به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶

بهروان: حضور سروش سعیدی در فولاد بلامانع است

غلامرضا بهروان با شفاف سازی درباره مجوز بازی سروش سعیدی پاسخ شایعه سازی های اخیر علیه فوتبال خوزستان را داد.
رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ درباره صدور مجوز بازی بازیکن فولاد خوزستان در مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس گفت: این مجوز براساس نامه سازمان نظام وظیفه صادر شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مسائل مطرح شده پیرامون صدور مجوز بازی سروش سعیدی بازیکن فوتبال فولاد خوزستان در مقابل تیم‌های تراکتور‌سازی تبریز و پرسپولیس تهران و شکایت قرمز‌پوشان پایتخت مبنی بر تخلف باشگاه خوزستانی به دلیل استفاده از بازیکنی که کارت معافیت خدمتش دچار مشکل بوده است، گفت: مجوزی که از طریق سازمان لیگ صادر شد براساس نامه‌ای بود که از طرف سازمان نظام وظیفه به سازمان لیگ داده شد.

وی ادامه داد: در این نامه به سروش سعیدی بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان مجوز بازی مقابل تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس تهران داده شد و در کل این بازیکن براساس این نامه مشکلی برای ادامه حضور در سایر رقابت‌های لیگ فوتبال ایران را ندارد.

رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ درباره این‌ که مسوولان سازمان نظام وظیفه عنوان کردند از اقدام سازمان لیگ به دلیل صدور مجوز بازی سروش سعیدی تعجب زده شدند، اظهار کرد: سازمان لیگ کار قانونی انجام داده است و این مجوز براساس نامه‌ای که از طرف سازمان نظام وظیفه به سازمان لیگ داده شد، صادر شده است. درهرحال این نامه در سازمان لیگ وجود دارد و آقایان می‌توانند برای مشاهده آن تشریف بیاورند.

بهروان درباره اعتراض و شکایت پرسپولیسی‌ها مبنی بر استفاده باشگاه فولاد خوزستان از این بازیکن نیز خاطر نشان کرد: پرسپولیسی‌ها می‌توانند شکایت خود را پیگیری کنند و مطمئنا شکایت آنها مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها