به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیروزی فولاد با گل بهمن

فوتبال امیدهای ایران به هفته های حساس نیم فصل اول رسیده است.
هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای ایران با انجام سه مسابقه در شهرهای اصفهان و انزلی آغاز شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم امیدهای سپاهان با کسب پیروزی سه بر یک خانگی مقابل مس رفسنجان 14 امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی مسابقات صعود کرد. تیم امیدهای کارون اهواز نیز در حالی که با گل سامی بنی خالدی از ملوان انزلی پیش افتاده بود، در دقایق پایانی گل مساوی را دریافت کرد تا به کسب یک امتیاز قناعت کند.

اما بازی پرهیجان این هفته در اصفهان به انجام رسید و شاگردان داریوش هرمزی در ادامه روند صعودی با مغلوب کردن ذوب آهن به رده چهارم جدول رسیدند. بهمن جهان تیغ بازیکن شمالی تیم امیدهای فولاد خوزستان تک گل سه امتیازی قرمزپوشان را در نیمه اول وارد دروازه امیدهای ذوب آهن کرد. در این بازی سیدبهنام موسوی سنگربان فولاد با مهار دو ضربه پنالتی نقش زیادی در پیروزی ارزشمند تیم اهوازی داشت.

سایر مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امیدهای ایران بعد از ظهر فردا برگزار خواهد شد. در زمان حاضر تیم های سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز، صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان به ترتیب در رده های اول تا چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امیدهای ایران قرار دارند.

پیروزی فولاد با گل بهمن

ترکیب تیم امیدهای فولاد خوزستان در بازی امروز مقابل ذوب آهن اصفهان


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محمد مجدم
|
Netherlands
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
0
0
اقاي هرمزي هميشه در قلب مردم اميديه اي هيچوقت لطف و كار بزرگتون مردم اميديه فراموش نمي كنند. امسال هم به لطف يزدان قهرماني/.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها