به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

باشگاه فولاد: محمد قاضی را نمی خواهیم

باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد خواهان حضور محمد قاضی در این تیم نشده است.
معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان گفت: در مورد سروش سعیدی هیچ تخلفی انجام ندادیم و اگر تخلفی بوده از جانب ما نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، اسماعیل عسگریان در مورد موضوع معاوضه سیدجلال رافخایی بازیکن جوان ملوان با سیدایمان موسوی گفت: باشگاه ملوان با این مسئله موافقت کرد اما تنها نکته‌ای که در این رابطه باقی مانده بحث جایگزینی او با بازیکن فولاد است.

وی افزود: ما ایمان موسوی را معرفی کردیم و آنها هم با این موضوع موافقت کردند. فقط موسوی با توجه به اینکه مدتی در مرخصی بوده و تازه بازگشته هنوز تصمیم‌گیری نکرده است. ان‌شاءالله تا فردا این انتقال نهایی خواهد شد و همه چیز مشخص می‌شود.

وی در رابطه‌ با اینکه آیا با محمد قاضی یا با باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن ارتباطی برقرار کرده‌اند، اظهار داشت: ما چند سال قبل در خدمت قاضی بودیم اما در حال حاضر چنین مکاتبه‌ای را نداشتیم و اصلا بحث حضور این بازیکن مطرح نبوده است.

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان در مورد زمان بازگشت دراگان اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ طی فردا یا پس‌فردا به اهواز بازمی‌گردد و تمرینات آغاز خواهد شد.

عسگریان در رابطه با اینکه سروش رفیعی از تیم ملی خط خورد و آیا مشکل او حل خواهد شد، تصریح کرد: وضعیت این بازیکن هنوز مشخص نیست او به دنبال کارهای خود برای رفع مشکلش است.

وی در مورد مسئله سروش سعیدی و اینکه برخی اعتقاد دارند باشگاه فولاد مرتکب تخلف شده و باید نتیجه بازی تغییر کند، اظهار داشت: اگر تخلفی صورت گرفته از ناحیه ما نیست. با مجوز سازمان لیگ سعیدی در میدان حاضر شد. افرادی که می‌گویند نتیجه باید تغییر کند بهتر است قوانین را مطالعه کنند. او با مجوز سازمان لیگ بازی کرد ما باشگاهی نیستیم که در این موارد ریسک کنیم و اگر مجوز نمی‌دادند سعیدی بازی می‌کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه فولاد خوزستان علاوه بر سیدجلال رافخایی برای جذب سیامک کورشی با باشگاه فنت تهران مکاتبه کرده و قرار است که تا فردا وضعیت این انتقال مشخص شود.



پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها