به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳

معاون استقلال اهواز: هواداران صبور باشند


معاون فرهنگی باشگاه استقلال اهواز گفت: هواداران پرشور استقلال اهواز باید صبور باشند و با آرامش به این تیم کمک کنند.

سید محمدجواد موسوی معاونت فرهنگی باشگاه استقلال اهواز در گفت و گو با خوزستان اسپورت گفت: استقلال اهواز در این فصل موفق عمل کرده است و می تواند یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر باشد. در این میان نقش هواداران پرتعداد و متعصب استقلال اهواز بسیار مهم است و آن ها می توانند نقش مهمی در موفقیت این تیم داشته باشند.

موسوی ادامه داد: خوشبختانه کانون هواداران استقلال اهواز با مدیریت حاج کاظم منبوهی توانسته طرفداران استقلال اهواز را سازماندهی کرده و آن ها را با ورزشگاه تختی آشتی دهد. بدون شک حضور پرتعداد هواداران استقلال اهواز در ورزشگاه تختی اگر با آرامش همراه باشد، می تواند ضامن صعود این تیم به لیگ برتر باشد.

معاون فرهنگی استقلال اهواز در خصوص تصمیم اخیر مدیرعامل باشگاه و برکناری داریوش یزدی گفت: به هر حال این اتفاقات در فوتبال اجتناب ناپذیر هستند و ما باید تحت هر شرایطی از مدیرعامل باشگاه حمایت کنیم. داریوش یزدی زحمات زیادی برای استقلال کشیده و به او خسته نباشید می گوییم. بعد از مربی بعدی هم از او اعلام حمایت خواهیم کرد.

موسوی با اشاره به برنامه های فرهنگی باشگاه استقلال اهواز گفت: منتظر حضور برادران شفیع زاده در اهواز هستیم تا برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده را عملی کنیم. باشگاه استقلال اهواز همیشه در فرهنگ سازی پیشگام بوده و انشاالله همان گونه که در ماه های محرم و صفر، برنامه های فرهنگی متعددی را اجرا ردیم، در آینده نیز به فرهنگ سازی در ورزش ادامه خواهیم داد.

وی در پایان از هواداران استقلال اهواز درخواست کرد حضور بیشتری در بازی های این تیم داشته باشند و گفت: در تورنمنت چهارجانبه اهواز که 21 دی ماه آغاز خواهد شد، منتظر حضور پررنگ هواداران استقلال در استادیوم تختی اهواز هستیم تا انشالله از هم اکنون آماده دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول شویم.

معاون استقلال اهواز: هواداران صبور باشند

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها