به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

کورشی: به پیشنهاد اسکوچیچ جواب مثبت دادم

کریم عزیزنژاد
سیامک کورشی مدافع 25 ساله نفت تهران، یکی از بازیکنانی است که دراگان اسکوچیچ برای انتقال او به تیم فولاد در نقل و انتقالات میان فصل تأکید زیادی دارد.
اسکوچیچ و کورشی سابقه همکاری در تیم ملوان را داشته اند و سرمربی فولاد به خصوصیات فنی مدافع میانی نفت تهران اشراف کامل دارد. دراگان از یک ماه پیش به مسئولان فولاد اعلام کرد که باید در کنار لئوناردو مساریچ و سروش سعیدی، یک مدافع میانی بلندقامت را به خدمت گرفت.
گزینه اول اسکوچیچ از همان ابتدا سیامک کورشی بود و اکنون از لحن صحبت های این بازیکن می توان فهمید که سرمربی و بازیکن سال گذشته ملوان در آستانه همکاری مجدد با یکدیگر هستند. سیامک کورشی در گفت و گو با خوزستان اسپورت پیرامون وضعیت انتقالش از نفت تهران به فولاد خوزستان توضیح داد. این مصاحبه را مرور کنید.

خبر مذاکره باشگاه فولاد خوزستان با شما صحت دارد؟
مسئولان باشگاه فولاد با من صحبتی نکرده اند ولی آقای اسکوچیچ شخصاً با من صحبت کرد. اسکوچیچ از من خواست نظرم را درباره حضور در تیم فولاد اعلام کنم تا اگر نظرم مثبت باشد، باشگاه فولاد با باشگاه نفت وارد مذاکره شود.

پاسخ شما به اسکوچیچ مثبت بود یا منفی؟
من پیشنهاد اسکوچیچ را قبول کردم و به او جواب مثبت دادم. بعد از آن همه چیز را به مدیر برنامه هایم سپردم تا از طریق دو باشگاه موضوع را پیگیری کند و همه کارها قانونی پیش برود.

آیا باشگاه فولاد برای جذب شما وارد عمل شده و با نفت تهران مذاکره کرده است؟
بله. باشگاه فولاد کتباً از باشگاه نفت خواسته که در خصوص انتقالم به فولاد همکاری کند. تا جایی که خبر دارم، مسئولان دو باشگاه به توافقات اولیه هم رسیده اند و قرار است که در این هفته وضعیت نهایی ام مشخص شود.

نظرت درباره تیم فولاد و به پیوستن به این تیم چیست؟
فولاد تیم بزرگی است که سال گذشته قهرمان لیگ شد و در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی های خوبی انجام داد و با بدشانسی حذف شد. فولاد خوزستان، نمونه یک تیم کامل آسیایی است و هر بازیکنی آرزو دارد در این تیم بازی کند.

با توجه به اینکه فصل گذشته زیر نظر اسکوچیچ کار کردی، نظرت درباره این مربی چیست؟
من و اسکوچیچ از همدیگر شناخت کامل داریم. همانطور که اسکوچیچ روی من نظر مثبت دارد، من هم دوست دارم که یک بار دیگر زیر نظر این مربی کار کنم چون فصل گذشته که سرمربی ملوان بود، خیلی به پیشرفت ما کمک کرد. اسکوچیچ یک مربی حرفه ای است و همیشه دوست دارد که بازیکنانش پیشرفت کنند.

به طور کلی نظرت درباره فوتبال خوزستان چیست؟
فوتبال خوزستان در چند سال اخیر عملکرد خوبی داشته است. این استان سه تیم در لیگ برتر و سه تیم در لیگ دسته اول ایران دارد که نشان از قدرت فوتبال آن است. خوزستان پر از استعداد است و باید به این استعدادها رسیدگی شود. اکنون یکی از تیم های ممتاز فوتبال ایران، تیم فولاد خوزستان است که دارای زمین تمرین اختصاصی و امکانات مناسب می باشد.

و درباره هواداران پرشور فوتبال خوزستان چه نظری داری؟
تماشاگران خوزستانی همانند تیم های این خطه حرفه ای هستند و در طول 90 دقیقه به تشویق تیم خود می پردازند. باید چنین تماشاگرانی را ستایش کرد.

در پایان اگر حرفی مانده بفرمایید.
من تحت قرارداد باشگاه نفت تهران و تابع تصمیمات آن ها هستم . امیدوارم دو باشگاه فولاد و نفت به توافق برسند و بتوانم به فولاد خوزستان بروم.

سیامک کورشی: به پیشنهاد اسکوچیچ جواب مثبت دادم


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها