به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

کمالوند: فوتبال خوزستان از دوری سیاوش ضرر کرد

کمالوند: فوتبال خوزستان از دوری سیاوش ضرر کرد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: کیفیت داوری متاسفانه امسال پایین است و ما در همین راستا فیلمی تهیه کرده‌ایم که امیدواریم در برنامه نود پخش شود، اما نباید فراموش کرد که وقتی یک داور مثل یک مربی تحت فشار باشد در عملکردش تاثیر مستقیم دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فراز کمالوند در نشست خبری پس از بازی گسترش فولاد تبریز با استقلال اهواز اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که خیلی خوشحالیم که امروز در مهد فوتبال ایران یعنی شهر اهواز به میدان رفتیم. همچنین خوشحالیم که در این مسابقه پیروز شدیم و مردم بازی جذابی را تماشا گردند

سرمربی گسترش فولاد گفت: در ابتدا راجع به صحنه پنالتی استقلال اهواز صحبت می‌کنم، چرا که آن توپ اصلا پنالتی نبود و قبل از صحنه، کمک داور پرچم زده بود و اوت را به سود ما اعلام کرده بود.

وی افزود: تیم استقلال اهواز تیم خیلی خوبی است که فوتبالی رو به جلو به نمایش می گذارد؛ آقای بختیاری زاده، دوست من و سرمربی فوق العاده با دانشی است و در این چند سال که بختیاری‌زاده از فوتبال دور بوده است، فوتبال خوزستان واقعا ضرر کرده است.

کمالوند گفت: خوشحالیم که از تجربه مان استفاده کردیم و نتیجه این بازی را در دقایق پایانی به سود خودمان کردیم، اما من از قضاوت داور راضی نیستم.

وی باشاره به مشکلات داوری گفت: نباید فراموش کرد که مشکلات زیادی گریبانگیر داورهای ایرانی‌است و آنها فشار زیادی را متحمل می کنند؛ مطمئن باشید داوران ایران با شرف و با عزت هستند.

سرمربی گسترش فولاد تبریز در پایان تصریح کرد: کیفیت داوری متاسفانه امسال پایین است و ما در همین راستا فیلمی تهیه کرده‌ایم که امیدواریم در برنامه نود پخش شود، اما نباید فراموش کرد که وقتی یک داور مثل یک مربی تحت فشار باشد و بداند در صورت اشتباه محروم می‌شود، در عملکردش تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
1
0
اقای کمالوند چرا خربزه زیر بغل میزاری چه ضرری کرد فوتبال خوزستان از نبود سیاوش. .................
بزار بچسبه به میر دورقیها و پدر سرمایه دارشان.حضور استقلال اهواز در لیگ 1 کشور را به فال نیک میگیریم
اهوازي
|
United States of America
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
0
0
شما هم لطف كن بچسب به اسكوچيچ ودلالا وكاري به سياوش خان واس اهواز نداشته باش. درضمن كمالوند اين حرف رو زده به توچرا فشار وارد شده؟؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها