به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

طالقانی: امروز با استاندار جلسه خواهیم داشت

طالقانی: امروز با استاندار جلسه خواهیم داشت

خوزستان اسپورت- رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان گفت: امروز همراه با مهدی تاج و مدیران باشگا‌ه‌های لیگ برتری خوزستان جلسه‌ای با استاندار خوزستان برگزار می‌کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالکاظم طالقانی در مورد سفر مهدی تاج به خوزستان گفت: تاج دیشب به اهواز آمد. قرار است امروز جلسه‌ای همراه با تاج با حضور مدیران تیم‌های لیگ برتری استان با مقتدایی استاندار خوزستان داشته باشیم.

وی افزود: سپس قرار است به خرمشهر برویم و از وضعیت ورزشگاه 7 هزار نفری خرمشهر هم بازدید شود. قرار است امسال فینال جام حذفی در شهر خرمشهر برگزار شود. تاج بعد از اتمام جلسات ساعت 20 امشب به تهران باز می‌گردد.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان در مورد انتقاداتی که در گزارشی از برنامه نود انتقاداتی از زمین غدیر اهواز مطرح شد، تصریح کرد: بهترین زمین ما غدیر اهواز است. چمن این ورزشگاه کیفیت خوبی دارد. متاسفانه دوستان بیکار هستند و چون حرفی برای گفتن ندارند به زمین غدیر انتقاد می‌کنند. این زمین بسیار مناسب است و مشکل خاصی ندارد.

طالقانی خاطرنشان کرد: نه ورزشگاه غدیر و نه ورزشگاه تختی هیچکدام مشکلی ندارند. در ماه پنجم سال به دلیل گرمای 60 کمی کیفیت زمین پائین می‌آید اما اکنون وضعیت بسیار خوب است و هوا هم خنک شده است. در بازی‌های اخیر هم کیفیت زمین مناسب بوده است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها