به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

کورش موسوی سرمربی نساجی می‌شود

سرمربی فولادنوین گزینه مربیگری نساجی

خوزستان اسپورت- اولین سرمربی خارجی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار در لیگ دسته اول فوتبال کشور برکنار شد .

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری ایرنا، شکست نساجی مازندران برابر پیکان تهران و سقوط این تیم به رده چهاردهم جدول رده بندی ، دلیل اصلی این برکناری بود. مسئولان نساجی که از عملکرد پائولو آلوس راضی نبودند پس از انجام توافق با این مربی پرتغالی ، به همکاری با او خاتمه دادند تا برای ادامه رقابت ها به دنبال یک مربی جدید باشند.

از کورش موسوی سرمربی فصل گذشته فولادنوین اهواز به عنوان جدی ترین گزینه برای قرار گرفتن در راس کادر فنی این تیم نام برده می شود .

شکست های نساجی و جایگاه نازل این تیم ، موقعیت صادق درودگر مدیرعامل این تیم را دچار تزلزل کرده و احتمال تغییر وی و معرفی مدیرعامل جدید برای این تیم هم قابل انتظار است .

علی امیری معاون سابق باشگاه استقلال تهران و عضو هیات مدیره باشگاه خونه به خونه مازندران، عبدالحمید رمضانی مدیرعامل سابق پاس همدان و استقلال اهواز و محمدحسن حیدرزاده مدیرعامل سابق نساجی ، کاندیداهای مدیرعاملی این باشگاه هستند.

لازم بذکر است که پیش از این شایعاتی مبنی بر احتمال حضور کورش موسوی در تیم فولاد خوزستان ایجاد شده بود که در صورت پیوستن این مربی خوزستانی به نساجی مازندران مشخص می‌شود شایعات اخیر مبنای درستی نداشته است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
0
3
سلام
آرزوی موفقیت دارم برای سیدعزیز بی شک اگر درایت لازم در مسولان فولاد بود متوجه میشدند چه گوهر گرانبهایی را از دست میدهند ولی افسوس که موسوی نردبانی شد برای برای ترقی دیگر آقایان
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
0
4
مدیربرنامه این مربی پرتغالی همون مدیربرنامه دوستمون در فولاده!!!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها