به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

بی‌اطلاعی سازمان لیگ از ناظر بازی اهواز

بی‌اطلاعی سازمان لیگ از ناظر بازی اهواز

خوزستان اسپورت- اظهارات مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران نشان می‌دهد که سعید فتاحی اطلاعی از نام ناظر بازی تیم های استقلال اهواز و سپاهان اصفهان نداشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، در پی انتقاد شدید عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان از جانبداری سازمان لیگ از نمایندگان فوتبال اصفهان، سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر واکنش نشان داد و گفت: «طالقانی می‌گوید نماینده بازی اصفهانی بوده که این موضوع صحت ندارد. نماینده سازمان لیگ آقای عبدی اصالتا بچه شهر ری است و هیچ گاه در بازی میان دو تیم ناظر بازی را از آن دو شهر قرار نمی‌دهیم.»

جالب اینجاست که رضا عبدی نماینده سازمان لیگ در دیدار استقلال اهواز و سپاهان اصفهان نبوده، بلکه حسین جنگی از سوی سازمان لیگ بعنوان ناظر سازمان لیگ در این دیدار انجام وظیفه می‌کرد.

 جنگی قبل از این دیدار به همراه کادر فنی و سرپرستی سپاهان در استادیوم تختی اهواز حضور یافت و بنا به درخواست مسئولان تیم سپاهان اعلام کرد که دیدار سپاهان و استقلال باید رأس ساعت اعلام شده قبلی در استادیوم تختی برگزار شود.

صرف نظر از بحث هایی که پیرامون انتخاب ناظر اصفهانی برای این دیدار بوجود آمده بود، نکته مهم اینست که مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر نمی‌دانسته کدام شخص را برای نظارت در این دیدار برگزیده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
0
1
بیا...باز عده ای روشنفکر نما بیان بگن تیمای اصفهانی با شایستگی و مدیریت درست نتیجه میگیرن نه با این باندبازیا و مافیا بازی و این همه نامردی...خداییش هنوز شک دارید کل فدراسیون پشت اصفهانه؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها