به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۷۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶

معارفه باقری‌نیا فردا انجام می‌شود


معارفه عبدالمجید باقری نیا به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ملی حفاری اهواز بعد از ظهر فردا (دوشنبه) انجام خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از استعفای ناصر مطلق مربی بااخلاق تیم دسته دومی ملی حفاری اهواز، مسئولان این تیم با چند مربی مطرح خوزستانی وارد مذاکره شدند اما با آن ها به توافق نرسیدند. در نهایت همانطور که چند روز پیش خبر داده بودیم عبدالمجید باقری نیا سرمربی ابتدای فصل تیم لیگ برتری نفت مسجدسلیمان برای هدایت تیم ملی حفاری اهواز با مسئولان این باشگاه وارد مذارکه شد و در نهایت به توافق رسید.

طبق اعلام یکی از مدیران ورزش شرکت ملی حفاری، قرارداد داخلی باقری نیا امروز در دفتر این باشگاه به امضاء رسید و قرار است که ساعت 14:30 دقیقه فردا (دوشنبه) این مربی توسط ایرج کریمی مسئول ورزش شرکت ملی حفاری در زمین چمن حفاری اهواز به بازیکنان تیم معرفی شود.

باقری نیا که طی 10 هفته حضور به همراه تیم نفت مسجدسلیمان نتوانسته بود مقابل تیم های لیگ برتری صاحب پیروزی شود، در نهایت با پیوستن به تیم ملی حفاری اهواز کار خود را با این تیم آغاز می کند.

علاقمندان به تیم ملی حفاری اهواز و عبدالمجید باقری نیا می توانند از ساعت 14:30 فردا (دوشنبه) در معارفه باقری نیا که در زمین چمن شرکت حفاری واقع در ابتدای جاده اهواز-ماهشهر برگزار خواهد شد حضور پیدا کنند.

شایان ذکر است که تیم پرمهره و صاحب امکانات ملی حفاری اهواز تا این هفته از مسابقات روی نوار بدشانسی گام برداشته و در بین 10 تیم حاضر در گروه دوم لیگ دسته دوم ایران در رده دهم جدول قرار دارد.



پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها