به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

اختصاصی/بازیکنان نفت مسجدسلیمان اعتصاب کردند

یوسف خدامرادی
بی پولی باشگاه نفت مسجدسلیمان و عدم پرداخت مطالبات اعضای این تیم در نهایت به اعتصاب بازیکنان منجر شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در حالی که قرار بود تمرین عصر امروز تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با حضور تمامی بازیکنان در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شود، تنها شش بازیکن در محل تمرین حضور یافتند.

گئورگی نیکلایو گئورگیف، الکساندر پاشنکو و روسلان ملزید نیوف سه بازیکن خارجی که اخیراً با تیم نفت مسجدسلیمان به توافق رسیده اند، همراه با سه بازیکن جوان به نام های محمد مدملیسی، سیدسجاد موسوی و عارف سلیمان احمد بازیکنانی بود که در ساعت مقرر در محل تمرین حاضر شدند.

سایر بازیکنان نفت در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات مالی از حضور در زمین تمرین خودداری کردند. بهروز مکوندی ترجیح داد که تمرین را تعطیل نکرده و با شش بازیکن حاضر اقدام به برگزاری تمرین کند. ساعتی پس از سوت آغاز تمرین نفتی ها بود که بازیکنان اعتصاب کننده به ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان وارد شدند. این بازیکنان ابتدا برای دقایقی در وی آی پی ورزرشگاه حضور یافتند و سپس از وی آی پی پایین آمده و با حضور روی نیمکت ذخیره ها به تماشای تمرین شش نفره هم تیمی های خود مشغول شدند.

دعوت کادر فنی از بازیکنان معترض برای انجام تمرین نتیجه ای نداشت و این بازیکنان اعلام کردند تا زمانی که مدیریت باشگاه تکلیف آن ها را مشخص نکند، حاضر به شرکت در تمرینات نخواهند بود.

نکته کلیدی اینست که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان طبق برنامه قبلی باید فردا (یک شنبه) به منظور برپایی اردوی 10 روزه عازم بندرعباس شود. باشگاه نفت برای این سفر پرواز اهواز به بندرعباس را رزرو کرده و در بندرعباس نیز هتل و محل تمرین رزرو کرده است. باید دید تا فردا چه اتفاقاتی در باشگاه نفت رخ خواهد داد و بازیکنان اعتصاب کننده حاضر به همراهی تیم در سفر به هرمزگان می شوند یا این اردو لغو خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم محبوب مردم مسجدسلیمان در حالی با این مشکلات دست و پنجه نرم می کند که این شهر، خاستگاه نفت در خاورمیانه بوده و سال های مدیدی بخش اعظم بودجه کشور را تأمین می کرده است.



برچسب ها: نفت مسجدسلیمان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
0
4
آره دیگه پول نفت، نه به نفت آبادان میرسه و نه نه نفت مسجد سلیمان. برای مدیران تصمیم گیرنده فقط نفت تهران معنی میده
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
0
2
خاک بر سر مسولین
سعادت mis
|
United States of America
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
0
1
تا کی باید با این بی ابروی وننگ برای فوتبال زندگی کنییم بجای اینکه روز به روز خبرهای خوب بشنویم شاهد افت وعقب گرد هستیم نوبر برا مسولین روستای بزرگ مسجدسلیمان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها