به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۷

پیشنهاد مالی فولاد به سیامک کورشی


انتقال مدافع میانی نفت تهران به فولاد خوزستان در حالی منتفی شد که این بازیکن از پیشنهاد مالی خوب باشگاه فولاد خبر داده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیامک کورشی مدافع نفت تهران در مصاحبه امروز با ایران ورزشی عنوان کرده که پیشنهاد مالی خوبی از طرف باشگاه فولاد به وی رسیده بود که با مخالفت علیرضا منصوریان این پیشنهاد به عقد قرارداد منتهی نشد. کورشی گفته است: «من با نفت تهران قرارداد قوی ندارم و شاید یکی از دلایلی که دوست داشتم به فولاد خوزستان بروم مسائل مالی بود.»

از صحبت سیامک کورشی چنین استنباط می شود که شاید باشگاه فولاد خوزستان به این مدافع بااخلاق و مستحکم نفت تهران پیشنهادی میلیاردی ارائه داده که او را برای آمدن به اهواز وسوسه کرده است اما واقعیت امر چنین نیست و موضوع به قرارداد مالی سیامک کورشی با نفت تهران مربوط می شود.

سیامک کورشی برای یک فصل بازی در تیم نفت تهران، قراردادی به مبلغ 960 میلیون ریال معادل 96 میلیون تومان منعقد کرده است. با رجوع به قراردادهای مردان حاضر در ترکیب اصلی فولاد خوزستان مشخص می شود که این باشگاه اگر با کورشی قراردادی معادل بازیکنان اصلی فولاد منعقد می کرد، این بازیکن برای نیم فصل حضور در فولاد، می توانست مبلغی بسیار بیشتر از قرارداد یک ساله اش با نفت تهران دریافت کند.

به هر صورت حضور سیامک کورشی در فولاد منتفی شد تا با توجه به محرومیت ایوب والی و کمبود مدافع میانی در تیم سرخ پوش اهوازی، شانس به احمد آل نعمه لبخند بزند و این بازیکن فرصت حضور در ترکیب اصلی فولاد را پیدا کند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها