به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

جدل در شورای شهر برای کمک به استقلال اهواز

جنجال در شورای شهر برای کمک به استقلال

خوزستان اسپورت- نود و پنجمین جلسه علنی شورای شهر اهواز با حاشیه‌هایی در رابطه با کمک مالی به باشگاه استقلال اهواز همراه شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، جلسه علنی شورای اسلامی کلانشهر اهواز که پس از خاتمه تعطیلات یک‌ماهه این شورا با حضور اعضاء شورای شهر و خبرنگاران برگزار شد، با حاشیه‌هایی در زمینه ورزش همراه گردید.

یکی از اعضای شورای شهر اهواز درخواست کمک مالی 100 میلیون تومانی به باشگاه استقلال اهواز که مربوط به دوره مدیریت ارسطو جهانداری مدیرعامل سابق استقلال اهواز می شد را در جلسه علنی مطرح کرد که این موضوع با واکنش تعدادی از اعضا همراه شد.

حسین حیدری، یکی از اعضای شورا، عنوان کرد: در زمانی‌که پروژه‌های اجرایی شهرداری اهواز به دلیل نبود بودجه کافی توان اجرایی ندارد، کمک به یک باشگاه خصوصی اشتباه است.

زیبا صالح‌پور دیگر عضو مخالف این درخواست بود که به انتقاد از آن پرداخت و اعتقاد داشت در شرایطی که ورزش بانوان امکانات و بودجه مساوی با ورزش مردان ندارد، باید کمک به ورزش بانوان را موردنظر قرار داد.

پس از بحث و جدل فراوان در نهایت بحث پرداخت 50 میلیون تومان توسط شهرداری اهواز به باشگاه استقلال اهواز مطرح گردید که این موضوع هم با مخالفت اکثریت اعشای شورای شهر همراه شد و در نهایت به تصویب نرسید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
حسن خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
5
5
اخه خواهر من ورزش بانوان یعنی چی اخه کی میاد شما رو نگا کنه
در ثانی اقای شهردار موافق یا مخالف بود
عجب بازار انتخاباتی شده
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
7
اگه استقلال اهواز باشگاه خصوصیه و صاحب مشخصی داره که دلیل نداره از دولت و بودجه عمومی شهر درخواست کمک کنه. اگه باشگاه عمومیه به مردم واگذار بشه تا مسئولان استان موظف بشند هزینه اون رو پرداخت کنند.
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
3
آخه ۵۰ میلیونم شد کمک من نمیدونم پس تراکتور چرا همه مسئولین استان حتی شهردار تبریز کمکهای هنگفت رو ازش دریغ نمیکنن
خانم صالح پور من زمانی که بچه بودم و اهواز زندگی میکردم نماینده بوده حداقل شما برید کنار تا نیروهای جوان اهواز بیان کارها رو در دست بگیرن
به امید قهرمانی غول آبی خوزستان در آسیا
ادمین لطفا بچاپ
رضا از کرج
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
6
من بچه اهوازم کرج میشینم ولی عاشق استقلال اهوازم
ولی اعضای شورای شهر اهواز هیچ کدامشون اهل اهواز نیستن اکثرا از اطراف میان واسه همین تنها دل خوشی بچه های اهواز براشون اهمیتی نداره بازم دم همه بچه های لشکرآباد و شیلنگ آباد گرم که تیم رو از یاد نبردن
اهای شورای شهری ها. لطفا از تبریزیها یاد بگیرید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها