به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

روشنایی: یک مدافع راست جذب می کنیم


سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان از آغاز دور جدید تمرینات این تیم خبر داد.

بهمن روشنایی در گفت و گو با خوزستان اسپورت، در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال خوزستان گفت: تعطیلات میان فصل بازیکنان استقلال خوزستان به پایان رسیده است و دور جدید تمرینات از ساعت 15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه اختصاصی شرکت گروه ملی اهواز آغاز می شود.

روشنایی ادامه داد: از فردا تمرینات تیم در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود و ساعت 8:30 دقیقه صبح روز شنبه ششم دی ماه، اهواز را به مقصد جزیره کیش ترک خواهیم گفت. در جریان اردوی 10 روزه جزیره کیش قصد انجام سه مسابقه تدارکاتی را داریم و پس از آن برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان به اهواز باز می گردیم.

سرپرست استقلال خوزستان در خصوص اهداف این تیم در نقل و انتقالات میان فصل لیگ برتر گفت: فهرست تیم ما فقط یک جای خالی دارد که طبق نظر سرمربی تیم قرار است یک مدافع راست جذب استقلال خوزستان شود. در باقی پست ها مشکل خاصی نداریم و بازیکنانی که اخیراً به تیم اضافه شده اند، عملکرد خوبی داشته اند.

بهمن روشنایی در پایان با اشاره به اهداف باشگاه استقلال خوزستان در لیگ چهاردهم گفت: هدف باشگاه قرار گرفتن در نیمه بالای جدول رده بندی است و با توجه به روند صعودی که در هفته های اخیر شاهد آن بوده ایم، می توانیم با تحقق این هدف به جمع تیم های بالای جدول اضافه شویم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها