به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

بختیاری‌زاده: سازمان لیگ به خوزستان اجحاف می‌کند

بختیاری‌زاده: سازمان لیگ به خوزستان اجحاف می‌کند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: برخی از تصمیم گیرندگان سازمان لیگ به فوتبال خوزستان اجحاف می‌کنند.

سیاوش بختیاری‌زاده در گفت و گو با خوزستان اسپورت، در رابطه با تعویق یک روزه دیدار استقلال اهواز مقابل راه آهن تهران از روز پنجشنبه به روز جمعه هفته جاری، عنوان کرد: واقعاً نمی‌دانم سازمان لیگ بر چه اساسی چنین تصمیم گرفته است. تیم ما طبق برنامه باید قبل از ساعت 14 روز پنجشنبه اتاقهای رزرو شده در هتل استقلال را تحویل دهد. بلیت بازگشت اعضای تیم به اهواز هم برای ساعت 21 پنجشنبه شب تهیه شده ولی یکباره خبر می‌دهند که سازمان لیگ به منظور رساندن دو بازیکن تیم راه آهن به بازی مقابل استقلال اهواز اقدام به تغییر تاریخ بازی کرده است.

بختیاری‌زاده ادامه داد: دیروز تیم نفت آبادان بدون حضور علی عبدالله زاده که با تیم ملی امید به قطر رفته، مقابل تیم فولاد یزد بازی کرد. سئوال من اینست که چه تفاوتی بین یک تیم خوزستانی مثل صنعت نفت با یک تیم تهرانی مثل راه آهن وجود دارد که سازمان لیگ برای رساندن برادران محمدی به ترکیب راه آهن اقدام به تغییر تاریخ مسابقه می‌کند؟ ما که باید ظهر روز پنجشنبه هتل استقلال را ترک کنیم، تا ظهر روز جمعه کجا باید مستقر شویم؟ هزینه استقرار تیم ما را چه کسی باید بدهد؟ بلیت های هواپیما که برای پنجشنبه شب تهیه کرده ایم را چه باید بکنیم؟ واقعاً سازمان لیگ چه توجیهی برای اجحاف در حق تیم های خوزستانی دارد؟

بختیاری‌زاده با انتقاد از اظهار نظر سعید فتاحی عضو کمیته مسابقات سازمان لیگ که گفته بازی راه آهن و استقلال اهواز با موافقت سرپرست تیم استقلال اهواز به تعویق افتاده، عنوان کرد: از آقای فتاحی این سئوال را دارم که سرپرست تیم استقلال اهواز کیست؟ تیم ما طی چند روز اخیر سرپرست نداشته و قرار است طی امروز و فردا قرارداد سرپرست جدید تیم را ثبت کنیم. آقای فتاحی با کدام سرپرست استقلال اهواز هماهنگ کرده و تاریخ بازی را تغییر داده است؟

سرمربی استقلال اهواز با اشاره به اینکه این اولین بار نیست که سازمان لیگ به استقلال اهواز اجحاف می‌کند، توضیح داد: سازمان لیگ محل بازی تیم ما با استقلال تهران را با اعمال فشار تغییر داد و آن بازی را باختیم. پس از آن هم در حالی که قرار بود روز جمعه 3 مهر مقابل گسترش فولاد بازی کنیم، بازی را به روز شنبه موکول کردند. دقیقاً جمعه شب بود که آن اتفاقات در اردوی تیم ما رخ داد و چند بازیکن اردوی استقلال اهواز را ترک کردند. اگر بازی با گسترش فولاد را طبق برنامه در روز جمعه انجام می‌دادند، شاید این همه مشکل در تیم استقلال اهواز پیش نمی‌آمد. حالا هم که بصورت یکطرفه و برای کمک به تیم راه آهن اقدام به تغییر تاریخ بازی از روز پنجشنبه به جمعه کرده‌اند، واقعاً نمی‌دانیم از ظهر پنجشنبه که هتل را تحویل می‌دهیم، کجا باید برویم و برای تهیه بلیت بازگشت به اهواز چکار باید بکنیم.

سیاوش بختیاری‌زاده تصریح کرد: فکر می‌کنم برخی از دوستان در سازمان لیگ با توجه به مشکلاتی که استقلال اهواز دارد، تصور می‌کنند هر تصمیمی بخواهند می‌توانند در رابطه با این تیم اتخاذ کنند، در حالی که چنین نیست و نفس گرم مردم غیور یک استان پشت استقلال اهواز است. به لطف نفس همین مردم است که همه مشکلات را تحمل می‌کنیم تا از اعتبار فوتبال خوزستان دفاع کنیم. انشاءالله در بازی با راه آهن هم با وجود اجحاف سازمان لیگ و رقابت نابرابر، برای کسب پیروزی وارد میدان خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پایان مصاحبه با خوزستان اسپورت گفت: استقلال اهواز با حضور چند بازیکن باتجربه در کنار بازیکنان جوان و باآتیه فوتبال خوزستان در مسابقات بعدی ظاهر خواهد شد. من به این بازیکنان ایمان کامل دارم و مطمئنم که اگر همه چیز به رقابت تیم ها در مستطیل سبز خلاصه شود، استقلال اهواز با این بازیکنان می‌تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
1
3
خوزستان پر ابرمردهایی هست که با هیچ چشمداتی دارند برای تیم مایه می گذارند. مردی مثل سیاوش همان راهی می رود که استادش لفته سه براداران می رفت و همه مشکلات را داره یک تنه به دوش می کشه ، نقش سرمربی ، نقش سرپرست تیم ، نقش روابط عمومی ، نقش مدیر عامل تیم ، نقش مدیر اجرایی از صمیم قلب می خوام به حرمت نفس و اعتقادت به مردم جنوب موفق باشی وبازی فرا را انشاالله ببری الهی به امید تو
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
1
2
درود بر مربی زحمتکش فوتبال خوزستان که تک و تنها داره با مشکلات میجنگه
رضا
|
Australia
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
1
2
ای کاش تیم فولاد هم یک مربی بومی داشت مثل سیاوش ، لفته سه برادران و.....
علیرضا خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
1
2
خب آقا سیاوش - داداش من اونا اول از برنامه هاتون اطلاع پیدا کردند بعد این تصمیمو گرفتن ! چون میدونن بلیط برگشت دارید چون میدونن هتل استقلال فعلا از شما پولی نگرفته و چون میدونن برای استقرار 24ساعت و کنسل بلیط و تهیه بلیط مجدد با مشکلات زیــــادی مواجه میشید و اعصاب همتونو به هم میریزه و تمرکز بازی رو از دست میدید این کارو کردن که شکست بخورید داداش.
این بلاها تازگی نداره سر خوزستان
ولی خواهش میکنم برنده برگردید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها