به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴

فولاد دربی خوزستان را برد

چهار تیم بالای جدول لیگ جوانان ایران حریفان خود را در خارج از خانه شکست دادند.
پیروزی پرگل فولاد خوزستان در زمین صنعت نفت آبادان مهم ترین نتیجه در بازی های امروز لیگ برتر جوانان ایران بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان ایران بعد از ظهر امروز در شهرهای مختلف به انجام رسید. در خاتمه بازی های امروز تغییر مهمی در جدول رخ نداد و هر چهار تیم بالانشین با پیروزی در خانه حریفان از جایگاه های خود در جدول دفاع کردند.

پدیده خراسان که در اولین حضورش در لیگ برتر جوانان صدرنشین شده، مهمان اهوازی ها بود و موفق شد با تک گل سه امتیازی وحید کیهان بور با سه امتیاز از ورزشگاه تختی این شهر خارج شود. دیگر تیم اهوازی بازنده در مسابقات امروز، جوانان نفت اهواز بود که علیرغم ارائه یک بازی تهاجمی در رفسنجان و خلق چند موقعیت گلزنی با نتیجه دو بر یک مقابل مس رفسنجان شکست خورد. آرش بیات تک گل نفتی ها را به ثمر رساند.

اما مهم ترین بازی امروز برای خوزستانی ها، مصاف دو تیم هم استانی در زمین چمن پیروز آبادان بود. پیروزی جوانان فولاد خوزستان برابر نفت آبادان با توجه به تفاوت مهره های دو تیم قابل پیش بینی بود اما آبادانی ها فکر نمی کردند شکست سنگین 4 بر یک را در خانه متحمل شوند.

محمد شمس، سینا مریدی و شاهین عباسیان هر کدام یک گل برای فولاد خوزستان به ثمر رساندند و یک گل را نیز دفاع نفت آبادان به اشتباه وارد دروازه تیم خودی کرد.

با نتایج ثبت شده در بازی های امروز که در زیر مشاهده می کنید، تیم های پدیده خراسان، فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و مس کرمان در رده های اول تا چهارم جدول باقی ماندند.

جدول رده بندی کامل لیگ برتر جوانان را می توانید در صفحه جداول همین سایت ملاحظه کنید.

* استقلال اهواز 0 – پدیده خراسان 1
* نفت آبادان 1 – فولاد خوزستان 4
* مس رفسنجان 2 – نفت اهواز 1
* گهر دورود 0 – مس کرمان 1
* فجرسپاسی شیراز 0 – سپاهان اصفهان 2
* تراکتورسازی تبریز 1 – ذوب آهن اصفهان 1

فولاد دربی خوزستان را برد

فولاد خوزستان؛ بهترین تیم هفته هشتم


برچسب ها: لیگ برتر جوانان
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها