به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

بازنشر خبر خوزستان اسپورت در ورزش 3

برای چندمین بار متوالی در هفته های اخیر، اخبار اختصاصی خوزستان اسپورت توسط سایت ورزش 3 کپی برداری و بدون ذکر منبع منتشر شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سایت ورزش 3 که در زمینه بازنشر مطالب سایر سایت های خبری فعالیت زیادی دارد، در ادامه بهره وری از مطالب خوزستان اسپورت بدون رعایت امانت داری و ذکر منبع خبر، اقدام به کپی کردن خبر مربوط به فهرست بازیکنان مازاد استقلال خوزستان و انتشار آن کرد.

خبر کنار گذاشتن محمد اوسانی کرد و صادق صادقی بابااحمدی ساعت 12:52 دقیقه ظهر امروز با عنوان «دو بازیکن استقلال خوزستان کنار گذاشته شدند» در خوزستان اسپورت منتشر شد. این خبر پس از چهار ساعت توسط سایت ورزش 3 کپی برداری و با تغییر تیتر و قسمت هایی از متن خبر در ساعت 16:45 دقیقه بعد از ظهر با عنوان «لیست مازاد ویسی اعلام شد» روی خروجی ورزش 3 قرار گرفت.

متن اصلی خبر خوزستان اسپورت را می توانید در اینجا و متن کپی شده و تغییر یافته این خبر در سایت ورزش سه را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

خوزستان اسپورت، سایت خبری ورزش خوزستان، برای چندمین بار اعلام می نماید که استفاده از مطالب و اخبار این سایت با ذکر منبع در سایت ورزش 3 بلامانع است.



پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
پیام
|
Netherlands
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
0
0
خو شکایت کنید،کشتینمون دیگه
مدیر پایگاه با سلام به شما دوست عزیز
خانواده خوزستان اسپورت از بازنشر مطالب این سایت در ورزش 3 ناراضی نبوده و آن را نشانه اهمیت اخبار فوتبال استان خوزستان می داند.
در عین حال با تکرار دعوت از سایت ورزش 3 به رعایت اصل امانت داری قصد داریم دوستان را به قدم برداشتن در مسیر صحیح رسانه ای ترغیب کنیم.
البته باز هم تأکید می کنیم که رفتار غیرحرفه ای یکی-دو خبرنگار ورزش 3 را نمی توانیم به همه اعضای آن خانواده منتسب کنیم و اطمینان داریم که مدیرمسئول و سردبیر محترم آن سایت نیز موافق چنین رفتاری از سوی زیرمجموعه خود نیستند اما گاهی اوقات برخی خبرها به اصطلاح از دست مدیران سایت در می رود.
چنانچه شما دوست عزیز بخاطر تکرار اعتراض خوزستان اسپورت به ورزش 3 رنجیده شده اید، از شما پوزش می طلبیم.

با تشکر-مدیریت خوزستان اسپورت
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
0
1
خدایی این سایت ورزش 3 چرا عارش میاد منبع خبر رو بنویسه؟ اگه بنویسن که خیلی بهتره و شأن خودشون رو حفظ میکنند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها