به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

زهیوی: خوشحالم که پایم به گلزنی باز شد

زهیوی: خوشحالم که پایم به گلزنی باز شد

خوزستان اسپورت- زننده دو گل از چهار گل استقلال خوزستان در شهرآورد اهواز، گفت: بسیار خوشحالم که پایم به گل‎زنی باز شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، رحیم‎مهدی زهیوی درخصوص پیروزی پرگل تیمش در شهرآورد اهواز، اظهارکرد: ما برای این بازی زحمات زیادی کشیده بودیم و در بازی هم تلاش خود را کردیم تا هر طور که است این بازی را با برد پشت سر بگذاریم و خدا را شکر می‎کنم که توانستیم پیروز شویم.

وی ادامه داد: از این که در این فصل پایم نیز به گل‎زنی باز شد، خوشحالم و دست تک تک بازیکنان را می‎بوسم چرا که اگر زحمات آن ها نبود این موضوع برایم اتفاق نمی‎افتاد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند نیز گفت: واقعا بازیکنان دیگر کمک کردند تا من بتوانم آن گل‎ها را به ثمر برسانم و همان‎گونه که گفتم بسیار خوشحالم که امروز پایم به گل‎زنی باز شد. باید بگویم که واقعا با آمدن مهدی زبیدی امروز جان تازه‎ای گرفتم. او یک پاس گل به من داد و فوق‎العاده هم کار کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
هوادار اس خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
0
0
آفرین آقا رحیم انشالله این روند ادامه پیدا کنه
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
0
0
درود بر تو رحیم زهیوی. واقعا بازیکنی هستی با تمام عیار در خدمت تیم . از خود گذشتی هایت سبب شده که امروز تیم استقلال در سکوی بالای جدول باشد. امیدوارم تو و دیگر سوسنگردیها افتخار شهرستان خود باشید. به امید گلزنی در مقابل تیم سابقت نفت تهران و خوشحالی ما هواداران
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها