به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۷۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲

آخرین مهلت فولاد برای ارسال مدارک


سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان ثبت نام کادر فنی و بازیکنان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و آخرین مهلت ارسال مدارک این باشگاه ها اعلام شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، این سازمان در نامه ای به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا آن ها را موظف کرد تا مدارک کادر فنی و بازیکنان خود را برای ثبت در سامانه الکترونیکی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال کنند.

بر این اساس تیم نفت تهران باتوجه به حضور در مرحله پلی اف تا 8 دی 93 و تیم های تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان با توجه به حضور در مرحله گروهی  باید تا 24 دی 93 همه فرم ها و مدارک مورد نیاز را برای تحویل به فدراسیون فوتبال و دپارتمان بین الملل سازمان لیگ فوتبال ایران آماده و ارسال کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام بازیکنان، شامل عکس رنگی سایز پاسپورت، کپی رنگی پاسپورت معتبر، کپی رنگی کارت ملی، کپی قرارداد به همراه کارت آی تی سی برای بازیکنان خارجی می باشد و مدارک لازم برای ثبت نام کادر فنی نیز شامل عکس رنگی سایز پاسپورت، کپی رنگی پاسپورت معتبر، کپی رنگی کارت ملی به همراه مدرک تحصیلی مربوطه می شود.

زمان تعیین شده در نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخی است که مدارک باید در اختیار AFC قرار گیرد وباتوجه به ثبت الکترونیکی بازیکنان و کادر فنی در سامانه AFCAS از سوی فدراسیون های عضو، همه باشگاه ها موظف به تحویل مدارک قبل از موعد مقرر به فدراسیون فوتبال و دپارتمان بین الملل سازمان لیگ فوتبال ایران هستند.

بدیهی است مسئولیت ناشی از تکمیل نکردن و ارسال فرم ها و مدارک در موعد مقرر که منجر به حذف آن تیم از لیگ قهرمانان آسیا می شود، متوجه آن باشگاه خواهد بود.

همچنین با توجه به انجام قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2015 نمایندگان کشورمان باید زمان دلخواه برگزاری مسابقات خانگی خود را با توجه به اوقات شرعی، شرایط آب و هوایی و سایر مسابقات در همان گروه تا 3 دی اعلام کنند.

لازم به افزودن است: باشگاه فولاد خوزستان سال گذشته اولین باشگاه ایرانی بود که مدارک خود را تحویل سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران داد و با توجه به عملکرد این باشگاه در بخش مدیریت و امور بین الملل انتظار می رود که امسال نیز باشگاه فولاد پیشگام نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

همچنین به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه فهرست 14 نفره اعضای کادر فنی و اجرایی تیم فولاد خوزستان و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آن ها را برای امور بین الملل فدراسیون فوتبال ارسال کرده و قرار است که فهرست اسامی بازیکنان فولاد خوزستان و مدارک مربوط به آن ها نیز تا هفته آینده تهیه و ارسال شود.



پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها