

احمد خدریان سرپرست استقلال اهواز پس از خاتمه بازی های استقلال اهواز در نیم فصل نخست، توپ های امانتی را به بهمن روشنایی سرپرست استقلال خوزستان مسترد کرده است. باشگاه استقلال خوزستان در راستای همکاری با تیم همنام اهوازی اش، چند جلسه زمین تمرین هم در اختیار آبی پوشان استقلال اهواز گذاشته است.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها