به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۸۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

معاوضه دراگان اسکوچیچ با حسین فرکی؟!

معاوضه دراگان اسکوچیچ با حسین فرکی؟!

خوزستان اسپورت- روزنامه ایران ورزشی طی گزارشی در شماره امروز به بررسی شایعه اخیر پیرامون جابجایی حسین فرکی و دراگان اسکوچیچ بین تیم های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان پرداخته است. این گزارش را مرور کنید:

سمیرا شیرمردی
فولاد خوزستان این فصل شرایط خوبی نداشت. قرمزپوشان اهوازی از همان ابتدای فصل انتقادات زیادی را تحمل کردند. از زمانی که نقل و انتقالات شروع شد تا بازی‌های لیگ. نوک پیکان این انتقادات هم سمت دراگان اسکوچیچ و علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه بود.

به هر حال هفته‌ها یکی پس از دیگری پیگیری می‌شد و خبری از برد نبود. فولاد تا هفته نهم لیگ برتر بدون برد و تنها با 3 امتیاز از 3 تساوی در قعر جدول جای گرفته بود اما نه خبری از استعفا بود و نه از اخراج.

این روند آنقدر برای هواداران نگران‌کننده بود که بارها به دفتر مدیرعامل رفتند تا بلکه مشکل حل شود و تغییری به وجود بیاید اما باز هم خبری نشد. تا اینکه خود دراگان اسکوچیچ در کنفرانس خبری بعد از باخت مقابل صبای قم گفت که اگر مدیرعامل بخواهد می‌تواند در کادر فنی تغییر ایجاد کند. یعنی اینکه خود او هم ناکامی‌ها را به عهده گرفته و منتظر اخراج بود اما باز هم خبری نشد.

در نهایت فولاد خوزستان در هفته دهم با قربانی کردن گوسفند و نذر و نیاز به مصاف سیاه‌جامگان بحران‌زده رفت. این بازی که در اهواز برگزار می‌شد تنها امید قرمزهای اهوازی برای برد بود که در دقیقه 90 بالاخره این اتفاق رقم خورد و فولاد خوزستان توانست با گل ماتیاس چاگو به پیروزی برسد.

فردای آن روز هم علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که خیلی خوشحال به نظر می‌رسید، ظاهرا با خود آش و حلیم به باشگاه برد تا با کارکنان آنجا جشن کوچکی بگیرد. جشنی برای اولین برد و به صرف صبحانه.

جالب اینکه هنوز از این برد و جشن کوچک مدیرعامل فولاد چیزی نگذشته بود که خبرهای عجیبی به گوش رسید. خبر پیشنهاد سپاهان به دراگان اسکوچیچ!

این خبر در بین بازیکنان تیم دهان به دهان می‌چرخید اما باور آن کمی سخت بود و خیلی‌ها فکر می‌کنند اطرافیان اسکوچیچ به خاطر اینکه این مربی در میان هواداران اهوازی محبوبیت کسب کند، بعد از اولین برد فولاد خوزستان این شایعه را راه انداختند تا مورد حمایت قرار بگیرد و در ادامه بتواند با آرامش بیشتری کار خود را دنبال کند.

به هر حال خبر برای همه عجیب بود. چرا که در طرف دیگر، بارها دیدیم که اصغر باقریان مدیرعامل سپاهان اصفهان با صراحت و قاطعیت تمام از حسین فرکی سرمربی تیمش حمایت کرده و گفته که تصمیمی برای تغییر کادر فنی ندارد اما چرا این شایعه به راه افتاده کمی عجیب است.

هر چند که ظاهرا هواداران اهوازی را خوشحال کرده چون آنها تصور می‌کنند اگر دراگان اسکوچیچ به اصفهان برود و جانشین حسین فرکی شود، احتمال دارد فرکی به اهواز برگردد و با فولادی‌ها کارش را دنبال کند که این مساله یعنی بازگشت فولاد به روزهای خوبش.

اگرچه این اتفاق کمی عجیب است اما باید منتظرماند و واکنش باشگاه‌ها را دید. آیا خبر مذاکره با دراگان اسکوچیچ آن هم در این دوره بحرانی فولاد خوزستان، درست است یا نه؟ و اگر درست است معاوضه‌ای در کار خواهد بود یا نه؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
4
9
اى خدا اگه بشه گوسفند قربانى ميكنم فقط اسم اسكوچيچ تو فولاد نشنوم . فقط فركى و بس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
هوش مدیران سپاهان اینقدر پایین نیست که حسین فرکی رو بدن فولاد بجاش اسکوچیچه ببرن سپاهان.
بازی با سیاه جامگان که محسن فروزان برامون در اورد و کاظمی اخراجش کرد ببینیم امروز کی بدادمون میرسه ملوانیا اشنا هستن
هوادار فولاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
کی گفت فروزان در آورد برامون خواهشا این حرف نزن گل سالم و قشنگی بود نویر که تو گل نبود بگی نمیتونست توپو گل کنه
foolad girl
|
Iraq
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
0
11
نه بابا. اصفهانیا این همه خرج و مخارج کردند، فرکی تیم قهرمان رو بردند، عبداله کرمی رو بردند، دست رو مربی بحران زده ای مثل اسکوچیچ نمیذارن!
این شایعات هم همون کسایی راه انداختند که گفتن استقلال بهش پیشنهاد داده
هرچند که به ظاهر خبر خوشحال کننده ایه
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
0
0
همش شایعه تیم فولاد شده مسخره خاص وعام .باشگاه سپاهان ناخن فرکی و با اسکو هم عوض نمیکنه .این شایعه درست مثل همونه که گفت استقلال اسکو را میخواد وچند تیم دیگه .این شایعه را هم همون دلالا راه انداختن که این دغاغله وچند تا دیگه را به تیم قالب کردن که شد حال روز الان فوتبال .هرکی این شایعه را راه انداخته ادم نرمالی نیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها