به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶

دیدار بازیکنان خوزستانی با سیدحسن خمینی

بازیکنان سرباز فوتبال خوزستان در روزهای آینده با یادگار امام دیدار می کنند.
چند بازیکن خوزستانی که نام آن ها در فهرست بازیکنان محروم از حضور در لیگ برتر و دسته اول قرار گرفته، با سیدحسن خمینی دیدار خواهند کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدحسن خمینی برای حضور در ششمین مراسم ارتحال آیت اله جمی امام جمعه فقید آبادان و بازدید از مناطق جنگی خوزستان و یادمان شهدای شلمچه وارد خوزستان شده و سپس برای سفر یک روزه به گچساران رفته است. یادگار امام در طی مدت یک هفته حضور در این استان دیدارهایی با مردم برخی شهرها نیز خواهد داشت و در همین راستا چند بازیکن عضو تیم های خوزستانی که نام آن ها در فهرست اخیر بازیکنان محروم از حضور در لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران قرار گرفته است، از طریق هماهنگی با مسئولان محلی قصد دارند تا با سیدحسن خمینی دیدار و گفت و گو کنند.

این بازیکنان نامه ای خطاب به یادگار امام آماده کرده و ضمن شرح وضعیت پیش آمده در این نامه قصد دارند تا به صورت حضوری نیز از سیدحسن خمینی تقاضای مساعدت نمایند. گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که علاقه سیدحسن خمینی به فوتبال باعث امیدواری بازیکنان سرباز خوزستانی شده و آن ها اعتقاد دارند که یادگار امام می تواند به رفع مشکل فوتبالیست ها و جلوگیری از نابودی فوتبال آنان کمک قابل توجهی کند.



پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها