به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

حسن زاده: طلبکاران به سازمان لیگ مراجعه نکنند

حسن زاده: طلبکاران به سازمان لیگ مراجعه نکنند

خوزستان اسپورت- رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد:با توجه به تاکید فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ به اجرای احکام مالی و لزوم تسویه حساب باشگاه های بدهکار، کمیته انضباطی اجرای احکام در این رابطه را از شروع فصل جدید در دستور کار قرارداده است.

به گزارش خوزستان اسپورت از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، اسماعیل حسن زاده افزود: در حال حاضربدهی باشگاه های لیگ برتری از محل در آمدشان در نزد سازمان لیگ در حال پرداخت است.

این مقام مسئول افزود: البته باتوجه به دستور العمل موجود برای تیم های لیگ برتری در ابتدای فصل تا 50 درصد بدهی ها باید تسویه شودو بقیه بدهی ها تا پایان فصل پرداخت شود.

وی گفت: در لیگ های پائین تر نیز تاکید براجرای احکام مالی است به نحوی که بخشی از درآمد حاصل از تبلیغات محیطی که مربوط به تیم های لیگ یک می شود،به تسویه مالی تیم های بدهکار این لیگ اختصاص یابد و باقی مانده بدهی ها نیز مطابق دستور العمل باید پرداخت گردد.

حسن زاده بیان کرد: دستورالعمل پرداخت نیز این گونه است که بدهی تیم ها تا سقف 30 میلیون تومان باید بطور کامل تسویه شود، از 30 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان نیز تا 75درصد باید تسویه گردد و از 100 میلیون تومان به بالا نیز باید 50 درصد آن پرداخت شود.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افزود: از طلبکاران و صاحبان پرونده های مالی در کمیته انضباطی در خواست می کنیم مستقیما به سازمان لیگ مراجعه نکرده و برای پیگیری مطالبات خود در صورت گرفتن اجرائیه و در یافت حق خود به بخش اجرایی کمیته انضباطی مراجعه نمایند.

وی تاکید کرد: طلبکارانی که با هر صورتی با باشگاه های بدهکار تسویه حساب و یا مصالحه کرده اند،نتیجه آن را مستندا به کمیته انضباطی ارائه دهند.

حسن زاده افزود: چنانچه طلبکاران به مدارک ارائه شده از سوی باشگاه ها که حکایت از رضایت دارد اعتراض دارند، به کمیته انضباطی مراجعه کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: همه طلبکارانی که در هر رده احکام قطعی در دست دارند، حتما برای پیگیری و صدور اجرائیه به کمیته انضباطی مراجعه کنند و با توجه به اینکه سازمان لیگ برای تسویه بخشی بدهی تیم های لیگ یک مبالغی از در آمد آنها را بلوکه و در اختیار کمیته انظباطی قرار دارد کرده است اجرای حکم از آن محل صورت خواهد گرفت.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بیان کرد:چناچه بخشی از بدهی تیم ها  لیگ یک باقی مانده باشد بدون شک بعد از هقته چهارم مسابقه این تیم ها برگزار نخواهد شد.

وی گفت: مسابقه تیم های بدهکار لیگ های دسته دوم و سوم نیز در صورت تسویه نشدن انجام نخواهد شد و کارت بازیکنان به آنان داده نمی شود .

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها