به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵

توافق استقلال اهواز با جانشین داریوش یزدی


باشگاه استقلال اهواز جانشین داریوش یزدی را انتخاب کرده و منتظر فسخ قرارداد این مربی با باشگاه فعلی است.

به گزارش خوزستان اسپورت، در پی برکناری داریوش یزدی از سمت مربی گری تیم فوتبال استقلال اهواز، این باشگاه با گزینه مورد نظر برای سپردن سکان هدایت تیم استقلال اهواز به توافق نهایی رسیده است. این مربی هدایت یکی از تیم های حاضر در گروه ب لیگ دسته اول را به عهده دارد و در صورتی که بتواند رضایت باشگاه فعلی اش برای فسخ قرارداد را جلب کند، می تواند به گروه الف لیگ دسته اول منتقل شود و هدایت استقلال اهواز را به عهده بگیرد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست به دنبال برکناری داریوش یزدی از رهبری تیم فوتبال استقلال اهواز، چندین مربی خوزستانی از طریق تماس تلفنی مستقیم با ارسطو جهانداری مدیرعامل باشگاه یا معاونین وی برای حضور روی نیمکت آبی پوشان اعلام آمادگی کردند. مدیران استقلال اهواز به مربیان مزبور که در میان آن ها برخی چهره های منشوری فوتبال ایران نیز حضور داشتند جواب منفی داده اند و منتظر تعیین تکلیف گزینه موردنظر هستند.

اگر مربی شهرستانی موردنظر استقلال اهواز نتواند رضایت باشگاه فعلی اش را برای فسخ قرارداد جلب کند، احتمالاً باید منتظر حضور یکی از مربیان خوزستانی شاغل در فوتبال تهران یا یکی از مربیان شهرستانی شاغل در شمال ایران روی نیمکت رهبری استقلال اهواز باشیم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها