به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶

گزارش تمرین تیم نفت مسجدسلیمان

یوسف خدامرادی - مسجدسلیمان
تمرین عصر امروز تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، طلایی پوشان مسجدسلیمان پس از 10 رز استراحت از صبح امروز با حضور در سالن وزنه دور جدید تمرینات را آغاز کرده بودند و بعد از ظهر نیز زیر نظر بهروزمکوندی و عیسی هندیجانی در زمین چمن به تمرین پرداختند.

از جمع شش بازیکن که در تمرین صبح امروز غیبت داشتند، حمید بوحمدان و رضا درویشی به تمرین نوبت عصر اضافه شدند. این در حالی بود که میلاد زنیدپور، رضا حیدری، سعید سالارزاده و کارلوس دوس سانتوس به همراه مارتیک خاچاطوریان کمک مربی این تیم که راهی ارمنستان شده، در تمرین بعد از ظهر تیم نفت هم شرکت نکردند.

آن چه در تمرین امروز بیش از پیش به چشم می خورد شادابی و روحیه بالای نفتی ها بود که این عامل سبب گردید بازیکنان کمتر خستگی تمرین را احساس کنند. در تمرین امروز رضامحمدی بسیار با روحیه و آماده نشان داد و به نظر می رسد حضور دروازه بان بلغاری انگیزهای محمدی را در رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب یازده نفره نفت بیشتر کرده است به ویژه آنکه محمدی در سه بازی گذشته در ترکیب تیم به میدان رفته و نمایش خوبی نیز داشته است.

اما آنچه افزون بر قبل هواداران حاضر در ورزشگاه را به آینده امیدوار نمود، حضور دوباره رضا درویشی و محمود تیغ نورد در تمرین تیم بود که تمرینات خود را با دویدن در اطراف زمین آغاز کردند. همچنین سه بازیکن خارجی جدید نفت نیز در روزهای آتی به تمرینات نفت اضافه خواهند شد تا این تیم با آمادگی بیشتری در نیم فصل دوم حاضر شود.

گزارش تمرین عصر نفت مسجدسلیمان


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها