به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

فتاحی: ناظر بازی اصفهانی نبود

فتاحی: ناظر بازی اصفهانی نبود

خوزستان اسپورت- مسئول برگزاری ر‌قا‌بت‌های لیگ برتر می‌گوید ناظر بازی استقلال اهواز و سپاهان اصفهانی نبوده و پیش از این هم اعلام شده بود ورزشگاه تختی مشکل نور ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سعید فتاحی درباره ادعای عبدالکاظم طالقانی، رییس هیات فو‌تبا‌ل خوزستان مبنی بر این که فدراسیون تصمیم گیری خود را منوط به تصمیم گیری‌های تیم‌های اصفهانی کرده است و قبل از بازی استقلال اهواز و سپاهان اصفهان با وجود این که ورزشگاه تختی از قبل برای این بازی انتخاب شده بود آنها اصرار داشتند ورزشگاه غدیر را هم بازدید کنند، اظها‌ر کرد: اولا این که آنها نامه‌ای به ما مبنی بر مشکل نور ورزشگاه تختی نزده بودند، از طرفی در بازدیدهای قبلی آنها تاکید داشتند که مشکل نور این ورزشگاه حل شده است.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: طالقانی می‌گوید نماینده بازی اصفهانی بوده که این موضوع صحت ندارد. نماینده سازمان لیگ آقای عبدی اصالتا بچه شهر ری است و هیچ گاه در بازی میان دو تیم ناظر بازی را از آن دو شهر قرار نمی‌دهیم.

مسئول برگزاری ر‌قا‌بت‌های لیگ برتر در واکنش به این که طالقانی می‌گوید از حسین فرکی خواسته بودم برای بازدید از چمن به ورزشگاه بیاید، تاکید کرد: چنین چیزی امکان ندارد. زمانی که ناظران ما ورزشگاه را بررسی می‌کرد‌ند تیم سپاهان هم به طور اتفاقی به آنجا رسیده و آنها هم به دلخواه چمن را بازدید کردند. اگر تیمی خواهان تغییر ساعت بازی شود باید دلیل منطقی داشته باشد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها