به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴

فرکی: رفتن 6 بازیکن به سپاهان ضربه می‌زند

فرکی: بازیکنان ما خوب بازی کردند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نبود بازیکنانی مثل هادی عقیلی، مهدی شریفی، پریرا، پادوانی، احسان حاج صفی و محرم نویدکیا ضربه بزرگی به تیم ما خواهد زد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حسین فرکی در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: این تساوی چیزی از ارزش‌های بازیکنان و تیم ما کم نکرده است. باید اعتراف کنم که بازیکنان ما خوب بازی کردند و مستحق پیروزی بودند. من از بازیکنانم راضی‌ام.

وی با بیان اینکه از نحوه داشتن بازیکنانش راضی نیست، گفت: برخی از بازیکنان امروز دلخواه من نبودند. به طور مثال از هافبک خودم فوزیل موسایف در قلب خط دفاع به جای هادی عقیلی استفاده کردم که این به خاطر نبود بازیکن جایگزین بوده است. نمی‌توانستم در این بازی ریسک کنم و از بازیکن جوان استفاده کنم.

وی افزود: از نظر خودم در دو نیمه متفاوت بودیم ودر نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم که با بی‌احتیاطی بازیکنان نتوانستیم به گل برسیم.

سرمربی تیم سپاهان افزود: فولاد خوزستان در این بازی بسته و تدافعی بازی کرد و ما می‌توانستیم بازی روان خودمان را به خوبی انجام دهیم و می‌دانستیم که این تیم روی ضدحملات خود تمرکز کرده است. فولاد خوزستان از طریق ضدحمله به گل نرسید اما از یک غفلت بر روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم.

فرکی گفت: در نیمه دوم اختیار بازی کاملا در دست ما بود اما تنها یک بار توسط عبدالله کرمی توانستیم به گل برسیم و گل تساوی را بزنیم. من به بازیکنانم تبریک می‌گویم زیرا تمام تلاش خود را انجام دادند.

وی درخصوص برخی از اشتباهات داوری گفت: من نمی‌دانم که گلی که زدیم صحیح بود یا خیر و شاید هم پنالتی روی احسان حاج صفی اتفاق افتاده بود اما امیدوارم اشتباهات داوری به ضرر سپاهان نبوده باشد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که در بین هواداران اتفاقی افتاده بود که اگر سپاهان بازی را یک بر صفر از فولاد خوزستان جلو بیفتد هواداران در دقیقه 80 عکس محرم را در ورزشگاه به نمایش بگذارند و او را تشویق کنند تا فرکی تحت فشار قرار بگیردْ گفت: خدا کند که این گونه نباشد. هواداران حق دارند که حرف‌شان را بزنند اما این صحبت‌ها باید در یک فضای خودمانی باشد.

وی اضافه کرد: خوشحال می‌شوم که هواداران محرم را تشویق کنند اما باید قبل از محرم، سپاهان را مورد تشویق قرار دهند و بعد از آن عواملی که سپاهان را به پیروزی رساند.

فرکی درخصوص اینکه چرا ریسک نکرد و از بازیکن جوانی به جای فوزیل موسایف استفاده نکرد گفت: من نمی‌توانستم در تیم بزرگی مانند سپاهان ریسک کنم. شاید این ریسک من باعث می‌شد آینده فوتبالی یک جوان تمام شود. امروز دفاع ما عملکرد خوبی داشت و در آن قسمت به مشکل برنخوردیم.

وی درباره این که نبود پادووانی و پریرا می‌تواند تا نیم فصل آنها را با افت روبه‌رو کند و در آینده سپاهان را به مشکل برساند و همچنین صحبت‌های اخیر که از جدایی احسان حاج صفی و مهدی شریفی می‌گوید افزود: چرا این اتفاقات افتاده است؟ اصلا نباید چنین اتفاقی می‌افتاد که من اصلا ندانم چه چیزی باید پاسخ دهم. مطمئن باشید اگر می‌دانستم 6 معضلی که برای من به وجود آمده و 6 بازیکن اصلی من تا به امروز این گونه از دستم رفته باشند، فکر می‌کردید برای دومین بار سرمربی‌گری سپاهان را انتخاب می‌کردم؟ من نمی‌دانستم که قرار است پادووانی و پریرا به این شکل و حاج صفی و شریفی به شکل دیگر از تیم جدا شوند و همین باعث می‌شود تیم را با مشکل روبه‌رو کنند اما تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا بتوانم برای سپاهان نتایج خوبی کسب کنم.

برچسب ها: حسین فرکی
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها