به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

خوزستان صاحب رتبه دوم ورزش ایران شد

خوزستان صاحب رتبه دوم ورزش ایران شد

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از کسب رتبه دوم این اداره‌کل در ارزیابی عملکرد سال 93 وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فرامرز کیانی‌زاده در آیین تجلیل از فعالان رسانه‌ای که توسط این اداره‌کل برگزار شد، با اعلام رتبه دوم خوزستان در ارزیابی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان کشور در سال 93، اظهار‌کرد:‌ این جایگاه و موفقیت با تلاش، برنامه‌ریزی، مشارکت استاندار خوزستان و برگزاری شوراهای ورزش استان و شهرستان‌ها و همچنین حمایت رسانه‌ها حاصل شد.

وی ادامه داد: استان خوزستان در ارزیابی عملکرد سال 92 در رده چهارم قرار داشت و ما در سال 93 توانستیم به جایگاه دوم دست پیدا کنیم و اگر حمایت‌های همه‌جانبه نبود این امر محقق نمی‌شد.

مدیرکل وزش و جوانان خوزستان گفت: استان خوزستان دارای توانایی و ظرفیت بسیاری است و ما بر همین اساس در سال جاری برای کسب جایگاه نخست تلاش خواهیم کرد و امیدوارم برنامه‌هایی که برای سال 94 در نظر گرفته‌ایم، عملیاتی شوند.

وی بیان کرد: ملاک‌های ارزیابی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان کشور، نسبت به قبل متفاوت شده است؛ در سال‌های قبل بیشتر به ورزش نگاه می‌شد و شاخصه‌های ورزشی تعیین‌کننده بودند، در حالی که امسال در این ارزیابی یک تفاوت بسیار وجود داشت و به طور مثال آیتم توسعه منابع انسانی و پشتیبانی هم مدنظر قرار گرفته بود که این شاخصه عمومی، نشان‌دهنده زیرساخت‌ها است.

کیانی‌زاده عنوان کرد: در سال‌های گذشته شاخصه‌های عمومی کمتر ملاک قرار می‌گرفتند و ما هم در سال 93 خیلی روی آن‌ها کار نکردیم و همین شاخصه‌ها هم در رتبه ما تاثیر گذاشت. حوزه ورزش‌های همگانی و روستایی و عشایری نیز از دیگر شاخصه‌های مورد ارزیابی بود. ما در سال جاری ضمن تقویت نقاط قوت، قصد برطرف کردن نقاط ضعف را داریم.

وی در پایان درگذشت علی هویسی، عکاس جوان خوزستانی که شام‌گاه دوم مردادماه در محور هفتکل - اهواز بر اثر تصادف، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد را به خانواده آن مرحوم و جامعه رسانه استان تسلیت گفت.

در پایان این مراسم نیز از خانواده مرحوم علی هویسی که برای حضور در این مراسم از آن‌ها دعوت به عمل آمده بود، تجلیل شد.

همچنین فعالان رسانه‌ای حوزه ورزش و جوانان استان از سوی این اداره‌کل مورد تقدیر قرار گرفتند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
asd313
|
Seychelles
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
0
1
ببخشید رتبه اول ورزش ایران کدوم استانه؟
بی زحمت خوزستان اسپورت عزیز اگه میشه بگید این رتبه بندی رو باید کجا ببینیم یعنی کجا اعلام شده؟ البته من شکی ندارم فقط میخوام استان های دیگه رو ببینم که چندم هستن و اول کیه تهران کجاست اصفهان کجای این رتبه بندیه و.
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز
رتبه بندی از طرف وزارت ورزش به ادارات کل ورزش و جوانان استانها ابلاغ می شود. این مطلب از سوی مدیرکل ورزش استان در جلسه با خبرنگاران عنوان شد.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها