به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

آموزش فوتبال خانزاده به تیم های پایه فولاد

مربیگری خانزاده در تیم های پایه فولاد؟!

خوزستان اسپورت- محمدرضا خانزاده باید دوره سه ماهه آموزش فوتبال به بازیکنان پایه را در تیم های پایه باشگاه فولاد خوزستان سپری کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، یک بخش از حکم کمیته استیناف در خصوص کاهش محرومیت محمدرضا خانزاده این بود که «این بازیکن ملزم به آموزش بازیکنان رده پایه به مدت سه ماه بطور ماهانه 60 ساعت تحت نظارت مرجع بدوی از طریق دریافت گزارش و گواهی فعالیت اجتماعی وی خواهد بود.»

در عین حال، علیرضا کاهکش سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، روز گذشته در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها گفت: «خانزاده در بدترین شرایط آب‌و‌هوایی دوران کار اجباری در پایه‌ها را گذراند. او در تیم های نونهالان، نوجوانان و جوانان فولاد کار کرده و در این مدت به خانه‌اش نرفته است.»

از سوی دیگر، علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف در رابطه با موضوع سه ماه فعالیت محمدرضا خانزاده در بخش پایه و لزوم ارائه گواهی در این رابطه، به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفته است: «در اجرای صحیح اینگونه آرا نظارت ویژه ای صورت می گیرد چراکه مسئولیت اجرای آن با مراجع عنوان شده است و ملزم به اجرای دقیق رای توسط اشخاص خاطی هستند که در صورت ارائه گواهی فعالیت خلاف واقع، تنبیهات خاصی در نظر خواهیم گرفت.»

در همین راستا، با توجه به اینکه ممکن است ارائه این گواهی قبل از دیدار فولاد و تراکتورسازی الزامی نباشد و خانزاده این امکان را داشته باشد که در ادامه فصل نسبت به سپری کردن دوره سه ماهه فعالیت در فوتبال پایه اقدام کند، شاید بهتر باشد که مسئولان تیم فولاد خوزستان دقت نظر کافی را در این رابطه داشته باشند و مدت زمان مندرج در حکم خانزاده را بصورت دقیق اجرا کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
2
8
حضور50هزارنفری دربازی باتراکتوروحمایت از بازگشت دهکردی"، اولین و آخرین راه نجات فولاد. هواداران دلسوز وفهیم، لطفا باهمین نظر تبلیغ کنید .
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
دوست عزیزم این نوع تبلیغ فقط در کامنت ها فایده ای نداره
باید به در سطح شهر و بین مردم اطلاع رسانی بشه برای حضور در استادیوم
این روش کامنت گذاری قبلا امتحانشو پس داده و نتیجه درخشانی نداشته
چرا که بسیاری از هواداران عزیز فولاد ما دسترسی به محیط مجازی ندارند
شما اگر در اهواز هستید سعی کنید این خبر رو در سطح شهر و بین عامه مردم و هوادارن پخش کنید که در استادیوم حضور پیدا کنند
asd313
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
اقای محمدرضا البته کار عشق فقط یک کلام فقط فولاد هم بی تاثیر نیست اما فرمایش شما هم کاملا متینه و منم چنین عقیده ای دارم و باید تبلیغ کنیم ...واسه همینه میگم باید به صورت خودجوش یک کمپین راه اندازی کنیم اما کسی نیست کمکم کنه ... من طرح دارم...خوزستان اسپورت عزیز لطفا کامنتمو منتشر کنید. با تشکر.
منصور
|
Kuwait
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
2
4
حضور طرفداران بي فايده است، چونكه با آمدن اژدري خان سند فولاد براي رفتن به دسته يك امضا شد....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
0
0
اقایون مواظب باشید گواهی صوری درست نکنید برا خانزاده چون فدراسیون اگه بفهمه که حتمن میفهمه برا باشگاه فولاد و بازیکن دردسر درست میشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها