به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳

هفت غایب در تمرین استقلال خوزستان

دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان از ساعت 15 امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت، بازیکنان تیم فوتبال استقلال اهواز از ساعت 15 امروز به مدت 70 دقیقه در زمین چمن ورزشگاه بیت المقدس شرکت گروه ملی صنعتی تمرین کردند. شاگردان عبدالله ویسی که پس از بازی پرگل مقابل استقلال تهران راهی استراحت 10 روزه شده بودند، امروز در اهواز گردهم آمده و اولین جلسه تمرین را پشت سر گذاشتند.

اولین تمرین تیم استقلال خوزستان برای نیم فصل دوم نسبت به آخرین تمرین این تیم در نیم فصل اول، هفت بازیکن غایب داشت. محمد اوسانی کرد و صادق صادقی بابااحمدی که در لیست مازاد عبدالله ویسی قرار گرفته و ظهر امروز فسخ قرارداد کرده بودند، در این تمرین حضور نداشتند. رضا کاردوست و محمدرضا مهدوی هم که راهی شمال شده اند نتوانستند خود را به تمرین امروز برسانند. ضمن اینکه یزدان عباسیان به دلیل آسیب دیدگی در تمرین حضور نداشت.

همچنین سومایلا دیاکیته دروازه بان و لامین دیاوارا مهاجم اهل مالی تیم استقلال خوزستان که هنوز به ایران بازنگشته اند دیگر غایبین تمرین به شمار می رفتند. این در حالی بود که موسی کولی بالی دیگر بازکن اهل کشور مالی به اهواز بازگشته و در اولین تمرین استقلال حضور یافته است.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها