به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

10 نکته از بازی استقلال اهواز - سپاهان اصفهان

10 نکته از بازی استقلال اهواز - سپاهان اصفهان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال اهواز برای قطع کردن نوار شکست های اخیر به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

به گزارش خوزستان اسپورت، از سری مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر کشور، تیم های استقلال اهواز و سپاهان اصفهان در اهواز مقابل هم قرار خواهند گرفت. 10 نکته از این دیدار را مرور کنید:

* استقلال اهواز و سپاهان اصفهان تاکنون 16 بار با هم بازی کرده‌اند که 9 پیروزی برای سپاهان، دو نیتجه تساوی و 5 پیروزی برای استقلال اهواز رقم خورده است.

* استقلال اهواز 19 گل به سپاهان اصفهان زده و 34 گل دریافت کرده است.

* استقلال اهواز در دوره های آغازین لیگ برتر بعنوان گربه سیاه تیم سپاهان شناخته می‌شد و نتایج بسیار خوبی روبروی این تیم کسب می‌کرد اما رفته رفته این روند عوض شد، بطوری که 5 بازی آخر این دو تیم در لیگ برتر بسود سپاهان تمام شد.

* بدترین باخت خانگی تاریخ فوتبال استقلال اهواز مقابل تیم های غیرخوزستانی مقابل تیم سپاهان اصفهان در بازی برگشت دوره نهم لیگ برتر رقم خورد. استقلال اهواز در آن مسابقه با نتیجه 5 بر صفر در ورزشگاه تختی اهواز به سپاهان باخت.

* آخرین رویارویی تیم های استقلال اهواز و سپاهان اصفهان در لیگ برتر به تاریخ اول دی 88 برمی‌گردد که سپاهان با 5 گل استقلال اهواز را شکست داد. امیر قلعه نویی سرمربی استقلال تهران و عبدالمجید باقری‌نیا سرمربی استقلال اهواز در آن دیدار بودند.

* آخرین پیروزی استقلال اهواز مقابل سپاهان اصفهان در دیدار رفت این دو تیم در لیگ هفتم رخ داد که استقلال با نتیجه 3 بر 2 سپاهان را شکست داد.

* استقلال اهواز در 4 مسابقه متوالی اخیر در لیگ پانزدهم شکست خورده و سپاهان اصفهان در 5 بازی اخیر در فصل جاری رنگ پیروزی را ندیده است.

* حسین فرکی در فصل گذشته بعنوان سرمربی سپاهان در هر سه بازی مقابل تیم های خوزستانی، فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان، در اهواز و مسجدسلیمان به پیروزی رسید.

* محسن حمیدی، محمد غلامی و عادل کلاه کج از استقلال اهواز سابقه عضویت در تیم سپاهان اصفهان را داشته‌اند.

* هادی عقیلی و محرم نویدکیا، بازیکنان باقی مانده از تیم سپاهان دهه 80 هستند که همراه با این تیم مقابل استقلال اهواز به میدان می‌رفتند اما هیچ کدام از بازیکنان فعلی استقلال اهواز سابقه عضویت در این تیم قبل از سقوط به لیگ یک در سال 89 را نداشته‌اند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
1
3
اس اس شهر اهواز هميشه در قلبها
پاسخ ها
اميد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
خوابت خيرباشه انشاالله
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
0
3
به امید خدا که غیر از اون کسی رو نداریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها