به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

یزدی: بازیکنی از استقلال اخراج نمی شود


سرمربی تیم فوتبال استقلال از شایعات اخیر در خصوص مذاکره اش با تیم نفت و گاز گچساران ناراحت است و اعتقاد دارد این شایعات به منظور تخریب استقلال اهواز منتشر می شود.
داریوش یزدی در گفت و گو با خوزستان اسپورت از مشکلاتی که تیمش در نیم فصل اول داشته صحبت می کند و در خصوص پرونده بازیکنان سرباز نیز اعتقاد دارد که این بازیکنان مظلوم واقع شده اند.
متن گفت و گوی داریوش یزدی با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

بازی دیروز را چگونه باختید؟
در نیمه اول بازی خوبی ارائه کردیم و چند موقعیت برای گل زدن داشتیم. در این بازی عباس بوعذار را به دلیل سه اخطاره بودن و مسعود قنواتی و خیرالله ویسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. در نیمه دوم و بعد از اینکه تیم مقابل 10 نفره شد متأسفانه تمرکز بچه های ما به هم خورد و فجرسپاسی توانست به تیم ما فشار بیاورد و گل برتری را بزند.

آیا مشکلات مالی و مسائل حاشیه ای اخیر نیز در این باخت تأثیر داشت؟
مطمئن باشید که این مسائل نیز در شکست تیم ما تأثیر داشتند. به هر حال این بازی آخر نیم فصل بود و مشکلات مالی و حاشیه ای روی عملکرد بازیکنان ما تأثیر منفی گذاشت.

در کنفرانس خبری روز گذشته خواستار برخورد با عوامل اصلی پرونده معافیت های سربازی بازیکنان شده بودید. منظورتان از عوامل اصلی چه افرادی هستند؟
ببینید من معتقدم که عده ای در انجام این کارها نقش اساسی داشته اند. من انتظار دارم این نفرات که مقصر اصلی پرونده هستند، شناسایی و با آن ها برخورد شود. بازیکنان جوان چه گناهی کرده اند؟ چرا بازیکن جوانی که اغفال شده باید تنبیه شود اما مسببین اصلی نباید معرفی شوند؟ هر جوانی در هر صنفی که فعالیت می کند اگر اشتباهی انجام دهد از سوی مسئولین و بزرگ تر ها بخشیده یا راهنمایی می شود اما در فوتبال این گونه نیست و بازیکنان جوان به خاطر انجام یک اشتباه مظلوم واقع شده اند. باز هم تکرار می کنم که مقصرین اصلی این پرونده افرادی هستند که بازیکنان را اغفال کرده اند و برای همه جای تعجب است که چرا این نفرات به مردم معرفی نمی شوند.

مشکلات سربازی و محرومیت بازیکنان سرباز چه میزان در عملکرد تیم استقلال اهواز تأثیر داشت؟
تیم ما پنج بازیکن اصلی اش را به دلیل مشکل سربازی از دست داد و لطمه زیادی خورد . با حضور این نفرات می توانستیم خیلی بهتر نتیجه بگیریم. در کنار موضوع سربازی، با محرومیت های دیگری نیز مواجه شدیم که نمونه آن محروم شدن احمد و عباس بوعذار دو بازیکن کلیدی استقلال اهواز و افشین کمایی مربی تیم بود. مگر این ها چه گناهی کرده بودند؟ در همین لیگ یک برخی از افراد کارهایی می کنند که در شأن ورزش نیست ولی با آن ها برخوردی صورت نمی گیرد. واقعاً تعجب می کنم که چرا استقلال اهواز بدین شکل مظلوم واقع می شود.

داریوش یزدی: نمی گذارم بازیکنی از استقلال اخراج شود/ بازیکنان سرباز اغفال شده اند/10 بازیکن جدید انتخاب کرده ام

دیشب خبری از طرف مسئولان باشگاه استقلال اهواز داشتیم که قرار است یکی از اعضای کادر فنی و دو بازیکن استقلال اهواز توسط باشگاه کنار گذاشته شوند. در این رابطه توضیح بدهید.
فکر می کنم این موضوع صحت نداشته باشد یا حداقل اینست که من خبری از آن ندارم. اتفاقاً دیشب برخی از دوستان با من تماس گرفتند و در رابطه با این موضوع سئوال می کردند که در پاسخ آن ها گفتم احتمالاً این اتفاق مربوط به استقلال تهران است که بازیکنانی نظیر امیرحسین صادقی را کنار گذاشته است.

ولی این قضیه مربوط به استقلال اهواز است و نام افرادی که قرار شده توسط باشگاه کنار گذاشته شوند، کاملاً مشخص شده است.
گفتم که من از این اتفاق خبری ندارم و اگر قرار باشد که باشگاه چنین کاری کند، باید سرمربی را در جریان قرار دهند و بعد از اینکه به من گفتند، نظرم را اعلام می کنم. من هم قصد ندارم هیچ یک از بازیکنان یا مربیان تیم را کنار بگذارم.

آیا بازیکنی از نظر شما به عنوان سرمربی تیم در لیست مازاد قرار خواهد گرفت؟
خیر. من قصد ندارم بازیکنی را مازاد اعلام کنم ولی چند بازیکن هستند که از سایر نفرات عقب تر هستند و باید در تعطیلات میان فصل خود شان را به سایر بچه ها برسانند.

خبر درج شده در خصوص پیوستن شما به تیم نفت و گاز گچساران چه اندازه صحت دارد؟
این شایعاتی است که برخی ها راه می اندازند تا به استقلال اهواز ضربه بزنند. من با جان و دل برای استقلال اهواز کار کرده ام و تا الان هیچ صحبتی با تیم نفت و گاز گچساران نداشته ام ولی متأسفانه برخی ها با جوسازی و درست کردن شایعات می خواهند من و تیمم را خراب کنند. من با تمام وجود برای استقلال اهواز کار می کنم تا این تیم را به لیگ برتر بیاورم.

برای نیم فصل چند جای خالی دارید و آیا بازیکنی را برای حضور در استقلال اهواز انتخاب کرده اید؟
بله، قصد داریم که تیم را تقویت کنیم. من 10 بازیکن خوب را زیر نظر گرفته و از نظر فنی تأیید کرده ام. لیست تیم ما شش جای خالی دارد و دوست دارم از بین این 10 نفر بتوانیم شش نفر را جذب کنیم. این البته به شرطی است که مشکلات مالی باشگاه حل شود و بودجه کافی برای جذب بازیکن داشته باشیم.

با توجه به مشکلات مالی استقلال اهواز آیا نفراتی از تیم جدا می شوند؟
طبق قانون باید 30 درصد مبالغ قراردادهای بازیکنان در ابتدای فصل پرداخت شود و اگر باشگاهی این تعهد را انجام ندهد، بازیکنان می توانند به شکل یکطرفه قرارداد خود را فسخ کنند. اکنون این نگرانی در باشگاه استقلال اهواز وجود دارد که بازیکنان در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات اقدام به فسخ قراردادهای خود به صورت یکطرفه نمایند.

به عنوان سئوال آخر؛ چه آینده ای برای استقلال اهواز پیش بینی می کنید و آیا در پایان فصل شاهد صعود این تیم به لیگ برتر خواهیم شد؟
من آمده ام اینجا تا کاری که شروع کرده ام را به اتمام برسانم. مطمئن باشید که اگر مشکلات مالی استقلال اهواز برطرف شود و بازیکنان مورد نیاز را به خدمت بگیریم، می توانیم نتایج خوبی کسب کرده و به لیگ برتر صعود کنیم.

داریوش یزدی: نمی گذارم بازیکنی از استقلال اخراج شود/ بازیکنان سرباز اغفال شده اند/10 بازیکن جدید انتخاب کرده ام

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
0
0
با تشکر از زحمات شما
قضیه آقایان بوعذار و کمایی چی هست؟ چرا محروم هستند؟
مدیر پایگاه با سلام
افشین کمایی به دلیل گزارش داور و ناظر فدراسیون فوتبال مبنی بر مشاجره با داور به مدت شش ماه محروم شده است. محرومیت 4 جلسه ای عباس و احمد بوعذار نیز مربوط به بازی استقلال و فولادنوین اهواز بود که این محرومیت به پایان رسید. ضمن اینکه احمد بوعذار و چند بازیکن دیگر استقلال اهواز به دلیل مشکل سربازی قادر به همراهی این تیم نیستند..
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
0
0
اگر مشکلات مالی استقلال اهواز حل بشه و بازیکن بگیره میتونه به راحتی صعود کنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها