به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

مهدی بدرلو: تیم قهرمان باید ملی پوش داشته باشد

کریم عزیزنژاد
با وجودی که امسال ترکیب خط هافبک فولاد تغییر کرده بود و نفرات جدیدی کنار مهدی بدرلو بازی می کردند، این بازیکن 29 ساله توانست بازی های مؤثری در ترکیب تیمش داشته باشد.
بدرلو اعتقاد دارد که هافبک های میانی فولاد در این فصل عالی کار کرده و در ثبت کمترین گل خورده برای فولاد تأثیر زیادی داشته اند. او همچنین از عدم دعوت بازیکنان آماده فولاد بهه تیم ملی تعجب می کند و می گوید دلیل پنهان ماندن نفرات آماده لیگ برتر از دید مربیان تیم ملی را نمی داند.
مهدی بدرلو در گفت و گو با خوزستان اسپورت، پاسخگوی سئوالاتی درباره نیم فصل نخست شد. حرف های بدرلو را مرور کنید.


درباره نیم فصل سپری شده از لیگ برتر صحبت کن.
به نظرم کیفیت لیگ امسال از سال قبل پایین تر بود. قانون استفاده از بازیکنان جوان و مشکل کارت های معافیت سربازی که برای اکثر تیم های لیگ به وجود آمد، باعث شد تا افت کیفیت را شاهد باشیم.

تیم شما به اهداف تعیین شده در اول فصل رسید؟
فکر می کنم که در مجموع اهداف باشگاه محقق شد. تیم فولاد در این فصل از ناحیه بازیکنان سرباز لطمه دید و در برخی مقاطع هم نتایج بدی گرفتیم. به عنوان مثال در بازی جام حذفی مقابل پارسه تهران روی یک غفلت گل خوردیم و حذف شدیم اما اگر بخواهیم نگاه کلی به نیم فصل سپری شده داشته باشیم، به نظرم نتایج فولاد خوب بوده و عملکرد مثبتی داشته است.

عملکرد خودت را با توجه به تغییر دیگر هافبک های فولاد چگونه دیدی؟
از نظر باشگاه عملکرد خوبی داشتم و کادر فنی از من راضی است. سال گذشته شرایطم خیلی خوب بود و امسال هم که به عنوان هافبک دفاعی کنار ماتیاس چاگو و احمد عبدالله زاده بازی می کردم، از سوی سرمربی تیم وظایف بین ما تقسیم شده بود و فکر می کنم این مثلث در میانه میدان فولاد عالی کار کرد چرا که دارای بهترین خط دفاعی نیم فصل شدیم.

مهدی بدرلو: تیم قهرمان باید ملی پوش داشته باشد/مثلث میانی فولاد عالی کار کرد

خیلی ها اعتقاد داشتند که شما در دو فصل اخیر شایسته دعوت شدن به تیم ملی هم بودی. نظر خودت چیست؟
حقیقت اینست که من چه در فصل گذشته و چه در نیم فصل اول امسال شرایط خیلی خوبی داشتم. به هر حال من بازیکن فولادم و همیشه سعی می کنم با آمادگی کامل برای تیمم بازی کنم. انتخاب بازیکنان تیم ملی بستگی به نظر کادر فنی آن دارد. هر زمانی که تیم ملی به من احتیاج داشته باشد، با تمام وجود برای آن بازی می کنم چرا که آرزوی هر بازیکنی است پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد.

آیا نباید از تیم آماده فولاد خوزستان بازیکنی در فهرست دعوت شده ها به تیم ملی قرار می گرفت؟
حقیقتاً نمی دانم چرا بازیکنان خوب فولاد خوزستان دیده نمی شوند. بازیکنانی مثل اسماعیل شریفات، مهرداد جماعتی و سروش رفیعی با اینکه اکثراً جوان هستند ولی تجربه خوبی در لیگ کسب کرده اند و می توانند به تیم ملی کمک کنند. تیمی که قهرمان لیگ برتر می شود، می تواند بازیکنانی در سطح تیم ملی داشته باشد ولی من نمی دانم که چرا نفرات آماده تیم فولاد و سایر تیم های لیگ برتر از سوی مربیان تیم ملی دیده نمی شوند.

از نظر شما تعطیلی 50 روزه لیگ برتر روی کیفیت کار فولاد تأثیر منفی خواهد گذاشت یا خیر؟
به نظر من تعطیلی 50 روزه مسابقات هم به ضرر باشگاه و هم به ضرر بازیکنان است. باشگاه مجبور است مرتب اردوی تدارکاتی برگزار کند و هزینه های زیادی را متحمل شود. بازیکنان آماده هم از فرم ایده آل خارج شده و مجبور می شوند که یک بار دیگر دوره بدنسازی را طی کنند. در مجموع فکر می کنم که تأثیر تعطیلات طولانی روی لیگ برتر صد در صد منفی است.

گروه فولاد در لیگ قهرمانان آسیا و تیم های حاضر در آن را چگونه می بینی؟
گروه متوسطی است. همه تیم هایی که در این مرحله حضور پیدا می کنند به دنبال صعود از گروه های خود هستند. من فکر می کنم که بتوانیم با حمایت هواداران پرشور در اهواز مقابل حریفان آسیایی پیروز شویم و در زمین حریفان نیز به دنبال کسب امتیاز باشیم. در مجموع همانند سال گذشته برای صعود به دور بعدی تلاش خواهیم کرد.

اگر حرف ناگفته ای مانده بفرمایید.
از مدیران باشگاه فولاد و هواداران تیم به خاطر حمایت هایی که در نیم فصل اول داشتند تشکر می کنم و امیدوارم که این حمایت در نیم فصل دوم لیگ برتر و مسابقات آسیایی ادامه داشته باشد.

مهدی بدرلو: تیم قهرمان باید ملی پوش داشته باشد/مثلث میانی فولاد عالی کار کرد


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها