به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

ربیعی: مقابل نفت تیم برتر میدان بودیم

ربیعی: مقابل نفت تیم برتر میدان بودیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: با اینکه در بازی با نفت مسجد سلیمان تیم برتر میدان بودیم اما غافلگیر شده و بازی را واگذار کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد ربیعی پس از شکست شهرداری اردبیل مقابل نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: برخلاف جریان بازی دو گل از حریف خوردیم و با وجود تلاش بازیکنان و سراسر حمله نتوانستیم از شکست بگریزیم و از این بابت از مردم اردبیل پوزش می خواهم.

وی با بیان اینکه بازی بویژه در نیمه دوم به صورت کامل در اختیار شهرداری بود ، اظهار کرد: تیم نفت 9 نفره دفاع می کرد و دروازه بان این تیم ستاره امروز بازی بود که دروازه نفت را بارها نجات داد.

ربیعی با ذکر اینکه ضعف در خط دفاعی تیم را قبول دارم، اضافه کرد: باید دفاع تیم را تقویت کنیم ، بازیکنان من امروز کم کاری نکردند فقط امروز شانس با ما یار نبود.

به نقل از ایرنا، وی با اشاره به هدر رفتن پنالتی این تیم در دقیقه 70 بازی گفت: اگر این پنالتی گل می شد تیم از نظر روحی تقویت شده و دست کم می توانستینم بازی را به تساوی بکشانیم.

او با قدردانی از حضور پرشور تماشاگران اردبیلی در استادیوم گفت: تماشاگران اردبیلی شایسته احترام می باشند، تیم به شرایط ایده آل خواهد رسید و پاسخ محبت مردم را خواهیم داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
1
0
واقعا برتر بود حافظی شانس اورد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها