به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

سلیمی: فقط بیرانوند شایسته پیراهن تیم ملی است!

کریم عزیزنژاد
با وجود نیمکت نشینی در نیم فصل دوم سال گذشته توانست نظر دراگان اسکوچیچ را جلب کند و در این فصل دروازه بان اول فولاد باشد.
علیرضا سلیمی دروازه بان 31 ساله تیم فولاد اعتقاد دارد که از بین دروازه بان های فعلی تیم ملی ایران فقط علیرضا بیرانوند شایسته حضور در جام ملت های آسیا است. سلیمی در گفت و گو با خوزستان اسپورت از دعوت فروزان و حقیقی انتقاد می کند و اعتقاد دارد که کارلوس کی روش و دوستانش دروازه بان های خوب لیگ برتر را ندیده اند. متن مصاحبه علیرضا سلیمی با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

نظرت درباره نیم فصل اول لیگ برتر چیست؟
به نظرم چنگی به دل نزد. اکثر تیم ها بازی های احتیاط آمیزی ارائه می دادند و بیشتر ترجیح می دادند که برای نباختن بازی کنند. در مجموع فکر می کنم که نیم فصل اول لیگ برای تماشاگران چندان جذاب نبود.

عملکرد فولاد خوزستان را با توجه به مشکلات سربازی و کمبود بازیکن چطور دیدی؟
من درباره عملکرد فولاد نظری نمی دهم و بهتر است مردم نظر بدهند. فکر می کنم هر کس بازی های فولاد را دیده باشد از آن تعریف و تمجید کند. فولاد یک تیم کاملاً حرفه ای است و با وجود مشکلات سربازی بازیکنان بازی هایی ارائه کرد که همه مردم چه داخل و چه خارج از خوزستان از این تیم تعریف می کردند.

شما در نیم فصل دوم سال قبل نیمکت نشین شدی ولی در این فصل علاوه بر حضور در ترکیب ثابت دارای کمترین گل خورده بودی. درباره این موضوع صحبت کن.
در نیم فصل دوم سال گذشته با وجود آمادگی بدنی نیمکت نشین شدم و نمی دانم چرا کادر فنی قبلی تیم فولاد از من استفاده نمی کرد. با وجود آن اتفاقات روحیه خودم را از دست ندادم و با انگیزه در تمرینات پیش فصل امسال حاضر شدم. خوشبختانه نظر دراگان اسکوچیچ را هم جلب کردم و توانستم به ترکیب فولاد برگردم.

با توجه به عملکردی که داشتی آیا انتظار نداشتی به تیم ملی دعوت شوی؟ آیا دروازه بان های دعوت شده بهتر از شما بودند؟
من واقعاً نمی دانم که یک دروازه بان باید چکار کند تا به تیم ملی دعوت شود. واقعاً نمی دانم علیرضا حقیقی چگونه به تیم ملی دعوت می شود؟ یا محسن فروزان با عملکرد ضعیفی که در لیگ داشت چرا باید به تیم ملی دعوت شود. شما ببینید رحمان احمدی برای جام جهانی انتخاب شده بود اما حالا در لیست جام ملت های آسیا حضور ندارد. به نظر من از بین دروازه بان های فعلی تیم ملی فقط علیرضا بیرانوند شایسته انتخاب شدن بود. فکر می کنم کارلوس کی روش عملکرد دروازه بان های حاضر در لیگ را نگاه نمی کند. به غیر از من، در همین تیم فولاد بازیکنانی بودند که می توانستند به تیم ملی دعوت شوند ولی آقای کی روش بازیکنان فولاد را هم نمی بیند.

علیرضا سلیمی: فقط بیرانوند شایسته تیم ملی است/چرا حقیقی و فروزان را دعوت کردند؟!

بعد از دریافت کارت قرمز در بازی با صبای قم و غیبت در بازی با تراکتورسازی؛ اسکوچیچ ترجیح داد مقابل پرسپولیس از ارشاد یوسفی استفاده کند. آیا می توانی دوباره به ترکیب اصلی فولاد برگردی؟
ببینید، ورزش محل رقابت است. تیم فولاد سه دروازه بان آماده دارد که همگی با هم رفیق هستند و فرقی نمی کند که چه کسی درون دروازه قرار بگیرد. من همیشه سعی می کنم که با تمرینات منظم بدنم را آماده نگه دارم و هر وقت کادر فنی تشخیص بدهد آماده حضور در میدان هستم.

گروه تیم فولاد در لیگ آسیا را چگونه می بینی؟
در گروه خوبی قرار گرفته ایم. به نظرم باید مثل سال گذشته گام اول را محکم برداریم و لرزه بر تیم های حریف بیندازیم. البته تیم الهلال که در گروه ما قرار گرفته، تیم قدرتمندی است اما با همت بازیکنان و مربیان و حمایت هواداران می توانیم این تیم را هم شکست بدهیم.

فکر می کنی مهم ترین کمبود و مشکل تیم فولاد در حال حاضر چیست؟ منظورمان مشکلی است که اگر برطرف شود، تیم بهتر از قبل نتیجه بگیرد.
فولاد خوزستان که مشکل مالی ندارد و باشگاه خوش حسابی است. خوشبختانه از این بابت مشکلی نداریم ولی فکر می کنم تنها کمبود تیم فولاد در زمینه بازیکن باشد و اگر بازیکنان دیگری به تیم اضافه شوند نتایج بهتری خواهیم گرفت. البته این را بگویم که این موضوع به تشخیص کادر فنی و مسئولان باشگاه برمی گردد و من فقط نظر شخصی ام را گفتم.

در پایان اگر حرف دیگری مانده.
از شما تشکر می کنم و امیدوارم تیم فولاد بتواند با درخشش در نیم فصل دوم لیگ برتر و مسابقات آسیایی باعث شادی هواداران شود.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
0
3
یک مقدار در مورد سلیمی هواداران کم لطفی میکنن. هیچکی کامل نیست ولی اینکه هوادار فولاد بیاد به دروازه بان خودش توهین کنه خیلی بد هست.
امیدوارم هوادارا تو بازی های بعدی با تشویق سلیمی بهش روحیه بدن. هوادار باید پشت بازیکن و تیمش باشه تا نتیجه بگیره
خورشيد جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
1
1
اقاي خوزستاني حرف شما درسته ولي قبول كنيد سليمي دروازه بان ششدنگي نيست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها