به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

برزگری: تیم ملی شانس قهرمانی ندارد

عبدالرضا برزگری معروف به «حسون» ستاره سابق آبادانی فوتبال آسیا، در سال های پایانی دهه 50 و ابتدایی دهه 60 شمسی با درخشش در لباس تیم ملی ایران، از رسانه های خارجی لقب «مروارید سیاه فوتبال ایران» را گرفت.
عبدالرضا برزگری، ستاره سابق فوتبال خوزستان و ایران، اعتقاد دارد که تیم ملی ایران شانس زیادی برای قهرمانی در جام ملت های آسیا ندارد.
 
به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالرضا برزگری در گفت و گو با ایرنا کار تیم ملی در رقابت های جام ملت های آسیا را سخت خواند و گفت: با توجه به روند آماده سازی تیم ملی پیش از مسابقات، شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی نداریم. تیم ملی بدون بازی تدارکاتی عازم جام ملت های آسیا می شود و این موضوع می تواند در نتیجه گیری تیم تاثیر منفی بگذارد.

وی اظهار داشت: تمامی تیم های حاضر در این رقابت ها چند بازی تدارکاتی برگزار کرده اند و با انجام این بازی ها سعی در ایجاد هماهنگی بین بازیکنان خود کردند.

ملی پوش سابق فوتبال ایران گفت: البته همیشه در برگزاری مسابقات تدارکاتی مشکل داشته ایم و شاید دلیل کسب نکردن عنوان قهرمانی در سه دهه اخیر نیز این موضوع باشد.

برزگری تصریح کرد: با توجه به روند آماده سازی تیم های ژاپن، کره جنوبی و استرالیا شانس تیم ملی ایران برای کسب عنوان قهرمانی اندک است هر چند که بازیکنان ایرانی در شرایط سخت نتیجه گرفته اند.

وی در خصوص تیم های همگروهی ایران اظهار داشت: قرار گرفتن با سه تیم عربی می تواند برای ما دردسر ساز شود و برای صعود به مرحله بعدی با مشکل مواجه خواهیم شد.

برزگری گفت: تیم های امارات و قطر با برگزاری اردوهای مختلف و برگزاری دیدارهای تدارکاتی رقیبان ما برای صعود به مرحله بعدی می باشند و از سویی دیگر تیم بحرین نیز همیشه برابر ما تیم خوبی نشان داده است.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها