به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

حریف فولاد؛ رکورددار بازی مقابل محرومان

حریف فولاد؛ رکورددار بازی مقابل محرومان

خوزستان اسپورت- روزنامه ایران ورزشی طی مطلبی در شماره امروز به بررسی محرومیت خانگی تیم فولاد خوزستان پرداخته است. این مطلب را مرور کنید.

ذوب آهن رکورددار رویارویی با محرومان!

مهدیه دریابیگی
صدای آه و ناله فردی که از پشت سر گروه داوری می‌آمد بدجور جلب توجه می‌کرد. نگاه‌ها به پشت سر برگشت. نماینده فدراسیون خون‌آلود شده بود و با حالتی متعجب تماشاگران را نگاه می‌کرد.

فریبرز محمودزاده نماینده فدراسیون بعد از بازی پرسپولیس و فولاد با پرتاب سنگ از ناحیه سر مصدوم شد و شدت جراحت وارده باعث شدتا او را تا نیمه شب در بیمارستان نگه دارند اما این تمام اتفاقات ورزشگاه غدیر اهواز نبود؛ تماشاگران شیشه سالن کنفرانس را شکستند تا برنامه خبری سرمربی پرسپولیس هم به هم بخورد.

شکستن شیشه سالن کنفرانس، شکستن سرنماینده فدراسیون و پرتاب اشیا برای باشگاه فولاد محرومیت در پی داشت. کمیته انضباطی این بار به جای جریمه تماشاگران را محروم کرد یعنی بازی فولاد بدون حضور هوادارانش برگزار می‌شود. بازی هفته ششم لیگ برتر 10 روز دیگربرگزار می‌شود و در میان تیم‌های لیگ برتری تیم فولاد از حضور تماشاگرانش محروم است.

فولاد فصل را خوب شروع نکرده! این تیم در هفته پنجم جای خود را با پرسپولیس در ته جدول عوض کرد و در حال حاضر تیم شانزدهم جدول مسابقات است! به همین خاطر هم هواداران و مسوولان فولاد از نتایج به دست آمده راضی نیستند و یکسری از اتفاقات را به این ناکامی ربط می‌دهند.

تعدادی معتقدند که این قعرنشینی حاصل ورود دلالان به باشگاه فولاد است و این تیم در یارگیری ابتدای فصل اصلا خوب کار نکرده و حاصل این بی تدبیری رسیدن به مقام شانزدهمی است.

حال و روز این تیم اهوازی خوب نیست و از همین حالا اسکوچیچ نیمکت خود را متزلزل می‌بیند و حتی با گزینه‌های جانشینی او نیز صحبت‌هایی شده است به همین دلیل هم او پای پرواز ترجیح داد که بماند و برای تعطیلات قید رفتن به کشورش را بزند تا شاید شرایط برای ادامه کارش در فوتبال عوض شود.

حالا این تیم بحران زده با نتایج ضعیفی که گرفته در هفته ششم میزبان ذوب است، بازی که به خاطر اتفاقات بازی قبل قرار است بدون حضور تماشاگر برگزار شود. سکوهای خالی ورزشگاه غدیر این بار میزبان تیم ذوب است و فولادی‌ها نمی‌توانند از حضور تماشاگران خود بهره ببرند.

بازی بدون تماشاگر در انتظار دو تیم فولاد و ذوب است اما یک نکته جالب در مورد تیم ذوب وجود دارد. مروری در هفته‌های گذشته لیگ برتر نشان می‌دهد که این تیم اصفهانی رکورددار حضور در بازی‌هایی است که محرومان در آن حضور دارند.

در هفته دوم لیگ که دربی اصفهان برگزار شد قاضی این بازی محسن قهرمانی بود که حدود دو سالی بود به دلیل محرومیت قضاوت نمی‌کرد! هفته چهارم ذوب مقابل پرسپولیس به میدان رفت در حالی که قاضی این بازی هم بعد از هفته‌ها محرومیت مجوز حضور در لیگ را گرفته بود.

علیرضا فغانی که در بازی آخر لیگ چهاردهم بازی‌اش به مشکل خورد و به خاطر حوادث ورزشگاه یادگار تبریز محروم شده بود، در هفته چهارم لیگ برتر بازی پرسپولیس و ذوب را قضاوت کرد و در نهایت این بازی هم آنقدر حاشیه داشت که باز هم به محرومیت چهار جلسه‌ای فغانی منجر شد و حالا در آستانه هفته ششم ذوب به مصاف تیمی می‌رود که به دلیل اتفاقات بازی هفته پنجم از حضور تماشاگرانش محروم است!

 به این ترتیب ذوب یک هفته در میان در میدانی قرار گرفته که محرومان در آن قدم گذاشته‌اند و از این لحاظ رکورددار است! البته تیم فولاد با توجه به سابقه ذوب باید امیدوار باشد که بازی‌اش بدون مشکل تمام شود و حاشیه خاصی گریبان این تیم را نگیرد!

شاید در هفته هشتم ذوب باز هم در زمینی قدم بگذارد که محروم دیگری در آن حضور داشته باشد!

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
2
گرچه هواداران اعتمادشون به اسکو رو از دست دادن اما امیدوارم در بازی با ذوب اهن یه فولاد جدید رو ببینیم
با محرومیت بی محرومیت با هوادار بی هوادار فولاد باید پیروز این مسابقه باشه و الا اسکو باید بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
2
اسكو جام حذفي را جدي بگير و جبران مافات كن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها