به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

فجر 1 – نفت 0؛ پیروزی صدرنشین در دقیقه 96

فجر 1 – نفت 0؛ شکستن مقاومت نفت در دقیقه 96

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت:
هفته نهم لیگ دسته اول – استادیوم حافظیه شیراز
دوشنبه 13 مهر 94 – ساعت 15:30
فجرسپاسی شیراز 1 – نفت مسجدسلیمان 0
گل: مهدی چاکوتاه زاده (6+90)
داور: سیدرضا مهدوی
کمک داوران: جلیل شعرانی و مهدی شفیعی
اخطار: رامتین سلیمان‌زاده، احمد جعفری، میلاد صارمی و علی غلامرضاپور (فجرسپاسی) - یوسف بهزادی، علی گودرزی، محمد هادی یعقوبی و امین شهیدزاده (نفت مسجدسلیمان)
تماشاگر: سه هزار نفر

فجرسپاسی شیراز: محمدصالح خلیل آزاد، سیداحمد حیات منش، علیرضا زندقی، رامتین سلیمان زاده، سروش سعیدی، علی غلامرضاپور (68- مهدی چاکوتاه زاده)، احمد جعفری، مهدی کریمیان، صادق صادقی (57- مهرداد کریمیان)، رضا طاهری (57- ابراهیم صالحی) و احمد حسن زاده.
سرمربی: علی اصغر کلانتری

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، حمزه حدادی، علی گودرزی، حامد محمودی، کیامرث چراغی، رامین قربانی (90- بهرام احمدی)، ستار دراجی، احمد داودی، فرشید علیزاده، محمدهادی یعقوبی (82- امین شریف زاده) و مجتبی زارع (63- سید سجاد موسوی).
سرمربی: فرزاد حافظی

خلاصه بازی
دیدار تیم های فوتبال فجرسپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یافت.

به گزارش خوزستان اسپورت، فجرسپاسی صدرنشین در نیمه اول مقابل دفاع منسجم تیم نفت کاری از پیش نبرد. کلانتری نسبت به بازی قبلی چند تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود تا در یک بازی خانگی با حمایت تماشاگران شیرازی مقابل نفت مسجدسلیمان به سه امتیاز برسد. بازیکنان فجرسپاسی گرچه در اکثر اوقات نیمه اول کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی دفاع فشرده سفیدپوشان نفت به یاران میزبان اجازه خلق موقعیت های گلرنی را نمی داد. بازیکنان فجرسپاسی پس از اینکه راه های نفوذ به محوطه جریمه نفت را بسته دیدند، شوت های راه دور را در برنامه قرار دادند ولی از این ضربات هم نصیبی نبردند تا نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل تمام شود.

در ابتدای نیمه دوم اشتباه مدافعان نفت با خروج یوسف بهزادی سنگربان این تیم جبران شد تا مانع از گلزنی رضا طاهری مهاجم خوزستانی فجرسپاسی شود. تیم میزبان با اضافه کردن ابراهیم صالحی و مهرداد کریمیان سعی در افزایش فشار روی دروازه نفت در این نیمه داشت و در دقیقه 65 هم می توانست به گل برسد ولی کریمیان قدر پاس سروش سعیدی را ندانست و توپ را از مقابل دروازه نفت به خارج زد.

تیم نفت مسجدسلیمان هم که در این نیمه با ورود سجاد موسوی در خط حمله سرعت بیشتری پیدا کرده بود، در دقیقه 68 با شوت راه دور فرشید علیزاده دروازه فجرسپاسی را به خطر انداخت ولی خلیل آزاد با واکنش بموقع این توپ را به کرنر فرستاد تا مانع از گلزنی بازیکنان نفت شود. در دقیقه 76 هم ضربه کم جان سجاد موسوی به بدن مدافعان نفت برخورد کرد و به زمین برگشت.

در دقیقه 80 دروازه نفت دوبار تا آستانه باز شدن پیش رفت. ابتدا شوت محکم مهدی چاکوتاه زاده به تیر افقی دروازه نفت برخورد کرد و سپس ضربه ابراهیم صالحی با واکنش یوسف بهزادی دفع شد. در 10 دقیقه پایانی فشار تیم فجر روی دروازه نفت ادامه پیدا کرد و یک فرصت طلایی هم در دومین دقیقه وقت تلف شده نصیب فجر شد که ضربه سر کریمیان با واکنش عالی یوسف بهزادی به کرنر رفت.

بازی می رفت که با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه پیدا کند ولی در دقیقه 6+90 پاس در عمق زیبای مهدی کریمیان در بین مدافعان نفت به مهدی چاکوتاه زاده رسید تا این بازیکن بوشهری که سابقه بازی در استقلال خوزستان را داشته، در موقعیت تک به تک گل برتری میزبان را به ثمر برساند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
1
1
حق فجر برد بود.
mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
1
0
افتضاح بود11نفره فقط دفاع میکردن اصلا برنامه وتاکتیکی نداشتن.آقای حافظی این چه تیم بستنی بودچرا بازیکن نگرفتین ؟مسولین نفت که اصلا برایشان مهم نیست که تیم بره دسته 2.فقط میخان کسی مربی باشه که نتونه تیم روبیاره لیگ برتر.آقای جلیلی الان موقع کمک به تیمه نه موقع انتخابات
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
0
0
مسولین فیلا که کارشون درست انجام دادن این اقا تیم خوب نبسته اقا حافظی اگه نمیتون نتیجه محترمانه برو
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
0
0
اصلا ربطی به جلیلی و مسولین نداره همش می گیم مسولین
تیم خوبه فقط مربی نداره مربی ما دانش کافی رو نداره اینو از دوز اول می دونستیم. آقای حافظی چیز از تاکتیک بلد نیست جز دفاع کردن
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
0
0
اقا الان امکانات خوب وضیعت مالی عالی دیگه بهونه تراشی نکنید این افایون دانش کافی ندارن تجربه خوبی ندارن فقط بهونه میارن
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
0
0
وقتی مربی هیچی بلد نباشه جلیلی بیاد نقاط ضعف تیمو پوشش بده ،، این چ حرفیه ،، این تیم مربی نداره آقایان مربی نداره ،،،، چ ربطی داره ب جلیلی چرا تا ی چیزی میشه زود میریم جلیلی ،،، اصلا معلومه تیم 1 خوب بسته نشده بعدشم بدون برنامه میره تو زمین ،،، پس ما مربی نداریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها