به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۶۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷

سروش سعیدی: با مجوز قانونی بازی کردم


سروش سعیدی می گوید مجوز بازی اش مقابل پرسپولیس از سوی سازمان لیگ صادر شده بود و او هیچ مشکلی برای حضور میدان نداشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، چهارمین باخت متوالی پرسپولیس مقابل فولاد در بازی های دو سال اخیر تیم های قرمزپوش اهواز و تهران باعث شد تا این بار پرسپولیسی ها با جریان سازی رسانه ای درباره قانونی نبودن حضور سروش سعیدی در ترکیب فولاد، شایعات بی اساسی در خصوص تغییر نتیجه بازی مذکور ایجاد کنند.

مدافع شماره 33 فولاد خوزستان که در اولین حضورش در استادیوم آزادی نشان از اضافه شدن یک مدافع مطمئن به ترکیب تیم اسکوچیچ داد، در گفت و گو با خوزستان اسپورت پیرامون شایعات اخیر گفت: همانطور که قبلاً توضیح دادم، سازمان وظیفه عمومی کشور روز بازی فولاد و تراکتورسازی کتباً به سازمان لیگ اعلام کرد که سروش سعیدی می تواند برای فولاد بازی کند و سازمان لیگ نیز مجوز بازی مرا صادر نمود. هر چند که آقای اسکوچیچ ترکیب تیم را از قبل مشخص کرده بود و مرا در آن مسابقه بازی نداد.

 سعیدی ادامه داد: در بازی با پرسپولیس براساس نامه رسمی سازمان وظیفه عمومی و مجوز سازمان لیگ برتر به میدان رفتم و هیچ مشکلی وجود نداشت. شما ببینید که آقای تاج چند روز بعد از بازی فولاد و پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی 24 آذر گفت که سروش سعیدی با مجوز قانونی مقابل پرسپولیس بازی کرده است.

مدافع 23 ساله فولاد در ادامه صحبت هایش گفت: پس از شایعه سازی پرسپولیسی ها، روز گذشته به دفتر باشگاه فولاد رفتم و پیگیر موضوع شدم. مسئولان باشگاه به من گفتند که به شایعات هیچ توجهی نداشته باشم و فقط در صورتی که سازمان وظیفه عمومی کشور از من بخواهد مدارک جدیدی ارائه کنم، سریعاً مدارک مربوطه را تحویل این سازمان بدهم. فردا هم به حوزه نظام وظیفه استان خواهم رفت تا اگر مدرک جدیدی نیاز باشد تقدیم آن ها کنم.

در ادامه و برای اطلاع از موضع باشگاه فولاد خوزستان پیرامون جریان سازی اخیر با مدیرعامل این باشگاه تماس گرفتیم و نظر سیف الله دهکردی را جویا شدیم. دهکردی عنوان کرد: سیاست باشگاه فولاد دوری از مسائل حاشیه ای و عدم توجه به شایعات است. سروش سعیدی با مجوز سازمان لیگ مقابل پرسپولیس بازی کرد و مسئولان تیم فولاد هیچ بازیکنی را بدون مجوز قانونی از سازمان لیگ بازی نمی دهند.

تصویر رختکن فولاد پس از فتح استادیوم آزادی

سروش سعیدی: با مجوز قانونی بازی کردم



پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها