به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۱

فولاد به رافخایی و کورشی نزدیک شد

ارسام پورحسینی
روزنامه ایران ورزشی که همه روزه اخبار تیم های خوزستانی را پوشش می دهد، در گزارشی به بررسی عملکرد باشگاه فولاد خوزستان در نقل و انتقالات میان فصل و تقویت این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است. این گزارش را می خوانید:

شاید مهم‌ترین کاری که مسئولان باشگاه فولاد خوزستان می‌توانند برای دراگان اسکوچیچ انجام دهند این است که بازیکنان مورد نیازش را جذب کنند.

دراگان که با امیدهای زیادی به تیم قهرمان رفته بود تا در آنجا هم خودی نشان دهد در همان ابتدای راه با مشکلات زیادی مواجه شد که باورش هم سخت بود. دقیقآ قبل از بازی هفته اول مقابل تراکتورسازی تبریز خبر رسید که یکسری از بازیکنان فولاد نمی‌توانند بازی کنند. آن یکسری هم اکثرا بازیکنانی بودند که اسکوچیچ روی آنها نظر مثبت داشت و می‌خواست از آنها در ترکیب اصلی استفاده کند. از جمله بختیار رحمانی و غیره.

در ادامه تصور می‌شد این مشکلات حل شود اما نه تنها حل نشد بلکه بدتر از قبل هم شد. هر روز نام بازیکن جدیدی به گوش می‌رسید که گفته می‌شد از سوی سازمان نظام وظیفه سرباز شناخته شده و نمی‌تواند بازی کند. این لیست تقریبا به اندازه انگشت‌های 2 دست می‌شد. یعنی تعداد زیادی از بازیکنان اصلی فولاد حق بازی نداشتند.

فولاد به رافخایی و کورشی نزدیک شد

این مساله برای دراگان اسکوچیچ مثل یک کابوس می‌ماند. سرمربی کروات داشت خودش را با این شرایط وفق می‌داد که ناگهان از کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال به باشگاه نامه رسید که ایوب والی کاپیتان دوم تیم به خاطر استفاده از مواد نیروزا محروم خواهد شد. والی خیلی تلاش کرد که خودش را مبرا از این مساله بداند اما تلاشش راه به جایی نبرد و در نهایت 2 سال محروم شد تا شرایط فولاد و البته دراگان اسکوچیچ بدتر از قبل شود.

جالب اینکه اسکوچیچ با وجود این مشکلات به کار خود با قدرت ادامه داد و حتی تیمش را به‌عنوان یکی از مدعیان معرفی کرد. تیمی که مشکلات زیادی را تجربه می‌کرد و بازیکنان اصلی‌اش را به دلایل مختلف از دست داد.

این شرایط باعث شد اسکوچیچ برای نیم‌فصل دوم لیستی تهیه کند تا باشگاه بازیکنان مورد نیاز را جذب کند. در این لیست روی 3 بازیکن خیلی تاکید شد که این 3 بازیکن هم رسول نویدکیا، جلال رافخایی و سیامک کوروشی بودند. ظاهرا در همان ابتدا مذاکرات با باشگاه ملوان بندرانزلی انجام شد و همه چیز خوب پیش رفت تا جلال رافخایی بار دیگر شاگرد اسکوچیچ شود. اگرچه هنوز هیچ چیز به طور کامل انجام نشده اما این مساله فولادی‌ها را خیلی امیدوار کرد تا به سراغ دیگر گزینه‌ها بروند.

فولاد به رافخایی و کورشی نزدیک شد

گزینه بعد سیامک کوروشی مدافع بلندقامت نفت تهران است. مدافعی که خیلی خوب کار می‌کند و ظاهرا اسکوچیچ به دنبال این است که به‌عنوان زوج لئوناردو مساریچ از او در قلب خط دفاعی فولاد استفاده کند. اسکوچیچ اگرچه به کرواسی سفر کرده تا تعطیلات را در کنار خانواده‌اش بگذراند اما سخت پیگیر مساله انتقال کوروشی است و حتی ظاهرا در تماس‌هایی که با باشگاه داشته از مسوولان باشگاه خواسته پیگیر جذب سیامک کوروشی باشند. کوروشی هم شاگرد قبلی دراگان در ملوان بندرانزلی بود و به همین دلیل است که سرمربی فولاد روی او نظر کاملا مثبتی دارد و از باشگاه خواسته به هر شکل ممکن است او را جذب کنند و به اهواز بیاورند اما گزینه دیگری که از او هنوز نامی برده نشده، رسول نویدکیا است.

 این هافبک نظر دراگان اسکوچیچ را خیلی جلب کرده اما شاید باشگاه فولاد خوزستان هنوز کاری برای انتقال او انجام نداده چون می‌دانند که باشگاه سپاهان به راحتی به فولاد خوزستان بازیکن نمی‌دهد. به خاطر همین صبر کرده‌اند تا بلکه اسکوچیچ بازیکن دیگری را مطرح کند تا به سراغ او بروند اما اگر اینطور نشد بدون شک باشگاه فولاد خوزستان تمام تلاشش را برای جذب این بازیکن خواهد کرد چون می‌دانند اگر این اتفاق نیفتد ممکن است اسکوچیچ را از دست بدهند. به همین دلیل از الان پول زیادی برای جذب بازیکنان دلخواه اسکوچیچ در نظر گرفته‌اند تا به هر صورتی شده آنها را جذب کنند.

فولاد به رافخایی و کورشی نزدیک شد


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها