به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

استقلال اهواز؛ تیم زهردار و پنالتی‌گیر

استقلال اهواز؛ تیم زهردار و پنالتی‌گیر

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال اهواز یکی از پنالتی‌گیرترین تیم های لیگ پانزدهم بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال اهواز که یک دیدار عقب افتاده با نفت تهران خواهد داشت، در 10 بازی که مقابل حریفان به میدان رفته، صاحب 4 ضربه پنالتی شده است. ضرباتی که 3 گل برای استقلال به همراه داشتند.

محمد غلامی مهاجم گیلانی و رضا بهمئی مهاجم جوان خوزستانی تیم استقلال اهواز هر کدام 2 بار برای آبی‌پوشان پنالتی گرفته‌اند تا 3 گل از 5 گل این تیم در فصل جاری از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریفان شوند.

سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی سابق استقلال اهواز پیش از شروع فصل اعتقاد داشت که تلفیق نیروهای باتجربه و جوان نظیر محمد غلامی، رضا بهمئی، حمزه خضیراوی و میلاد پاک پرور می‌تواند استقلال اهواز را صاحب خط حمله زهرداری کند.

گرچه مشکلات مالی و اعتصاب برخی بازیکنان اجازه نداد این پیش بینی در زمان حضور بختیاری‌زاده بطور کامل تحقق پیدا کند اما در 3 بازی اخیر که استقلال اهواز تمامی نفراتش را در اختیار داشته، با زدن 3 گل و ثبت میانگین یک گل در هر بازی، مشخص شد که خط حمله استقلال اهواز همانی شده که سرمربی قبلی این تیم پیش بینی کرده بود.

نگاهی به جدول لیگ برتر به ما نشان می‌دهد که میانگین گل های زده تیم های پنجم، ششم و هفتم فصل جاری لیگ برتر، یک گل در هر بازی بوده که آماری برابر با آمار گلزنی استقلال اهواز در 3 بازی اخیر است.

حالا این وظیفه بر عهده علی حنطه است تا از این نیروها نهایت استفاده را ببرد و در کنار بهبود آمار تهاجمی استقلال اهواز، نسبت به برطرف کردن مشکلات این تیم در بخش دفاعی نیز تدابیر لازم را بکار گیرد. استقلال اهواز در 5 بازی ابتدای فصل فقط 4 گل دریافت کرده بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
غلامي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
0
3
درود بر اس اس اهواز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها